Benzquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?f=168&t=21861
Ik heb geen ervaring met grondverzetmachines en met diepladerwerk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?f=168&t=21861
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef motaro het volgende:
haha die laatste
blijf het een brute tga vinden, had je er misschien een foto van in het donker?
(lampjesgek)
Om vanuit het niets in het exceptioneel transport te willen rollen is misschien een wat grote stap, maar die jongens van de Bo-rent hebben er hooguit een paar hoogwerkers op staan. Bediening van die dingen kan een bouwvakker ook, dus moeilijk kan het niet zijn. Vastzetten met een paar kettinkjes, en gas erop. Kind kan de was doen. En heej, het is weer eens wat anders dan dozen schuiven op een vaste rit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met grondverzetmachines en met diepladerwerk.
Bij de Bo-rent in Groningen zoeken ze ook een chauffeur maar da's ook diepladerwerk en ik weet niet of ik daar handig genoeg voor ben.
Is maar een manier om achter te komen...quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met grondverzetmachines en met diepladerwerk.
Bij de Bo-rent in Groningen zoeken ze ook een chauffeur maar da's ook diepladerwerk en ik weet niet of ik daar handig genoeg voor ben.
@ Zeus: Dat dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Snikkel vooruit, schouders naar achter, en gewoon doen. Als het niet bevalt kan je altijd nog kappen en iets anders zoeken
Gewoon de ratelsleutel pakken en 2 punten omhoog draaien en het hele geval klapt naar voren, tot op de grond.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens Luc, geinig hoor zo'n kangoeroetennisracket, maar hoe doe je dat nou als je onder de grill moet zijn? Voor ehm, ruitenwisservloeistof of koelvloeistof ofzo (geeeeeen idee waar dat zit bij die auto's)?
Kan dat ding wegklappen ofzo?
Dat vastzetten met kettingen moet ik nog wel even leren. Ik ben alleen spanbandjes gewend en dan ook niet altijd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Om vanuit het niets in het exceptioneel transport te willen rollen is misschien een wat grote stap, maar die jongens van de Bo-rent hebben er hooguit een paar hoogwerkers op staan. Bediening van die dingen kan een bouwvakker ook, dus moeilijk kan het niet zijn. Vastzetten met een paar kettinkjes, en gas erop. Kind kan de was doen. En heej, het is weer eens wat anders dan dozen schuiven op een vaste rit.
Snikkel vooruit, schouders naar achter, en gewoon doen. Als het niet bevalt kan je altijd nog kappen en iets anders zoeken
Die R730 had ik 3 weken terug al op de foto, was bij de wereldprimeurquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Benz
Trouwens! Check dan die scania website. Hebben een nieuwe motor, een 730PK 16l. V8, ook als EEV leverbaar. Huh wat? Ja echt!
Mijn voorspelling: MAN trekt een V8 met 750pk uit de hoge hoed, over een half jaar ofzo. En volgend jaar stampt Volvo 770pk uit die 6-lijn van zeBenz zal ook nog ergens in die regionen uitkomen. Daf doet niet mee, Iveco ook niet. Iets met ontwikkelingskosten, te behalen marktaandeel, te lage opbrengst, en meer van die gein
Edit: Verder is scania natuurlijk evengoed gewoonwat mij betreft, maar die PK wedloop is dan wel weer geinig. Het loopt wel 1 op een emmer, en onderhand wordt het behoud van versnellingsbakken en steekassen het probleem, maar heej. Gewoon omdat het kan
Kom op man, aan beide kanten die haak in het oog, rateltje op 'vast' zetten (net als de ratel van een dopsleutel die je linksom of rechtsom moet zetten) en ratelen maar. Kind kan de was doen. En jij hebt haar op je ballen, dus je bent geen kind meer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vastzetten met kettingen moet ik nog wel even leren. Ik ben alleen spanbandjes gewend en dan ook niet altijd.
Oldenburger en NVO == trappen tot je er bij neervalt. En altijd gestress om de boot te halen, inclusief zaken als zekeringen eruit gooien. En niet zeggen dat het niet zo is want ik heb het die jongens zelf vaak zat horen vertellen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef motaro het volgende:
@luc: donders, wat mooi![]()
@realzeus:
http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/3431835-vrachtwagenchauffeur-fulltime-/index.html?utm_medium=affiliate&utm_source=m4n&TRANSID=443337084&m4n_aid=12673&_df=true
van adecco uitzendbureau, ze zoeken chauffeurs.
Weet niet of t was is, maar ik denk attendeer je er maar op ;-)
Of ipv Bo-rent kijken bij Gjaltema?
of bw slik Aduard, martin van dijk, oldenburger of 1 van de vele bedrijven die rijden voor NVO?
Heel simpel, wij worden per uur betaald, niet per rit of kilometerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:53 schreef compier het volgende:
pff, ik kan het niet begrijpen hoe jullie het volhouden 80 te rijden... Vandaag vonden we het ook weer langzaam gaan , de truck kon "maar" 110...
Welke collega? Fotojaarboek bedoel je? Ik had die van mij ook ingestuurd maar die heeft het niet gehaald dus?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:18 schreef motaro het volgende:
Glas, je collega staat in t jaarboek..
voor de rest eigenlijk niks te melden.. goed weekend!
wij krijgen ook per uur, maar na 12uur werken, wil je graag naar huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heel simpel, wij worden per uur betaald, niet per rit of kilometer
Bovendien, aan deze kant van de plas is het gewoon niet verantwoord om met het overige verkeer mee te rijden qua snelheid. Het verkeer is zo druk en de gemiddelde automobilist dusdanig incapabel dat er serieus doden zouden vallen. Dat het bij jullie goed gaat komt door de rust en de ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |