Ja, jezus... komt ie nou mee aanzettenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:
Heeft iemand Blik op de Weg gezien vandaag? Dat ging dit keer over vrachtwagens.
Ik zie je dan wel met je volgende TVP in topic 13quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef Toempf het volgende:
Even een tvp tot ik weer wat zinnigs te melden heb
Mneuh.quote:
Maar het is toch gewoon mooi om van bovenaf zo'n decolleté in te kijken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mneuh.
Titt'n![]()
Grote titt'n, kleine titt'n, dat dondert allemoal niks, als't moar titt'n zien![]()
Zo, de vooroordelen ook weer even bevestigd
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ja, jezus... komt ie nou mee aanzetten
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus duidelijk gemist ja
dan moeten ze ze maar verbergen, als ze niet willen dat er naar gekeken wordquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mneuh.
Titt'n![]()
Grote titt'n, kleine titt'n, dat dondert allemoal niks, als't moar titt'n zien![]()
Zo, de vooroordelen ook weer even bevestigd
Jij weet niet watquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op Uitzendinggemist.nl staat het ook.
Ik heb 'm gekeken. Staat er zo'n koekwaus van de politie even interessant te doen over dode hoeken. Alsof hij ooit een vrachtwagen van binnen heeft gezienquote:
Lekker rustig toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik zie je dan wel met je volgende TVP in topic 13
Ach.. liever die beveiliging aan gort rijden dan je hele auto die tunnel in te hengstenquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:05 schreef Bunnybeater het volgende:
http://www.112groningen.n(...)oortunnel-video.html
Maximale doorrijhoogte: 2,90m
In Dortmund ligt bij de Großmarkt een spoorbrug over de weg, zo'n mooi ouderwets stalen boogbruggetje. Er loopt een 2x2 baans weg onderdoor. Er staat bij: zijkant 3.30m, midden 3.70m. Maar met onze 4.02m koelers joekelden wij daar vol gas onderdoor. In het midden welteverstaan. En wij kwamen daar iedere dag, dus geen mens dacht daar verder bij na, dat was doodnormaal. De Dortmund-routiniers allemaal trouwens. Totdat er eens een of andere koekwaus met BDF bakken bij het stoplicht stond, recht voor de brug, en in paniek raakte. Ik kwam van links, en draaide dus linksaf zo onder die brug door. En die vent dacht: jaha, maar wat dat jochie kan, kan ik ook!quote:Op vrijdag 30 april 2010 05:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ach.. liever die beveiliging aan gort rijden dan je hele auto die tunnel in te hengsten
Ik heb het in Luik een keer gezien, de trekker was net laag genoeg maar de hele oplegger naar de haaien. Altijd een mooi gezicht als de chauffeur uitstapt en verbaasd naar de wagen kijkt danquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In Dortmund ligt bij de Großmarkt een spoorbrug over de weg, zo'n mooi ouderwets stalen boogbruggetje. Er loopt een 2x2 baans weg onderdoor. Er staat bij: zijkant 3.30m, midden 3.70m. Maar met onze 4.02m koelers joekelden wij daar vol gas onderdoor. In het midden welteverstaan. En wij kwamen daar iedere dag, dus geen mens dacht daar verder bij na, dat was doodnormaal. De Dortmund-routiniers allemaal trouwens. Totdat er eens een of andere koekwaus met BDF bakken bij het stoplicht stond, recht voor de brug, en in paniek raakte. Ik kwam van links, en draaide dus linksaf zo onder die brug door. En die vent dacht: jaha, maar wat dat jochie kan, kan ik ook!
Hij reed er alleen niet in het midden onderdoor, maar gewoon aan de zijkant. Er kwam een klap zo hard dat de hele buurt uitliep om te komen kijken. Cabine omgebouwd tot cabrio, de bak van de motorwagen stond half op de aanhanger, en de bak van de aanhanger lag op de grond. Alle twistlocks afgeknapt, bakken krom. Lache joh, zo'n Benz megaspace V8Trekt wel lekker
Ons klantje is overigens verhuisd, dus daarom komen we daar niet meer. Wel jammer, ik mocht daar altijd graag dwars door de stad joekelen. Beetje chickies kijken bij het station enzo
En al was dat zo, dan heeft een chauffeur maar twee ogen en die kan dus ook niet in alle spiegels tegelijk kijken.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dan die camera achter op de oplegger, zodat je toch zicht op de dode hoek houdt. Nog een scherm erbij, nog ff en we hebben geen ruiten meer nodig! En dan zegt ie op dat moment ook nog eens dat een vrachtwagen helemaal geen dode hoek hééft als de spiegels maar goed staan![]()
Kutland? Joh, niks mis meequote:
Hee, die mensen zitten allemaal aan de verkeerde kant in de cabinequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Drie keer raden waar ik op vakantie was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou ook via Duitsland kunnen gaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
-knip-
Alleen dat Belgenland, daar moesten ze 1 grote lange brug overheen bouwen. Gewoon overslaan die stuurloze teringbende
Die zijn aan het pauzerenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hee, die mensen zitten allemaal aan de verkeerde kant in de cabine
Mjah, maar da's wel een héél eind omquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Iuc het volgende:
[..]
Je zou ook via Duitsland kunnen gaan
[..]
Die zijn aan het pauzeren
Ik moest over Luxemburg...quote:
Tussen 12.00 en 14.00 gebeurt daar hélemaal niets inderdaad, maar bij de grotere bedrijven kan je wel gewoon in de bedrijfskantine zelf ook een hapje eten, voor een appel en een ei. Jij hebt ws net de pech gehad dat je nog een auto voor je had ofzo, en dat het tegen die tijd 12.00u was. Sja, dat gebeurt. Een beetje planner weet dat overigens ook, en houdt daar gewoon rekening meequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik moest over Luxemburg...
Maar mijn eerste ervaring met Frankrijk is niet best.
Kom je om 11.15 aan bij de klant met 4pal achterop kun je doodleuk tot 14.00u wachten...Nee dan liever duitsland....
Gelukkig kan ik wel duits en engels maar dat is weer iets dat de frambozen weigeren te spreken...
Op die manier uren moeten wachten is ook in Duitsland niet ongewoon hoor, ik heb al eens een hele dag staan wachten om een volle vracht kaas te mogen lossen. Uiteindelijk kwam de grote baas er bij kijken en kregen er een stel flink onder uit de zak. En die zeiden toen dat het mijn eigen schuld was omdat ik me maar bij iemand anders had moeten meldenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:34 schreef Redbaron het volgende:
planninhg had gebeld dat ik vor de pauze nog gelost zou worden maar toen ik aankwam deden ze niets. volgende dag zelfde verhaal dus een dag kwijtgeraakt al met al.
Roflcopter.. Wat een faalquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:05 schreef Bunnybeater het volgende:
Geeneens wat hoge trailers op de foto gezet?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Drie keer raden waar ik op vakantie was
quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:05 schreef Bunnybeater het volgende:
Klop maar af goed af, overkomt de beste denk ik nog wel.. Ben en keer met 3.90 hier onderdoor gegaanquote:Op maandag 3 mei 2010 08:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Roflcopter.. Wat een faal![]()
Gelukkig nog niet zoiets meegemaakt![]()
* Bootje84 klopt af..
Whut was he thinking?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:52 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Geeneens wat hoge trailers op de foto gezet?![]()
![]()
Tientallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:52 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Geeneens wat hoge trailers op de foto gezet?![]()
![]()
Daar ben ik heul niet geweest met mijn vrachtwagenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:04 schreef densmee het volgende:
net luc tegemoet gereden op de a 67. Hij rijdt richting DE en is nu bij asten
had ik natuurlijk kunnen weten, jij rijdt langs het kanaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:16 schreef Iuc het volgende:
[..]
Daar ben ik heul niet geweest met mijn vrachtwagen
Ben er namelijk al bij Someren af gegaan.
Nu ben ik wel in Asten maar dat is omdat ik daar zelf woon
Komt omdat de 279 afgesloten is. Tot 18 meiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
had ik natuurlijk kunnen weten, jij rijdt langs het kanaal natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |