Voorbumper was krom, daar moest toch een nieuwe aan. Grille is precies hetzelfde alleen overgespoten, en dan heb je meteen de kans om de logo'tjes er op een ander punt in te schroeven. Tanks zitten hetzelfde, wat je bij die zwarte ziet is een materialenkist op de plaats waar bij de blauwe nog een reservewiel hangt. Trappetje heb je er zo aan geschroefd, hadden ze ook weg kunnen latenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:03 schreef Sounddragon het volgende:
Dat zijn niet dezelfde zeker ?? superveel details zijn verschillend (voorbumper, grille, tankombouw, trappie) best wel veel![]()
In het zwart was hij mooier vind ik
Hij heeft de 3e prijs in de hobby klasse.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:33 schreef glasbak het volgende:
Na de middag pas. De trucks rijden toch pas in de avond. Overdag doen ze de trekkers.. Dus vroeg komen heeft volgens mij geen zin..
Het trekterrein zit aan de papendijk in geffen volgens de website.. Dus ik zal maar niet naar berlicum zelf gaan![]()
De broer van m'n maatje doet mee met een Scania 142![]()
[ afbeelding ]
Vorige week trok hij 96 meter.. En dat was geloof ik z'n eerste wedstrijd.
Die oude bumper was een stuk dikker volgens mijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voorbumper was krom, daar moest toch een nieuwe aan. Grille is precies hetzelfde alleen overgespoten, en dan heb je meteen de kans om de logo'tjes er op een ander punt in te schroeven. Tanks zitten hetzelfde, wat je bij die zwarte ziet is een materialenkist op de plaats waar bij de blauwe nog een reservewiel hangt. Trappetje heb je er zo aan geschroefd, hadden ze ook weg kunnen laten
Moet jij niet naar je mandje ??quote:Op zondag 9 mei 2010 02:26 schreef glasbak het volgende:
[..]
Hij heeft de 3e prijs in de hobby klasse.
Uhhuh.. oranje is vandaag, en oranje is ook morgen nogquote:Op zondag 9 mei 2010 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
blauw is oud, zwart is nu.
en paars is het groen van morgen, groen is het geel van donderdag, en wit is het grijs van zondag.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhuh.. oranje is vandaag, en oranje is ook morgen nog
Je vergeet het roze van de Giroquote:Op zondag 9 mei 2010 02:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en paars is het groen van morgen, groen is het geel van donderdag, en wit is het grijs van zondag.
Gheylquote:Op zondag 9 mei 2010 03:58 schreef Alexxxxx het volgende:
We hebben straks een nieuwe mod, en rekne maar dat die je flink op je falie gaat geven opeldraak!
Lijkt me errug vet om in zo'n dikke neus een poosie door het land te knallen daarquote:Op zondag 9 mei 2010 04:00 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn US trucklicense te halen. Even met wat transporteurs praten of ik een baan kan krijgen ergens. Lijkt me wel lachen.
Ik was net thuis en dacht "Dit moet ik even posten" en ging meteen daarna gestrektquote:Op zondag 9 mei 2010 02:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die oude bumper was een stuk dikker volgens mijEn ik ben meer een zwart fan, blauw vind ik ehhh... minder mooi
![]()
[..]
Moet jij niet naar je mandje ??
Daar zit ik eigenlijk al een jaar of wat over na te denken omdat eens voor een paar jaar te gaan doen, maar ja.. waar te beginnen?quote:Op zondag 9 mei 2010 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me errug vet om in zo'n dikke neus een poosie door het land te knallen daar
Ik ben blij dat jij het zegt, anders heb ik RZ weer achter mij aan.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:52 schreef Barcaconia het volgende:
Heren, Heren, jullie moeten hier over vrachtwaggels praten![]()
Blahblahblahvrachtwagensblahblahblah.
Wil ie met je zoenen?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt, anders heb ik RZ weer achter mij aan.
Ach, hij vindt je gewoon lekkerquote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt, anders heb ik RZ weer achter mij aan.
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik was net thuis en dacht "Dit moet ik even posten" en ging meteen daarna gestrekt
kijken of je een werkgever kunt vinden daar denk ik ?? zal best nog wel wat bij komen kijken voordat je een greencard hebt waar je ook mee mag werken..quote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef glasbak het volgende:
[..]
Daar zit ik eigenlijk al een jaar of wat over na te denken omdat eens voor een paar jaar te gaan doen, maar ja.. waar te beginnen?
wie niet ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik vind als passagier de sleepers wel lekker!quote:Op zondag 9 mei 2010 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me errug vet om in zo'n dikke neus een poosie door het land te knallen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |