Mwah. Vroegâh, toen de lucht nog schoon was en sex nog vies, toen de A2 nog zandweg was, toen kratjes bier nog van hout waren en je nog moest doorzuipen om de kachel aan de gang te houden, toen je kogels nog zelf moest gooien, toen! Toen trapte ik 80 uur in 5,5 dag bij elkaar. Wat nou naar huis na 12 uur, man, dan is de dag net op de helftquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef compier het volgende:
[..]
wij krijgen ook per uur, maar na 12uur werken, wil je graag naar huis
en je hebt gelijk over het drukke verkeer/ incapable mensen
na 3 dagen 12+ uur werken... dan wil je naar huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah. Vroegâh, toen de lucht nog schoon was en sex nog vies, toen de A2 nog zandweg was, toen kratjes bier nog van hout waren en je nog moest doorzuipen om de kachel aan de gang te houden, toen je kogels nog zelf moest gooien, toen! Toen trapte ik 80 uur in 5,5 dag bij elkaar. Wat nou naar huis na 12 uur, man, dan is de dag net op de helft
Nog maar een jaar of 5 geleden overigens
Als ik dan maar niet verplicht dubbel moet trakteren op de trekker/truck-trek morgenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef motaro het volgende:
[..]
In dat geval, sta jij er in.
Maatje die ik heb ingestuurd ook, dus dubbel feest
Haha, neehoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef glasbak het volgende:
[..]
Als ik dan maar niet verplicht dubbel moet trakteren op de trekker/truck-trek morgenEén keer is al genoeg
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef densmee het volgende:
http://link.marktplaats.nl/341193967
voor iedereen die schoner wil rijden met meer vermogen
dankquote:
Doe je goed, leuk blad vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:23 schreef Iuc het volgende:
[..]
dank
zal eens kijken zo
(heb voor m'n verjaardag een abbo gekregen op truckstar)
Fotoboek moet je apart kopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:23 schreef Iuc het volgende:
[..]
dank
zal eens kijken zo
(heb voor m'n verjaardag een abbo gekregen op truckstar)
Zondag rond de middag vertrekken, de hele week professioneel zwerver spelen, vrijdag avond thuis, zaterdag bijslapen, zondag middag vertrekken. Althans, dat deed ik danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef compier het volgende:
[..]
na 3 dagen 12+ uur werken... dan wil je naar huis
Das wel dik!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef glasbak het volgende:
http://www.trucktrekberlicum.nl/
Hier zit ik morgen als het goed is
Ik ga morgen Berlicum onveilig maken. Dat is heel erg bij jou in de buurt geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Iuc het volgende:
[..]
![]()
Ach, morgen moet ik werken en dan zal ik n's kijken bij de pomp
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik ga morgen Berlicum onveilig maken. Dat is heel erg bij jou in de buurt geloof ik
flink verneukt bedoel jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef glasbak het volgende:
Het was trouwens niet z'n eerste wedstrijd getuige deze foto uit 2009
[ afbeelding ]
De auto is wel goed opgeknapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |