Precies. Er zijn kranen zat daar dus ik begrijp niet wat die jongen allemaal aan het klooien is geweest.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Iuc het volgende:
lachen. Wel een echte MAN!
Nog ff over dat lieren: Lekker in de vergrendeling laten zitten en een keertje achteruit rijden om dan opeens vol op de rem te trappen. Dat werkt vaak beter.
Wat nog beter werkt is even geduld hebben totdat er een kraan in de buurt is die de handel eruit trekt
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ooit een auto met containerbakken voor een dock zien staan?
Einstein
Met de container op de auto, en dan aan het dock prikken ja? Leg me dat maar eens uit danquote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Precies. Er zijn kranen zat daar dus ik begrijp niet wat die jongen allemaal aan het klooien is geweest.
Maar goed.. Hij zat vandaag gewoon weer op een andere auto, dus misschien sloopt hij die ook wel![]()
[..]
Ja
Niet zo moeilijk.. Gewoon deur open, tegen het dock aan, klep erin en laden met die handel.. Vaak genoeg gedaan..quote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met de container op de auto, en dan aan het dock prikken ja? Leg me dat maar eens uit dan
Ben benieuwd wat je dan zoal te laden hebt gehad, containerbakken zijn immers vooral voor los gestort spul, afval en dergelijke troep bedoeldquote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef glasbak het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk.. Gewoon deur open, tegen het dock aan, klep erin en laden met die handel.. Vaak genoeg gedaan..
Het waren ook pallets met afval. 40 pallets afgeschreven gebruiksaanwijzingen van printers. En dat was het makkelijkste te laten met een heftruck. 2 hoog opgestapeld kwam het net niet boven de rand van de bak uit.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je dan zoal te laden hebt gehad, containerbakken zijn immers vooral voor los gestort spul, afval en dergelijke troep bedoeld
Hmm, apartquote:Op woensdag 21 april 2010 22:04 schreef glasbak het volgende:
[..]
Het waren ook pallets met afval. 40 pallets afgeschreven gebruiksaanwijzingen van printers. En dat was het makkelijkste te laten met een heftruck. 2 hoog opgestapeld kwam het net niet boven de rand van de bak uit.
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Was het te veel moeite om "TVP" te typen?
Ah, jij mocht oranje schroot laden, zie ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee hoor.
Had alleen deze ff niet bij de hand:
[ afbeelding ]
Vandeweek stonden er 3quote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, jij mocht oranje schroot laden, zie ik.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee hoor.
Had alleen deze ff niet bij de hand:
[ afbeelding ]
Wat valt hier te zien?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee hoor.
Had alleen deze ff niet bij de hand:
[ afbeelding ]
Een verschrikkelijk lelijke Mercedes Econic waterhoofd. Oftewel een trekker met vuilniswagencabine incl. topslaperquote:
Een Mercedes Econic met een dubbele cabine: d.w.z. dat ze een andere cabine van een Econic er ondersteboven hebben opgeplakt.quote:
dit soort?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:58 schreef motaro het volgende:
[ afbeelding ]
tis wat je een echte auto noemt he![]()
ben meer fan van de F-serie's
Wat is dat dan voor klotedockje?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef Redbaron het volgende:
Da wasz mijn oude combi...donders fijn autotje
Je hebt inderdaad aanhangers waar je de deuren aan de achterkant kunt hebben en die zijn dan meestal nog te kiepen ook.. Zo niet, dan trek ik hem op de motorwagenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor klotedockje?
En rechtzetten is voor mietjes zeker?
@ Glasbak: Op de aanhanger staat de container (meestal) achterstevoren toch? Hoe wil je dan de klep erin leggen? Hmm? Want we hadden het over achterwaards het hoekie om miet 20 aanhangers d'r achter
Wessels werd overgenomen door Anker en heet nu A-warequote:Op donderdag 22 april 2010 18:41 schreef motaro het volgende:
dik spul hoor, wessels is nu van anker toch?
meen dat er 3 wessels vlakbij mekaar zaten, maar wel los van mekaar stonden?
Dock is geen echt dock maar een muur met een luikje erboven waar een lopende band uitkomt om de kaas op te smijten....quote:Op donderdag 22 april 2010 18:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor klotedockje?
En rechtzetten is voor mietjes zeker?
@ Glasbak: Op de aanhanger staat de container (meestal) achterstevoren toch? Hoe wil je dan de klep erin leggen? Hmm? Want we hadden het over achterwaards het hoekie om miet 20 aanhangers d'r achter
Nope en de mooie groene kleur van wessels is nu witquote:Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef motaro het volgende:
hehe het is er niet beter op geworden qua naam
Bij ons staan weer 3 spiksplinternieuwe volledig in de kleuren gespoten 105's op de dam andersquote:Op donderdag 22 april 2010 19:23 schreef motaro het volgende:
zoiets dacht ik al ja, lekker goedkoop en anoniem.
Zie je helaas steeds meer, dat echte bedrijfskleuren verdwijnen.
Jup, je moet wat voor de winst he... En met een hijgend oostblok in je nek en de nog altijd bestaande overcapaciteit is de hoop op betere vrachtprijzen voorlopig ook nog érg ijdel te noemenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:41 schreef motaro het volgende:
da benne mooi wark jong![]()
maar vaak worden de wagens alleen nog in een neutrale kleur gespoten met een paar stickers erop, ofniet dan?
Daar was mijn ex-werkgever gelukkig niet gevoelig voor. We hadden maar een paar witte auto's, twee gele auto's (die ook wel bekend stonden als de bananen) en de rest was allemaal in de kleuren van de firma.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:23 schreef motaro het volgende:
zoiets dacht ik al ja, lekker goedkoop en anoniem.
Zie je helaas steeds meer, dat echte bedrijfskleuren verdwijnen.
Laat de transportsector eerst maar eens leren elkaar niet kapot te concureren op prijs, maar op kwaliteit. En laat verladers maar eens leren dat chauffeurs ook graag geld willen verdienen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jup, je moet wat voor de winst he... En met een hijgend oostblok in je nek en de nog altijd bestaande overcapaciteit is de hoop op betere vrachtprijzen voorlopig ook nog érg ijdel te noemen
Als jij een tv wil, ga je ook naar de winkel die jou die het goedkoopst wil verkopen. Als jij betaalt voor je internet zal het jou ook een zorg zijn of er nou UPC, Ziggo of XS4all op de rekening staat. Punt is: op kwaliteit is niet zoveel te concurreren. Alleen in het specialistische werk (zwaar transport, botenvervoer, zulke fratsen) is dat een relevante factor. Met koelers of kastenwagens kan iedere randdebiel rijden. En dat blijkt ook wel, want dat is precies wat de oostblokkers doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat de transportsector eerst maar eens leren elkaar niet kapot te concureren op prijs, maar op kwaliteit. En laat verladers maar eens leren dat chauffeurs ook graag geld willen verdienen.
Ja, jezus... komt ie nou mee aanzettenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:
Heeft iemand Blik op de Weg gezien vandaag? Dat ging dit keer over vrachtwagens.
Ik zie je dan wel met je volgende TVP in topic 13quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef Toempf het volgende:
Even een tvp tot ik weer wat zinnigs te melden heb
Mneuh.quote:
Maar het is toch gewoon mooi om van bovenaf zo'n decolleté in te kijken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mneuh.
Titt'n![]()
Grote titt'n, kleine titt'n, dat dondert allemoal niks, als't moar titt'n zien![]()
Zo, de vooroordelen ook weer even bevestigd
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ja, jezus... komt ie nou mee aanzetten
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus duidelijk gemist ja
dan moeten ze ze maar verbergen, als ze niet willen dat er naar gekeken wordquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mneuh.
Titt'n![]()
Grote titt'n, kleine titt'n, dat dondert allemoal niks, als't moar titt'n zien![]()
Zo, de vooroordelen ook weer even bevestigd
Jij weet niet watquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op Uitzendinggemist.nl staat het ook.
Ik heb 'm gekeken. Staat er zo'n koekwaus van de politie even interessant te doen over dode hoeken. Alsof hij ooit een vrachtwagen van binnen heeft gezienquote:
Lekker rustig toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik zie je dan wel met je volgende TVP in topic 13
Ach.. liever die beveiliging aan gort rijden dan je hele auto die tunnel in te hengstenquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:05 schreef Bunnybeater het volgende:
http://www.112groningen.n(...)oortunnel-video.html
Maximale doorrijhoogte: 2,90m
In Dortmund ligt bij de Großmarkt een spoorbrug over de weg, zo'n mooi ouderwets stalen boogbruggetje. Er loopt een 2x2 baans weg onderdoor. Er staat bij: zijkant 3.30m, midden 3.70m. Maar met onze 4.02m koelers joekelden wij daar vol gas onderdoor. In het midden welteverstaan. En wij kwamen daar iedere dag, dus geen mens dacht daar verder bij na, dat was doodnormaal. De Dortmund-routiniers allemaal trouwens. Totdat er eens een of andere koekwaus met BDF bakken bij het stoplicht stond, recht voor de brug, en in paniek raakte. Ik kwam van links, en draaide dus linksaf zo onder die brug door. En die vent dacht: jaha, maar wat dat jochie kan, kan ik ook!quote:Op vrijdag 30 april 2010 05:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ach.. liever die beveiliging aan gort rijden dan je hele auto die tunnel in te hengsten
Ik heb het in Luik een keer gezien, de trekker was net laag genoeg maar de hele oplegger naar de haaien. Altijd een mooi gezicht als de chauffeur uitstapt en verbaasd naar de wagen kijkt danquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In Dortmund ligt bij de Großmarkt een spoorbrug over de weg, zo'n mooi ouderwets stalen boogbruggetje. Er loopt een 2x2 baans weg onderdoor. Er staat bij: zijkant 3.30m, midden 3.70m. Maar met onze 4.02m koelers joekelden wij daar vol gas onderdoor. In het midden welteverstaan. En wij kwamen daar iedere dag, dus geen mens dacht daar verder bij na, dat was doodnormaal. De Dortmund-routiniers allemaal trouwens. Totdat er eens een of andere koekwaus met BDF bakken bij het stoplicht stond, recht voor de brug, en in paniek raakte. Ik kwam van links, en draaide dus linksaf zo onder die brug door. En die vent dacht: jaha, maar wat dat jochie kan, kan ik ook!
Hij reed er alleen niet in het midden onderdoor, maar gewoon aan de zijkant. Er kwam een klap zo hard dat de hele buurt uitliep om te komen kijken. Cabine omgebouwd tot cabrio, de bak van de motorwagen stond half op de aanhanger, en de bak van de aanhanger lag op de grond. Alle twistlocks afgeknapt, bakken krom. Lache joh, zo'n Benz megaspace V8Trekt wel lekker
Ons klantje is overigens verhuisd, dus daarom komen we daar niet meer. Wel jammer, ik mocht daar altijd graag dwars door de stad joekelen. Beetje chickies kijken bij het station enzo
En al was dat zo, dan heeft een chauffeur maar twee ogen en die kan dus ook niet in alle spiegels tegelijk kijken.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dan die camera achter op de oplegger, zodat je toch zicht op de dode hoek houdt. Nog een scherm erbij, nog ff en we hebben geen ruiten meer nodig! En dan zegt ie op dat moment ook nog eens dat een vrachtwagen helemaal geen dode hoek hééft als de spiegels maar goed staan![]()
Kutland? Joh, niks mis meequote:
Hee, die mensen zitten allemaal aan de verkeerde kant in de cabinequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Drie keer raden waar ik op vakantie was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou ook via Duitsland kunnen gaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
-knip-
Alleen dat Belgenland, daar moesten ze 1 grote lange brug overheen bouwen. Gewoon overslaan die stuurloze teringbende
Die zijn aan het pauzerenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hee, die mensen zitten allemaal aan de verkeerde kant in de cabine
Mjah, maar da's wel een héél eind omquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Iuc het volgende:
[..]
Je zou ook via Duitsland kunnen gaan
[..]
Die zijn aan het pauzeren
Ik moest over Luxemburg...quote:
Tussen 12.00 en 14.00 gebeurt daar hélemaal niets inderdaad, maar bij de grotere bedrijven kan je wel gewoon in de bedrijfskantine zelf ook een hapje eten, voor een appel en een ei. Jij hebt ws net de pech gehad dat je nog een auto voor je had ofzo, en dat het tegen die tijd 12.00u was. Sja, dat gebeurt. Een beetje planner weet dat overigens ook, en houdt daar gewoon rekening meequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik moest over Luxemburg...
Maar mijn eerste ervaring met Frankrijk is niet best.
Kom je om 11.15 aan bij de klant met 4pal achterop kun je doodleuk tot 14.00u wachten...Nee dan liever duitsland....
Gelukkig kan ik wel duits en engels maar dat is weer iets dat de frambozen weigeren te spreken...
Op die manier uren moeten wachten is ook in Duitsland niet ongewoon hoor, ik heb al eens een hele dag staan wachten om een volle vracht kaas te mogen lossen. Uiteindelijk kwam de grote baas er bij kijken en kregen er een stel flink onder uit de zak. En die zeiden toen dat het mijn eigen schuld was omdat ik me maar bij iemand anders had moeten meldenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:34 schreef Redbaron het volgende:
planninhg had gebeld dat ik vor de pauze nog gelost zou worden maar toen ik aankwam deden ze niets. volgende dag zelfde verhaal dus een dag kwijtgeraakt al met al.
Roflcopter.. Wat een faalquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:05 schreef Bunnybeater het volgende:
http://www.112groningen.n(...)oortunnel-video.html
Maximale doorrijhoogte: 2,90m
Geeneens wat hoge trailers op de foto gezet?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Drie keer raden waar ik op vakantie was
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:05 schreef Bunnybeater het volgende:
http://www.112groningen.n(...)oortunnel-video.html
Maximale doorrijhoogte: 2,90m
Klop maar af goed af, overkomt de beste denk ik nog wel.. Ben en keer met 3.90 hier onderdoor gegaanquote:Op maandag 3 mei 2010 08:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Roflcopter.. Wat een faal![]()
Gelukkig nog niet zoiets meegemaakt![]()
* Bootje84 klopt af..
Whut was he thinking?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:52 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Geeneens wat hoge trailers op de foto gezet?![]()
![]()
Tientallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:52 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Geeneens wat hoge trailers op de foto gezet?![]()
![]()
Daar ben ik heul niet geweest met mijn vrachtwagenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:04 schreef densmee het volgende:
net luc tegemoet gereden op de a 67. Hij rijdt richting DE en is nu bij asten
had ik natuurlijk kunnen weten, jij rijdt langs het kanaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:16 schreef Iuc het volgende:
[..]
Daar ben ik heul niet geweest met mijn vrachtwagen
Ben er namelijk al bij Someren af gegaan.
Nu ben ik wel in Asten maar dat is omdat ik daar zelf woon
Komt omdat de 279 afgesloten is. Tot 18 meiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
had ik natuurlijk kunnen weten, jij rijdt langs het kanaal natuurlijk.
Benzquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?f=168&t=21861
Ik heb geen ervaring met grondverzetmachines en met diepladerwerk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?f=168&t=21861
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef motaro het volgende:
haha die laatste
blijf het een brute tga vinden, had je er misschien een foto van in het donker?
(lampjesgek)
Om vanuit het niets in het exceptioneel transport te willen rollen is misschien een wat grote stap, maar die jongens van de Bo-rent hebben er hooguit een paar hoogwerkers op staan. Bediening van die dingen kan een bouwvakker ook, dus moeilijk kan het niet zijn. Vastzetten met een paar kettinkjes, en gas erop. Kind kan de was doen. En heej, het is weer eens wat anders dan dozen schuiven op een vaste rit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met grondverzetmachines en met diepladerwerk.
Bij de Bo-rent in Groningen zoeken ze ook een chauffeur maar da's ook diepladerwerk en ik weet niet of ik daar handig genoeg voor ben.
Is maar een manier om achter te komen...quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met grondverzetmachines en met diepladerwerk.
Bij de Bo-rent in Groningen zoeken ze ook een chauffeur maar da's ook diepladerwerk en ik weet niet of ik daar handig genoeg voor ben.
@ Zeus: Dat dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Snikkel vooruit, schouders naar achter, en gewoon doen. Als het niet bevalt kan je altijd nog kappen en iets anders zoeken
Gewoon de ratelsleutel pakken en 2 punten omhoog draaien en het hele geval klapt naar voren, tot op de grond.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens Luc, geinig hoor zo'n kangoeroetennisracket, maar hoe doe je dat nou als je onder de grill moet zijn? Voor ehm, ruitenwisservloeistof of koelvloeistof ofzo (geeeeeen idee waar dat zit bij die auto's)?
Kan dat ding wegklappen ofzo?
Dat vastzetten met kettingen moet ik nog wel even leren. Ik ben alleen spanbandjes gewend en dan ook niet altijd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Om vanuit het niets in het exceptioneel transport te willen rollen is misschien een wat grote stap, maar die jongens van de Bo-rent hebben er hooguit een paar hoogwerkers op staan. Bediening van die dingen kan een bouwvakker ook, dus moeilijk kan het niet zijn. Vastzetten met een paar kettinkjes, en gas erop. Kind kan de was doen. En heej, het is weer eens wat anders dan dozen schuiven op een vaste rit.
Snikkel vooruit, schouders naar achter, en gewoon doen. Als het niet bevalt kan je altijd nog kappen en iets anders zoeken
Die R730 had ik 3 weken terug al op de foto, was bij de wereldprimeurquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Benz
Trouwens! Check dan die scania website. Hebben een nieuwe motor, een 730PK 16l. V8, ook als EEV leverbaar. Huh wat? Ja echt!
Mijn voorspelling: MAN trekt een V8 met 750pk uit de hoge hoed, over een half jaar ofzo. En volgend jaar stampt Volvo 770pk uit die 6-lijn van zeBenz zal ook nog ergens in die regionen uitkomen. Daf doet niet mee, Iveco ook niet. Iets met ontwikkelingskosten, te behalen marktaandeel, te lage opbrengst, en meer van die gein
Edit: Verder is scania natuurlijk evengoed gewoonwat mij betreft, maar die PK wedloop is dan wel weer geinig. Het loopt wel 1 op een emmer, en onderhand wordt het behoud van versnellingsbakken en steekassen het probleem, maar heej. Gewoon omdat het kan
Kom op man, aan beide kanten die haak in het oog, rateltje op 'vast' zetten (net als de ratel van een dopsleutel die je linksom of rechtsom moet zetten) en ratelen maar. Kind kan de was doen. En jij hebt haar op je ballen, dus je bent geen kind meer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vastzetten met kettingen moet ik nog wel even leren. Ik ben alleen spanbandjes gewend en dan ook niet altijd.
Oldenburger en NVO == trappen tot je er bij neervalt. En altijd gestress om de boot te halen, inclusief zaken als zekeringen eruit gooien. En niet zeggen dat het niet zo is want ik heb het die jongens zelf vaak zat horen vertellen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef motaro het volgende:
@luc: donders, wat mooi![]()
@realzeus:
http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/3431835-vrachtwagenchauffeur-fulltime-/index.html?utm_medium=affiliate&utm_source=m4n&TRANSID=443337084&m4n_aid=12673&_df=true
van adecco uitzendbureau, ze zoeken chauffeurs.
Weet niet of t was is, maar ik denk attendeer je er maar op ;-)
Of ipv Bo-rent kijken bij Gjaltema?
of bw slik Aduard, martin van dijk, oldenburger of 1 van de vele bedrijven die rijden voor NVO?
Heel simpel, wij worden per uur betaald, niet per rit of kilometerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:53 schreef compier het volgende:
pff, ik kan het niet begrijpen hoe jullie het volhouden 80 te rijden... Vandaag vonden we het ook weer langzaam gaan , de truck kon "maar" 110...
Welke collega? Fotojaarboek bedoel je? Ik had die van mij ook ingestuurd maar die heeft het niet gehaald dus?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:18 schreef motaro het volgende:
Glas, je collega staat in t jaarboek..
voor de rest eigenlijk niks te melden.. goed weekend!
wij krijgen ook per uur, maar na 12uur werken, wil je graag naar huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heel simpel, wij worden per uur betaald, niet per rit of kilometer
Bovendien, aan deze kant van de plas is het gewoon niet verantwoord om met het overige verkeer mee te rijden qua snelheid. Het verkeer is zo druk en de gemiddelde automobilist dusdanig incapabel dat er serieus doden zouden vallen. Dat het bij jullie goed gaat komt door de rust en de ruimte.
Mwah. Vroegâh, toen de lucht nog schoon was en sex nog vies, toen de A2 nog zandweg was, toen kratjes bier nog van hout waren en je nog moest doorzuipen om de kachel aan de gang te houden, toen je kogels nog zelf moest gooien, toen! Toen trapte ik 80 uur in 5,5 dag bij elkaar. Wat nou naar huis na 12 uur, man, dan is de dag net op de helftquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef compier het volgende:
[..]
wij krijgen ook per uur, maar na 12uur werken, wil je graag naar huis
en je hebt gelijk over het drukke verkeer/ incapable mensen
na 3 dagen 12+ uur werken... dan wil je naar huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah. Vroegâh, toen de lucht nog schoon was en sex nog vies, toen de A2 nog zandweg was, toen kratjes bier nog van hout waren en je nog moest doorzuipen om de kachel aan de gang te houden, toen je kogels nog zelf moest gooien, toen! Toen trapte ik 80 uur in 5,5 dag bij elkaar. Wat nou naar huis na 12 uur, man, dan is de dag net op de helft
Nog maar een jaar of 5 geleden overigens
Als ik dan maar niet verplicht dubbel moet trakteren op de trekker/truck-trek morgenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef motaro het volgende:
[..]
In dat geval, sta jij er in.
Maatje die ik heb ingestuurd ook, dus dubbel feest
Haha, neehoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef glasbak het volgende:
[..]
Als ik dan maar niet verplicht dubbel moet trakteren op de trekker/truck-trek morgenEén keer is al genoeg
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef densmee het volgende:
http://link.marktplaats.nl/341193967
voor iedereen die schoner wil rijden met meer vermogen
dankquote:
Doe je goed, leuk blad vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:23 schreef Iuc het volgende:
[..]
dank
zal eens kijken zo
(heb voor m'n verjaardag een abbo gekregen op truckstar)
Fotoboek moet je apart kopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:23 schreef Iuc het volgende:
[..]
dank
zal eens kijken zo
(heb voor m'n verjaardag een abbo gekregen op truckstar)
Zondag rond de middag vertrekken, de hele week professioneel zwerver spelen, vrijdag avond thuis, zaterdag bijslapen, zondag middag vertrekken. Althans, dat deed ik danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef compier het volgende:
[..]
na 3 dagen 12+ uur werken... dan wil je naar huis
Das wel dik!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef glasbak het volgende:
http://www.trucktrekberlicum.nl/
Hier zit ik morgen als het goed is
Ik ga morgen Berlicum onveilig maken. Dat is heel erg bij jou in de buurt geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Iuc het volgende:
[..]
![]()
Ach, morgen moet ik werken en dan zal ik n's kijken bij de pomp
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik ga morgen Berlicum onveilig maken. Dat is heel erg bij jou in de buurt geloof ik
flink verneukt bedoel jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef glasbak het volgende:
Het was trouwens niet z'n eerste wedstrijd getuige deze foto uit 2009
[ afbeelding ]
De auto is wel goed opgeknapt!
Voorbumper was krom, daar moest toch een nieuwe aan. Grille is precies hetzelfde alleen overgespoten, en dan heb je meteen de kans om de logo'tjes er op een ander punt in te schroeven. Tanks zitten hetzelfde, wat je bij die zwarte ziet is een materialenkist op de plaats waar bij de blauwe nog een reservewiel hangt. Trappetje heb je er zo aan geschroefd, hadden ze ook weg kunnen latenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:03 schreef Sounddragon het volgende:
Dat zijn niet dezelfde zeker ?? superveel details zijn verschillend (voorbumper, grille, tankombouw, trappie) best wel veel![]()
In het zwart was hij mooier vind ik
Hij heeft de 3e prijs in de hobby klasse.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:33 schreef glasbak het volgende:
Na de middag pas. De trucks rijden toch pas in de avond. Overdag doen ze de trekkers.. Dus vroeg komen heeft volgens mij geen zin..
Het trekterrein zit aan de papendijk in geffen volgens de website.. Dus ik zal maar niet naar berlicum zelf gaan![]()
De broer van m'n maatje doet mee met een Scania 142![]()
[ afbeelding ]
Vorige week trok hij 96 meter.. En dat was geloof ik z'n eerste wedstrijd.
Die oude bumper was een stuk dikker volgens mijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voorbumper was krom, daar moest toch een nieuwe aan. Grille is precies hetzelfde alleen overgespoten, en dan heb je meteen de kans om de logo'tjes er op een ander punt in te schroeven. Tanks zitten hetzelfde, wat je bij die zwarte ziet is een materialenkist op de plaats waar bij de blauwe nog een reservewiel hangt. Trappetje heb je er zo aan geschroefd, hadden ze ook weg kunnen laten
Moet jij niet naar je mandje ??quote:Op zondag 9 mei 2010 02:26 schreef glasbak het volgende:
[..]
Hij heeft de 3e prijs in de hobby klasse.
Uhhuh.. oranje is vandaag, en oranje is ook morgen nogquote:Op zondag 9 mei 2010 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
blauw is oud, zwart is nu.
en paars is het groen van morgen, groen is het geel van donderdag, en wit is het grijs van zondag.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhuh.. oranje is vandaag, en oranje is ook morgen nog
Je vergeet het roze van de Giroquote:Op zondag 9 mei 2010 02:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en paars is het groen van morgen, groen is het geel van donderdag, en wit is het grijs van zondag.
Gheylquote:Op zondag 9 mei 2010 03:58 schreef Alexxxxx het volgende:
We hebben straks een nieuwe mod, en rekne maar dat die je flink op je falie gaat geven opeldraak!
Lijkt me errug vet om in zo'n dikke neus een poosie door het land te knallen daarquote:Op zondag 9 mei 2010 04:00 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn US trucklicense te halen. Even met wat transporteurs praten of ik een baan kan krijgen ergens. Lijkt me wel lachen.
Ik was net thuis en dacht "Dit moet ik even posten" en ging meteen daarna gestrektquote:Op zondag 9 mei 2010 02:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die oude bumper was een stuk dikker volgens mijEn ik ben meer een zwart fan, blauw vind ik ehhh... minder mooi
![]()
[..]
Moet jij niet naar je mandje ??
Daar zit ik eigenlijk al een jaar of wat over na te denken omdat eens voor een paar jaar te gaan doen, maar ja.. waar te beginnen?quote:Op zondag 9 mei 2010 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me errug vet om in zo'n dikke neus een poosie door het land te knallen daar
Ik ben blij dat jij het zegt, anders heb ik RZ weer achter mij aan.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:52 schreef Barcaconia het volgende:
Heren, Heren, jullie moeten hier over vrachtwaggels praten![]()
Blahblahblahvrachtwagensblahblahblah.
Wil ie met je zoenen?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt, anders heb ik RZ weer achter mij aan.
Ach, hij vindt je gewoon lekkerquote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt, anders heb ik RZ weer achter mij aan.
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik was net thuis en dacht "Dit moet ik even posten" en ging meteen daarna gestrekt
kijken of je een werkgever kunt vinden daar denk ik ?? zal best nog wel wat bij komen kijken voordat je een greencard hebt waar je ook mee mag werken..quote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef glasbak het volgende:
[..]
Daar zit ik eigenlijk al een jaar of wat over na te denken omdat eens voor een paar jaar te gaan doen, maar ja.. waar te beginnen?
wie niet ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik vind als passagier de sleepers wel lekker!quote:Op zondag 9 mei 2010 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me errug vet om in zo'n dikke neus een poosie door het land te knallen daar
ik slaap meestal niet.. ik lig daar (er zit vaak nog iemand in de passageirsstoel En soms nog een 4e persoon in de truck).quote:Op zondag 9 mei 2010 20:54 schreef vannelle het volgende:
Lekker gezellig ben jij dan.![]()
Maar slapen en tóch betaald krijgen is natuurlijk wel
Dat klinkt als een oud beroepquote:Op maandag 10 mei 2010 03:21 schreef compier het volgende:
dus liggen, ouwehoeren en toch betaald krijgen
OEF! Wanneer is die foto gemaakt.? Bij aanvang van je dienst of tijdens het rijden?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef blup het volgende:
Had ik dit al gepost hier?
zweedse degelijkheid..
[ afbeelding ]
King of the vluchtstrook
Nouja, hij was maar een beetje lek, na paar minuutjes lucht draaien kon ik gaan. Niet teveel remmen anders blijf je staan.
Ehm Baas? Als ik op het gaspedaal trap gaan de wielen wel rond, maar ik kom geen meter vooruit! Trouwens, beetje rare vering hoor, ik zit zomaar 5 meter boven de grondquote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssen_in_rusland.html
Rofl. Faal..
Mwah, 't is maar een kiepertje hoor, zal mij benieuwen of daar een V8 in ligt.quote:
Meneer is truck-kenner?quote:
Wist niet eens dat die bestond hehe.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:18 schreef glasbak het volgende:
[..]
Meneer is truck-kenner?
Het zou nog altijd 4131 zijn dan...
Benzquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:12 schreef motaro het volgende:
haha, kan van alles zijn dus![]()
maar die SK uit Denemarken is wel heel dik
Dit bedrijf heeft nog meer geinig spul, zie websitequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:04 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Mercedes SK 5653 (10x8) maar 1 van.
Een 4 asser is in ieder geval nooit een 1831quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:12 schreef motaro het volgende:
haha, kan van alles zijn dus![]()
maar die SK uit Denemarken is wel heel dik
de blackwidow of de mercedes van rutchen waren nog veel erger.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Nu nieuw leverbaar! Euro -25 motor, mét Adblue technologie
Deze FTF dus :quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:55 schreef densmee het volgende:
[..]
de blackwidow of de mercedes van rutchen waren nog veel erger.
de Nederlandse FTF die mee reed zag je niet eens de rook van en toch makkelijk een full pull trekken
http://www.teamftf.nl/
een echte detroit diesel 18 liter tweetakt motor![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
zo te lezen geilen jullie nog net zo op Luc als toen jullie nog dachten dat hij een vrouw was
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:58 schreef glasbak het volgende:
Vroeger geilden we op Druppelkut. Nu op z'n MAN
Bekijk deze YouTube-video
ze zijn vergeten het licht aan te doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:58 schreef glasbak het volgende:
Vroeger geilden we op Druppelkut. Nu op z'n MAN
Mjah, stroom niet betaald. Stelletje sukkelsquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze zijn vergeten het licht aan te doen
Goed voor de vlammende effectenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze zijn vergeten het licht aan te doen
Ben jij degene die klaarkomt?quote:
Ik stel me in ieder geval minder aan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben jij degene die klaarkomt?
Jaaa... jaaa.. jajajajaja.. JAJAJAJAJAA JAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Scaniaquote:
Gimme!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Net een artikel gelezen over iemand die een Cummins motor in zijn Scania heeft gehangen, omdat die Scania te weinig power had en telkens kapot ging.
Koop de "heritage Commercials" van mei 2010, daar staat het verhaal in. Alleen niet in Nederland te koopquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gimme!
Wij hebben 5 R380's met euro 3 motor. Dat zijn een stel trage futloze suffe hokken, dat is echt onbeschrijfelijk. En die semi-automaten die daar in hangen zijn ook om te huilen, helaas.
Jah dat gaat 'm dus niet wordenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koop de "heritage Commercials" van mei 2010, daar staat het verhaal in. Alleen niet in Nederland te koop![]()
[ afbeelding ]
Dat is knap klote. Sowieso is remmen in een bocht nooit handig natuurlijk, en de motorrem als primaire rem gebruiken ook niet, maar je gaat natuurlijk niet voor de gein met de boel dwars. Had je veel schade? En hoe is het verder afgelopen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:47 schreef Redbaron het volgende:
Ook weer terug, helaas stuk minder gegaan deze keer.
Moest ivm rijverbod donderdag rijden tot aan vipiteno, auto op de parkeekplaats en slapen..
Vrijdag: 4.35 de wekker, ff opfrissen auto starten en kijken of er meer weggaan zodat ik normaal weg kan rijden.
05.00 rijden, 05.04 boem stop ho. Auto geschaart.
Laatste tolpoortje loopt de weg naar rechts, van te voren gas los, motorrem erbij en laatste stuk iets bijremmen. Moment dat ik de rem aanraak gaat t span scharen, niets meer aan te doen dus.
Was er ff goed kapot van
trailer is gister eind vd middag door een ander naar oldenzaal gebracht, truck wordt door een berger deze kant op gebracht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:50 schreef Iuc het volgende:
Da's mooi kut dan
Verder wel alles goed gekomen?
gebruikte de rem niet in de bocht, motorrem gebruik ik eigenlijk vrij veel om te vertragen, dan los de bocht door en bijremmen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is knap klote. Sowieso is remmen in een bocht nooit handig natuurlijk, en de motorrem als primaire rem gebruiken ook niet, maar je gaat natuurlijk niet voor de gein met de boel dwars. Had je veel schade? En hoe is het verder afgelopen?
heb wel foto's gemaakt vd schade maar met zo'n wegwerpding voor bedrijf zelf en verzekering. Op dat moment was mijn zorg veilig komen te staan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:17 schreef Iuc het volgende:
Heb je wel foto's gemaakt?
Ben er wel benieuwd naar namelijk.
Ik hoop zoiets toch niet mee te maken.
Da's mooi kut kerelquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:47 schreef Redbaron het volgende:
Ook weer terug, helaas stuk minder gegaan deze keer.
Moest ivm rijverbod donderdag rijden tot aan vipiteno, auto op de parkeekplaats en slapen..
Vrijdag: 4.35 de wekker, ff opfrissen auto starten en kijken of er meer weggaan zodat ik normaal weg kan rijden.
05.00 rijden, 05.04 boem stop ho. Auto geschaart.
Laatste tolpoortje loopt de weg naar rechts, van te voren gas los, motorrem erbij en laatste stuk iets bijremmen. Moment dat ik de rem aanraak gaat t span scharen, niets meer aan te doen dus.
Was er ff goed kapot van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's mooi kut kerel![]()
Maar maar maar.. ik probeer me die situatie voor te stellen he.. maar leg me nou eens uit waarom je trailer schaart terwijl je 'iets' bijremt ?? óf jouw 'iets' is een beetje een understatement, óf je snelheid was redelijk hoog icbm de bochtradius (zijwaartse energie in de trailer) óf het remsysteem van je trailer was niet OK..
Het laatste klinkt het meest aannemelijk, maar ik zou dat voor mezelf wel zeker willen weten.![]()
Misschien FF vragen aan die chauffeur die hem teruggebracht heeft of hij niets heeft gemerkt ??meeste snelheid had ik er al uit voor de bocht, dus iets bijremmen om in een keer door de tolpoorten te kunnen was voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn plan is idd maandag ff langs om een en ander aan informatie te verstrekken en in te winnenDoet maar wat..
Dat is wel tof dan, zo'n reactie. Maarehm, in Oldenzaal, en ze rijden alleen italië? Kuypers heel toevallig?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:45 schreef Redbaron het volgende:
heb eerst afgeremd op motorrem, die loslaten voor de bocht want dat gaat noioit goed. Toen vond ik de snelheid nog iets te hoog dus gebruikte gewoon het pedaal. dat ging dus niet goed.
Baas reageerde met kan gebeuren als jij maar ok bent.
Bedrijf rijd alleen italie dus een collega kwam me ophalen en zijn dubbelbemand in 1 ruk doorgereden naar Oldenzaal.
Mjah, dit is toch iets wat je overkomt, en als hij eenmaal gaat moet je van heel goeden huize komen wil je hem er weer uit krijgen.. wdb had de baas gewoon gelijk natuurlijk; het enige wat belangrijk is is letsel aan de chauffeur, de rest is verzekeringswerkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is wel tof dan, zo'n reactie. Maarehm, in Oldenzaal, en ze rijden alleen italië? Kuypers heel toevallig?
Meteen verder sturen is trouwens ook het beste, dan ben je meteen over de drempel heen
Bijna goed, Kuipersquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is wel tof dan, zo'n reactie. Maarehm, in Oldenzaal, en ze rijden alleen italië? Kuypers heel toevallig?
Meteen verder sturen is trouwens ook het beste, dan ben je meteen over de drempel heen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bijna goed, Kuipers![]()
Werk er regelmatig via uitzendbureau en kreeg te horen dat ik na komende week gewoon vaker voor ze mag rijden
gelukkig dat het allemaal zo goed is afgelopen dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bijna goed, Kuipers![]()
Werk er regelmatig via uitzendbureau en kreeg te horen dat ik na komende week gewoon vaker voor ze mag rijden
Ik bedoelde de psychologische drempelquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, dit is toch iets wat je overkomt, en als hij eenmaal gaat moet je van heel goeden huize komen wil je hem er weer uit krijgen.. wdb had de baas gewoon gelijk natuurlijk; het enige wat belangrijk is is letsel aan de chauffeur, de rest is verzekeringswerk![]()
Heb het wel eens geprobeerd met een lege semi op een haventerrein toen het geregend had,; gaat je niet lukken als je geen Houdini heet; je hebt gewoon niet genoeg wheelspeed om hem zo hard vooruit trekken dat je sneller wordt als de trailer.![]()
Je kunt hem met de trailerrem wel aardig laten driften trouwens
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bijna goed, Kuipers![]()
Werk er regelmatig via uitzendbureau en kreeg te horen dat ik na komende week gewoon vaker voor ze mag rijden
Jah, deze had eigenlijk nog een jaar doorgemoeten, was volgens mij de enige euro3 nog die ze hadden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
![]()
Die auto die je aan vervroegd pensioen geholpen hebt, was dat dan toevallig ook een Scania 4-serie?
Geen wonder dan dat het bij het remmen fout gegaan is. Als er één type is dat standaard niet door de APK zou mogen komen dan is het wel de Scania 4-serie. Het is net een natte spons waar je in trapt, eerst gebeurt er niks, dan duurt het ff, en dan begint de boel ineens als een dolle te remmen. Als er op die auto's Iveco had gestaan, had geen hónd ze hebben willenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jah, deze had eigenlijk nog een jaar doorgemoeten, was volgens mij de enige euro3 nog die ze hadden.
Was gelukkig geen compleet nieuwe
Dr stond toch gewoon R380 op de grill.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen wonder dan dat het bij het remmen fout gegaan is. Als er één type is dat standaard niet door de APK zou mogen komen dan is het wel de Scania 4-serie. Het is net een natte spons waar je in trapt, eerst gebeurt er niks, dan duurt het ff, en dan begint de boel ineens als een dolle te remmen. Als er op die auto's Iveco had gestaan, had geen hónd ze hebben willen
Dan was het dus een R-serie, en geen 4-seriequote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dr stond toch gewoon R380 op de grill.
Maar hoe je het wend of keert, blij was ik niet toen het gebeurde
Broshuis?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:23 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft leuk speelgoed, die LZV's
Op youtube staat ook een filmpje van de jongens van Visbeen, ook een stuk of 3 opleggers achter elkaar. En de mannen van Dyco kunnen er ook wat vanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:23 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft leuk speelgoed, die LZV's
De motoren heb ik niet over te klagen nee.. Het interieur is allemaal zooi, en daar heb je vaak het meeste mee te maken. Knopjes die eruit flikkeren, stoel die lek is, gordel die niet meer oprolt.. Kraken.. noem het op.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Blup: besef je wel dat Iveco een van de grootste motorenbouwers is, en niet alleen voor vrachtwagens?
http://www.youtube.com/watch#!v=KcwHp99J0bUquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op youtube staat ook een filmpje van de jongens van Visbeen, ook een stuk of 3 opleggers achter elkaar. En de mannen van Dyco kunnen er ook wat van
Everybody's gotta learn sometimequote:Op zondag 16 mei 2010 15:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Sow eeh dat is even schrikken ja.
Heb zelf pas 2 maanden mijn rijbewijs en nu aan het rijden op de vuilniswagen, en heb in ieder geval met een Scania (weet het type niet precies zo) een kut ervaring.
Bij zo'n 75 kilometer per uur ging dat ding ineens stuiteren als een gek, kon hem amper recht houden (naja, ik hield hem dus gewoon NIET recht) en ben bijna tegen ik weet niet hoeveel tegenliggers opgeknald. Gelukkig wel gewoon rustig afgeremd en tegen de tijd dat ik ongeveer 25-30 reed stopte het stuiteren.
Meteen stil gezet en technische dienst gebeld, vertellen ze me doodleuk dat die auto dat wel vaker heeft en het iets met de smering ofzo te maken had. Tering, levensgevaarlijk die auto. Voor het zelfde geld schrik je nog erger als ik deed en verlies je de macht over het stuur
En oja, dat stuiteren en stuur dat fucking hard naar links en rechts op en neer trok dat voelde voor mij als beginner echt aan alsof mijn voorwielen er af zouden vliegen. Was wel ff geschrokken
Nee hoor is niet dodelijk saai. Er zijn namelijk ongeveer 200 a 250 verschillende routes in heel onze gemeente, en ik ben reserve dus word elke dag op een andere route ingezet.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Everybody's gotta learn sometime
Wacht maar tot er een keer een luchtbalg onder de auto vandaan klaptHoe bevalt dat vuilnishok eigenlijk? Is dat niet dodelijk saai iedere keer hetzelfde rondje? Steeds overal door de woonwijkjes heen sukkelen enzo?
Nja je leert er wel van sturen, dát dan weer welquote:Op zondag 16 mei 2010 16:06 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee hoor is niet dodelijk saai. Er zijn namelijk ongeveer 200 a 250 verschillende routes in heel onze gemeente, en ik ben reserve dus word elke dag op een andere route ingezet.
Niet saai hoorEerder spannend, wat een smalle kut stukken en bochten af en toe zeg maarja dat maakt het nou juist leuk
Had dat meegemaakt.. Gelukkig was dat van de sleepas, waardoor ik geen verschil voelde qua rijgedrag, anders dan het lekken van lucht als een mallequote:Op zondag 16 mei 2010 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Everybody's gotta learn sometime
Wacht maar tot er een keer een luchtbalg onder de auto vandaan klaptHoe bevalt dat vuilnishok eigenlijk? Is dat niet dodelijk saai iedere keer hetzelfde rondje? Steeds overal door de woonwijkjes heen sukkelen enzo?
Erm, de kortste is 10 meter en de langste die we hebben is 12 meter geloof ik. (of 11,5 weet niet zeker)quote:
Het enige wat ik kan bedenken, is dat die super de boer vrachtwagen van achteren is omgetikt, en die lantaarnpaal net is omzeild.. Maar goed, blijft giswerk..quote:
QFT!!!!!!!¡¡¡¿quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:12 schreef Bartholomeus het volgende:
HET!!!!!!!!!!!!!!!!!1
IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:30 schreef Redbaron het volgende:
Tot dinsdag weekend, daarna 1 opdrachtgever tot 21juni en dan bij die tot minimaal augustus werken
Bron: ANWBquote:Slingeren
Gaat uw caravan slingeren, verhoog dan nooit de snelheid. De enige remedie is krachtig remmen en gas loslaten. Zet de rit daarna met een lager snelheid voort.
Controleer bij de eerstvolgende parkeerplaats de bandenspanning, belading, kogeldruk en pas dat zo nodig aan.
Gefeli dudequote:Op maandag 24 mei 2010 11:57 schreef Iuc het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feest alom!
Ik heb een nichtje erbij!
Mijn zusje is bevallen van d'r tweede
Fenne is de nieuwe naam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ghehe.. we hebben van uiterlijk geruildquote:Op maandag 24 mei 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
Luc gefeliciteerd.
En Sounddragon, waarom heb jij de ondertitel en de ava van Anne?
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Ghehe.. we hebben van uiterlijk geruildzij heeft die van mij
Vertel eens, hoe voelt dat nou? Zelf tieten hebben?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gefeli dude![]()
[..]
Ghehe.. we hebben van uiterlijk geruildzij heeft die van mij
Ik weet nog wel iets waar ik dan aan zou zitten.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe voelt dat nou? Zelf tieten hebben?
Ik zou er echt de heeeeeeeeeele dag aan zitten
te laat; al gedaanquote:Op maandag 24 mei 2010 13:49 schreef Anne het volgende:
Dat is dan weer niet toegestaan hè.
Jij bent nu een vent. En kerels vinden tieten in 1 woord prachtigquote:
Gefeliciteerd! En dat op zo'n mooie dag.. Die is alleen maar mooier geworden op deze manier..quote:Op maandag 24 mei 2010 11:57 schreef Iuc het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feest alom!
Ik heb een nichtje erbij!
Mijn zusje is bevallen van d'r tweede
Fenne is de nieuwe naam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opbokken met je tietenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij bent nu een vent. En kerels vinden tieten in 1 woord prachtig
Die rijd LZV toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:53 schreef motaro het volgende:
![]()
Denk net zoiets als die gek met zijn R620 bij de jumbo.
Dan nog? In ons vlakke koude kikkerlandje kan een beetje 440'er van hetzelfde model ook gewoon die LZV trekken hoor. Die dikke Volvo is zo te zien van een fourageboer. Die gasten kijken niet op een tonnetje meer of minder, daarom ook dubbel lucht op de sleepas. In die wereld is het heel normaal om met 50+ ton hooi of stro vanuit zuid Duitsland deze kant op te klappen. En 5 meter hoog laden is ook niks nieuws. Na 100km gewoon nog een keer goed die spanbanden aantrekken, dan zakt het zo naar 4,5m. En dan na 100km nog eens, en dan trek je de rotzooi zo naar 4 meter en een beetjequote:
stond in de truckstar met een 3 asser en de foto's die ik er van tegenkwam ook..quote:
Welke?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |