abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81064698
haha die laatste

blijf het een brute tga vinden, had je er misschien een foto van in het donker?
(lampjesgek )
pi_81064842
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef Iuc het volgende:
Ghehe, tevens

[ afbeelding ]
Die kwam ik ook wel eens tegen en dan moest ik gelijk aan FOK! denken.
pi_81064880
quote:
Benz

Trouwens! Check dan die scania website. Hebben een nieuwe motor, een 730PK 16l. V8, ook als EEV leverbaar. Huh wat? Ja echt!

Mijn voorspelling: MAN trekt een V8 met 750pk uit de hoge hoed, over een half jaar ofzo. En volgend jaar stampt Volvo 770pk uit die 6-lijn van ze Benz zal ook nog ergens in die regionen uitkomen. Daf doet niet mee, Iveco ook niet. Iets met ontwikkelingskosten, te behalen marktaandeel, te lage opbrengst, en meer van die gein

Edit: Verder is scania natuurlijk evengoed gewoon wat mij betreft, maar die PK wedloop is dan wel weer geinig. Het loopt wel 1 op een emmer, en onderhand wordt het behoud van versnellingsbakken en steekassen het probleem, maar heej. Gewoon omdat het kan

[ Bericht 15% gewijzigd door Bartholomeus op 05-05-2010 22:10:31 ]
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_81065201
quote:
Ik heb geen ervaring met grondverzetmachines en met diepladerwerk.

Bij de Bo-rent in Groningen zoeken ze ook een chauffeur maar da's ook diepladerwerk en ik weet niet of ik daar handig genoeg voor ben.
pi_81065434
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef motaro het volgende:
haha die laatste

blijf het een brute tga vinden, had je er misschien een foto van in het donker?
(lampjesgek )
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_81065709
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Bij de Bo-rent in Groningen zoeken ze ook een chauffeur maar da's ook diepladerwerk en ik weet niet of ik daar handig genoeg voor ben.
Om vanuit het niets in het exceptioneel transport te willen rollen is misschien een wat grote stap, maar die jongens van de Bo-rent hebben er hooguit een paar hoogwerkers op staan. Bediening van die dingen kan een bouwvakker ook, dus moeilijk kan het niet zijn. Vastzetten met een paar kettinkjes, en gas erop. Kind kan de was doen. En heej, het is weer eens wat anders dan dozen schuiven op een vaste rit.

Snikkel vooruit, schouders naar achter, en gewoon doen. Als het niet bevalt kan je altijd nog kappen en iets anders zoeken
pi_81065730
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Is maar een manier om achter te komen...
Doet maar wat..
pi_81065941
Trouwens Luc, geinig hoor zo'n kangoeroetennisracket, maar hoe doe je dat nou als je onder de grill moet zijn? Voor ehm, ruitenwisservloeistof of koelvloeistof ofzo (geeeeeen idee waar dat zit bij die auto's)?

Kan dat ding wegklappen ofzo?

[ Bericht 4% gewijzigd door Bartholomeus op 06-05-2010 21:03:38 ]
pi_81065983
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Snikkel vooruit, schouders naar achter, en gewoon doen. Als het niet bevalt kan je altijd nog kappen en iets anders zoeken
@ Zeus: Dat dus

pi_81066125
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens Luc, geinig hoor zo'n kangoeroetennisracket, maar hoe doe je dat nou als je onder de grill moet zijn? Voor ehm, ruitenwisservloeistof of koelvloeistof ofzo (geeeeeen idee waar dat zit bij die auto's)?

Kan dat ding wegklappen ofzo?
Gewoon de ratelsleutel pakken en 2 punten omhoog draaien en het hele geval klapt naar voren, tot op de grond.

Weegt ook niet veel, is namelijk geheel van aluminium

[ Bericht 1% gewijzigd door Iuc op 06-05-2010 23:59:48 ]
pi_81066633
@luc: donders, wat mooi

@realzeus:

http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/3431835-vrachtwagenchauffeur-fulltime-/index.html?utm_medium=affiliate&utm_source=m4n&TRANSID=443337084&m4n_aid=12673&_df=true

van adecco uitzendbureau, ze zoeken chauffeurs.
Weet niet of t was is, maar ik denk attendeer je er maar op ;-)

Of ipv Bo-rent kijken bij Gjaltema?
of bw slik Aduard, martin van dijk, oldenburger of 1 van de vele bedrijven die rijden voor NVO?
pi_81066639
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Om vanuit het niets in het exceptioneel transport te willen rollen is misschien een wat grote stap, maar die jongens van de Bo-rent hebben er hooguit een paar hoogwerkers op staan. Bediening van die dingen kan een bouwvakker ook, dus moeilijk kan het niet zijn. Vastzetten met een paar kettinkjes, en gas erop. Kind kan de was doen. En heej, het is weer eens wat anders dan dozen schuiven op een vaste rit.

Dat vastzetten met kettingen moet ik nog wel even leren. Ik ben alleen spanbandjes gewend en dan ook niet altijd.
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:22:27 #113
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81068670
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Benz

Trouwens! Check dan die scania website. Hebben een nieuwe motor, een 730PK 16l. V8, ook als EEV leverbaar. Huh wat? Ja echt!

Mijn voorspelling: MAN trekt een V8 met 750pk uit de hoge hoed, over een half jaar ofzo. En volgend jaar stampt Volvo 770pk uit die 6-lijn van ze Benz zal ook nog ergens in die regionen uitkomen. Daf doet niet mee, Iveco ook niet. Iets met ontwikkelingskosten, te behalen marktaandeel, te lage opbrengst, en meer van die gein

Edit: Verder is scania natuurlijk evengoed gewoon wat mij betreft, maar die PK wedloop is dan wel weer geinig. Het loopt wel 1 op een emmer, en onderhand wordt het behoud van versnellingsbakken en steekassen het probleem, maar heej. Gewoon omdat het kan
Die R730 had ik 3 weken terug al op de foto, was bij de wereldprimeur suf hok.

En RZ, je moet niet de problemen zien, maar de mogelijkheden. als je bij elke baan dnekt "dat kan ik niet', blijf je tot ja AOW thuis zitten. Beetje zelfvertrouwen!
pi_81092145

Vanmorgen telefoon dat ik via uitzendbureau half juni kan beginnen als chauffeur mengvoeder
net telefoon dat ik maandag mag vertrekken naar italie
Doet maar wat..
pi_81094521
lekker hoor, gefeliciteerd
pi_81103914
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat vastzetten met kettingen moet ik nog wel even leren. Ik ben alleen spanbandjes gewend en dan ook niet altijd.
Kom op man, aan beide kanten die haak in het oog, rateltje op 'vast' zetten (net als de ratel van een dopsleutel die je linksom of rechtsom moet zetten) en ratelen maar. Kind kan de was doen. En jij hebt haar op je ballen, dus je bent geen kind meer.

Heb je al gebeld?

Edit: ff gewoon voor de beeldvorming he? Toen ik bij mijn huidige baas begon kon ik NIETS. Ik kwam rechtstreeks van de rijles, had nog nooit in een andere auto gereden dan dat oude leslijk, en ook nog nooit met iets anders dan een wipkarretje. En laten ze die nou niet hebben bij dat bedrijf waar ik werk. Na mijn eerste ritje (met het oudste hok dat ze vinden konden, en terecht natuurlijk) moest ik een oplegger aankoppelen en afkoppelen. Mijn antwoord: ja prima, maar dat was er niet bij op de rijles. Nou, de planner mee, en die heeft het me laten zien. En toen zag ik de luchtslangen, gewoon met aparte luchthandjes. Ja prima, maar dat leslijk had zo'n deens blokje. Een koelmachine had ik ook nog nooit van dichtbij bekeken, van een electrische pompwagen had ik ook maar amper gehoord, en de weg wist ik natuurlijk al helemaal niet.

En zie mij nou gaan

En als ik dat kan, vanaf 0,0 beginnen, waarom zou jij het dan niet kunnen?

[ Bericht 41% gewijzigd door Bartholomeus op 06-05-2010 21:11:45 ]
pi_81107665
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef motaro het volgende:
@luc: donders, wat mooi

@realzeus:

http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/3431835-vrachtwagenchauffeur-fulltime-/index.html?utm_medium=affiliate&utm_source=m4n&TRANSID=443337084&m4n_aid=12673&_df=true

van adecco uitzendbureau, ze zoeken chauffeurs.
Weet niet of t was is, maar ik denk attendeer je er maar op ;-)

Of ipv Bo-rent kijken bij Gjaltema?
of bw slik Aduard, martin van dijk, oldenburger of 1 van de vele bedrijven die rijden voor NVO?
Oldenburger en NVO == trappen tot je er bij neervalt. En altijd gestress om de boot te halen, inclusief zaken als zekeringen eruit gooien. En niet zeggen dat het niet zo is want ik heb het die jongens zelf vaak zat horen vertellen.
pi_81108688
Ik zal niet snel zeggen dat t niet zo is hoor :-)
Ik ga er altijd vanuit dat chauffeurs het vaak beter geinformeerd zijn dan ik.

Persoonlijk, weet ik weinig ervan zie ze alleen veel in het noorden, vandaar dat ik t opperde ;-)
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:34:06 #119
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_81109155
Iedereen is begonnen op 0,0

Toen ik 15 jaar geleden gevraagd werd om op een containerauto te gaan rijden moest ik ook de vraag beantwoorden of ik het kon ja of nee. Ik heb gewoon gezegd dat het wel zou lukken, terwijl ik misschien 4 or 5 keer een bak op en afgezet had.

Ik nu kan ik het met m'n ogen dicht en met 2 vingers in m'n neus

Dus laat je niet kennen RZ... gewoon aanpakken die handel!

@RB, veel plezier in Italie.. Niet te veel stoppen bij de hoertjes onderweg he
  vrijdag 7 mei 2010 @ 03:53:06 #120
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_81118403
pff, ik kan het niet begrijpen hoe jullie het volhouden 80 te rijden... Vandaag vonden we het ook weer langzaam gaan , de truck kon "maar" 110...

Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 05:16:50 #121
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_81118828
Te hard rijden doe je voor je baas, niet voor jezelf...
pi_81143369
Glas, je collega staat in t jaarboek..

voor de rest eigenlijk niks te melden.. goed weekend!
pi_81143614
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 03:53 schreef compier het volgende:
pff, ik kan het niet begrijpen hoe jullie het volhouden 80 te rijden... Vandaag vonden we het ook weer langzaam gaan , de truck kon "maar" 110...

Heel simpel, wij worden per uur betaald, niet per rit of kilometer

Bovendien, aan deze kant van de plas is het gewoon niet verantwoord om met het overige verkeer mee te rijden qua snelheid. Het verkeer is zo druk en de gemiddelde automobilist dusdanig incapabel dat er serieus doden zouden vallen. Dat het bij jullie goed gaat komt door de rust en de ruimte.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:56:09 #124
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_81144953
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:18 schreef motaro het volgende:
Glas, je collega staat in t jaarboek..

voor de rest eigenlijk niks te melden.. goed weekend!
Welke collega? Fotojaarboek bedoel je? Ik had die van mij ook ingestuurd maar die heeft het niet gehaald dus?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:06:50 #125
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_81145463
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Heel simpel, wij worden per uur betaald, niet per rit of kilometer

Bovendien, aan deze kant van de plas is het gewoon niet verantwoord om met het overige verkeer mee te rijden qua snelheid. Het verkeer is zo druk en de gemiddelde automobilist dusdanig incapabel dat er serieus doden zouden vallen. Dat het bij jullie goed gaat komt door de rust en de ruimte.
wij krijgen ook per uur, maar na 12uur werken, wil je graag naar huis
en je hebt gelijk over het drukke verkeer/ incapable mensen
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')