Zo deed ik het de eerste keer anders ookquote:Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat 'zo moet het niet'-filmpje uit de OP is trouwens echt hilarisch.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:17 schreef MissHobje het volgende:
Zo leuk dit altijd om te lezen, dat ik mezelf er ook aan ga wagen
Waar kopen jullie je spulletjes in? via internet? lokale bakker? enne via internet, hoe snel wordt geleverd? ben erg benieuwd.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, hobbywinkel Pipoos begint met een proef om taartspulletjes te verkopen! Vooralsnog slechts in enkele filialen, waaronder... Groningen!.
Ook in breda?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, hobbywinkel Pipoos begint met een proef om taartspulletjes te verkopen! Vooralsnog slechts in enkele filialen, waaronder... Groningen!.
Oh dan vraag ik het alvast!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, nu nog niet volgens mij hoor! Dat komt nog! Maar wanneer precies weet ik niet.
Ja ik ga ook aanstonds een poging wagen hehe, heb mijn zinnen erop gezet leek me wel leuk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef het-is-mij het volgende:
@ Hobsel, gezellig jij ook hier.
Heb vorige week bij de leukstetaarten besteld, biscuitmix, marsepein startersset en uitstekers.
Laatst bij ikea al een blandalschaaltje gekocht en had nog wat springvormen.
Nou gister geprobeerd om wat kapsels te maken, ging goed, lekker luchtig en mooie kapsels.
Zelf botercreme gemaakt, ging ook goed, werd ook mooi maar hoe smeren jullie dat op een boltaartje?
Ik kreeg het er op zich wel goed op maar je zag iedere keer wat strepen van het afsmeren.
Doen jllie dat met een speciaal atribuut?
2e vraag: Ik had nog een mini springvorm (16 cm) staan maar die is laag dus ik had gelezen, verhogen met bakpapier.
Ik kan alleen niet goed vinden/lezen hoe je het verhoogd.
Als ik de springvorm in elkaar heb en dan bakpapier dan gaat het alle kanten op en laat het los zeg maar.
En als je het ertussen klemt tussen de onderplaat en het rondeding dan krijg je een geribbeld kapsel.
Iemand tips?
Beste tip zal denk ik zijn om professionele bakvormen te kopen maar wil eerst even oefenen.
Kreeg het marsepein er wel goed op, alleen jammer dat die 16 cm rond dus gebobbeld was en wat scheef.
Smaak was prima.
Niet zo gek doen hoor! ziet er heel erg mooi uit zonde om op te eten juistquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:23 schreef Lips het volgende:
Ik weet niet of ik me meer schaam voor de afwerking van de taart of voor de kwaliteit van de foto.... maar hierbij het taartje wat ik gisteren en vandaag met tegenzin heb gemaakt
[ afbeelding ]
Oeh, wat leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef Berlioz het volgende:
@ Lips Sorry als ik verkeerde info doorgeef. Ik lees dit topic ook alleen maar omdat ik van jullie foto's hou.
Zelf nog nooit verder gekomen dan 2x cupcakes maken, waarbij 1x de topping was mislukt
Een vriendin van mij woont in Amersfoort, misschien wil zij het wel doen...quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Hè jammer! Nouja, kon 't proberenop zo'n forum binnenwalsen lijkt me ook niet heel geslaagd. Misschien dan zelf maar aan de knutsel, we trouwen toch in de vakantie en ik heb zeeën van tijd om het te leren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |