ik slaap meestal niet.. ik lig daar (er zit vaak nog iemand in de passageirsstoel En soms nog een 4e persoon in de truck).quote:Op zondag 9 mei 2010 20:54 schreef vannelle het volgende:
Lekker gezellig ben jij dan.![]()
Maar slapen en tóch betaald krijgen is natuurlijk wel
Dat klinkt als een oud beroepquote:Op maandag 10 mei 2010 03:21 schreef compier het volgende:
dus liggen, ouwehoeren en toch betaald krijgen
OEF! Wanneer is die foto gemaakt.? Bij aanvang van je dienst of tijdens het rijden?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef blup het volgende:
Had ik dit al gepost hier?
zweedse degelijkheid..
[ afbeelding ]
King of the vluchtstrook
Nouja, hij was maar een beetje lek, na paar minuutjes lucht draaien kon ik gaan. Niet teveel remmen anders blijf je staan.
Ehm Baas? Als ik op het gaspedaal trap gaan de wielen wel rond, maar ik kom geen meter vooruit! Trouwens, beetje rare vering hoor, ik zit zomaar 5 meter boven de grondquote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssen_in_rusland.html
Rofl. Faal..
Mwah, 't is maar een kiepertje hoor, zal mij benieuwen of daar een V8 in ligt.quote:
Meneer is truck-kenner?quote:
Wist niet eens dat die bestond hehe.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:18 schreef glasbak het volgende:
[..]
Meneer is truck-kenner?
Het zou nog altijd 4131 zijn dan...
Benzquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:12 schreef motaro het volgende:
haha, kan van alles zijn dus![]()
maar die SK uit Denemarken is wel heel dik
Dit bedrijf heeft nog meer geinig spul, zie websitequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:04 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Mercedes SK 5653 (10x8) maar 1 van.
Een 4 asser is in ieder geval nooit een 1831quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:12 schreef motaro het volgende:
haha, kan van alles zijn dus![]()
maar die SK uit Denemarken is wel heel dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |