Is ook nog maar net openquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wist niet eens dat er een WK subforum was.![]()
je moet je handtekening nog aanpassenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Omdat BX en Happel gewoon cool zijn
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
je moet je handtekening nog aanpassen
Dankje BrandXquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is ook nog maar net open
WK 2010 forum open!
Waren nog niet echt plannen voor gemaakt. Maar denk dat ik wel het een en ander ga maken, zodra de definitieve selecties bekend worden. Tot dan staat het je gewoon vrij topics aan te maken voor een land. Vullen we de OP wel aan, zodra we meer weten.quote:Op zondag 25 april 2010 11:02 schreef Falco het volgende:
Komen er ook nog centrale topics met mooi layoutje voor de deelnemende landen? Ik wou al een centraal 'Der Mannschaft ist dabei! DEUTSCHLANDD!!!!11'-topic openen, maar wellicht dat iemand anders daar andere ideeën over heeft.
[SC] Was er al een slow chat topic in het WK Forum ?quote:Op zondag 25 april 2010 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Mag een WK slowchat topic ook of hebben jullie dat liever niet ?
Cheersquote:
Leef je uit, en je weet het, TS begintquote:Op zondag 25 april 2010 09:19 schreef Rodulf het volgende:
Leuk forum dit.
Maar ik heb een vraag. Komt er ook nog een topic waar users foto's kunnen posten van hun oranje outfit? Of is het daar nog te vroeg voor?
Ik was voor mijzelf al een tijdje bezig om een overzicht te krijgen van de opstellingen voor komend WK omdat ik het leuk vind om een beetje te ontwerpen in combinatie met voetbal.quote:Op zondag 25 april 2010 11:02 schreef Falco het volgende:
Komen er ook nog centrale topics met mooi layoutje voor de deelnemende landen? Ik wou al een centraal 'Der Mannschaft ist dabei! DEUTSCHLANDD!!!!11'-topic openen, maar wellicht dat iemand anders daar andere ideeën over heeft.
Vind ik goed. Tegen die tijd loop ik toch de hele dag in oranje kleding.quote:Op zondag 25 april 2010 16:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Leef je uit, en je weet het, TS begint
Gewijzigd.quote:Op zondag 25 april 2010 19:31 schreef PiRANiA het volgende:
Oranje kleurtje aanvraagtopic #3 - *O*
"aanvraag topic" -> "aanvraagtopic" ?
mijn collega was me net voorquote:Op maandag 26 april 2010 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Hopelijk doet Robin van Persie ook mee....
Dit gaat em niet worden....
Doe maar dicht.
Dat was een goede actie van Happel! Wij hopen het ook, leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef Rodulf het volgende:
Bedankt dat de wat minder leuke reacties zijn verwijderd uit het oranje outfit topic. Nu maar hopen dat er meer mensen foto's gaan posten.
Neequote:Op zondag 2 mei 2010 21:33 schreef SpeedyRich het volgende:
Kan Oranje kleurtje aanvraagtopic #5 - *O* niet beter naar FB ?
namens de FA's: veel funquote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef sararaats het volgende:
hé bedankt voor m'n oranje kleurtje. nu nog m'n oranje T-shirt zoeken en het feest kan beginnen
ik ben een zijquote:Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef Thermo18 het volgende:
Ik heb nog een vraagje
In mijn "Adopteer hier een (onbekende) WK-speler"topic is het handig als het up-to-date lijstje in de OP komt te staan, maar die kan ik niet veranderen.
Nu heeft BrandX al aangegeven dat hij wilt helpen en dat wil ik graag
Dit voorkomt namelijk dat mensen dubbel worden genomen
Alvast bedankt en ik hoop dat ik duidelijk ben geweest.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:31 schreef Thermo18 het volgende:
Ik zal het veranderen. Sorry. Als ik het niet weet zeg ik uit gewoonte Hij
Heb het opgeschoond.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef BrandX het volgende:
Het is op die ene (vrij onschuldige) 'your clowns...' opmerking na allemaal redelijk ontopic.
Trek het je niet aan joh, straks als Oranje aan het ballen is dan heb je grote kans dat de pics vanzelf komen. Het is nog erg vroeg he.
Hier staat een speelschema. http://sport.fok.nl/wkpoolquote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef CartWOman het volgende:
Komt er ook een speelschema, liefst sticky?
gezien, top !quote:
Is gemerged, dank voor het melden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:11 schreef Paul het volgende:
Weer 2 dubbele
Hamstringblessure Ryan Babel
http://forum.fok.nl/topic/1461696
Nee volgens mij niet. Heb wel een topic voorbij zien komen met mooiste goals. Dus als je zoiets wil openen, gaat uw gangquote:Op maandag 24 mei 2010 17:24 schreef donroyco het volgende:
Is er een topic/website met filmpjes/samenvattingen van oude WK's of wedstrijden.
lolwut?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan je niet alle pessimisten/'realisten' een ban geven?
Misschien moet je een Noordkoreaanse versie van Fok gaan oprichten? Daar past dat prima in het straatje van de partij.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan je niet alle pessimisten/'realisten' een ban geven?
true, hij blijft netjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:53 schreef BrandX het volgende:
ohw zo
Nah zo post hij altijdHij heeft een andere mening, laat die (gepast) horen. Zonder gescheld enzo. Dus naja, als het je irriteert, gewoon negeren
Omdat het eenzelfde soort trollpost nummer zoveel was en totaal nergens op slaat, en het WK al helemaal niet gaat over Marokkanen in Nederland (waar je mee aankomt met 'een deel van de Marokkaanse gemeenschap hier'). Lees je in over Marokko en over het geloof an sich.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:03 schreef FP128 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie in de topic over Marokko vs Zuid-Afrika weggehaald
als ik alleen maar een standpunt uiteenzette die deels ook met maatschappelijke
issues had te maken?
Dank voor het melden. Nieuwste topic gesloten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:49 schreef Arcee het volgende:
Voorspel de finale.
wk finale
Lijkt me redelijk hetzelfde.
Nee, ik heb een mooie dag vandaag. Kun jij gewoon normaal doen. Die kinderachtige plaatjes lekker achterwege laten dus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef fathank het volgende:
Wie moeten de penalties nemen bij het Nederlands elftal?
Kun jij niet normaal editten ofzo? Met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
Ik doe prima normaal, maar als iemand zo'n bord voor z'n kop heeft zegt 1 plaatje meer dan 1000 woorden. Bovendien doelde ik meer op je taalgebruik. Je kan er ook iets anders neerzetten ipv 'tyft op'. Komt niet al te vriendelijk over. Je lijkt m'n boze buurman wel die vroeger altijd m'n bal lek stak als die bij hem in de tuin kwam.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mooie dag vandaag. Kun jij gewoon normaal doen. Die kinderachtige plaatjes lekker achterwege laten dus.
ik heb het even doorgegevenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:05 schreef wdn het volgende:
WK Pool 2010
Drop down box "wie wordt kampioen" en "wie pakt de meeste kaarten" heeft 2x Italie in de lijst.
Hier: http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Ben ook maar een mens.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
Fail van Happel:
Arjen Robben geblesseerd sluiten met de tekst dat een ander topic eerder zou zijn terwijl dit topic van 29 mei is en het andere topic van vandaag.
Arjen Robben gebleseerd !!! idd dat ging over de vorige blessure !quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
Fail van Happel:
Arjen Robben geblesseerd sluiten met de tekst dat een ander topic eerder zou zijn terwijl dit topic van 29 mei is en het andere topic van vandaag.
Ik zie ze niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:00 schreef Jojoortje het volgende:
Arjen Robben #4
Al die 'grappen' mogen wel opgeruimd worden. Het wordt zo een heel onoverzichtelijk topic.
Dat ken hier. Vraag hier je WK-ava aan! #5quote:Op maandag 7 juni 2010 12:37 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Weet iemand in welk topic ik mijn avatar / usericon kan laten oppimpen met een oranjetintje door gif-experts?
Dank u.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie ze niet?
[..]
Dat ken hier. Vraag hier je WK-ava aan! #5
Okquote:Op maandag 7 juni 2010 14:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij ook zo'n lolbroek bent.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
wil een modje hier 17 van maken?
[WK SC #17] Dino's en wortels
thx
geen zin om te zoekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef tong80 het volgende:
Geef die tien voorbeelden eens BrandX
Persconferentie van robben.
De onderste gesloten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 topics :
Argentinië - Nigeria #1 - 15.50u.
Argentinië - Nigeria #1
quote:Oh, mag je tijdens het wk wel tussenstanden in een TT zetten?
Beetje laatquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Hey , ik ben 12 zouden er niet wat tijdelijke WK smiley's bij kunnen ? Gewoon omdat het kan ?
Ja, waarom? Die was 3 dagen eerder geopend.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef Happel het volgende:
De onderste gesloten.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, waarom? Die was 3 dagen eerder geopend.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:57 schreef porsche1 het volgende:
http://www.forum.fok.nl/topic/1474958
Sticky maken zodat mensen dit topic sneller zien en minder klagen?
Tijdens zuid korea - griekenland stond het wel in de TTquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef Happel het volgende:
[..]
De onderste gesloten.
[..]
Mag niet, nee. Dit voor de mensen die nog niks hebben gezien en de samenvatting willlen bekijken.
Klopt, is tijdens de wedstrijd nog aangepast. Gaat in het vervolg ook gebeuren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tijdens zuid korea - griekenland stond het wel in de TT
Behalve deze dan WK 2010 Speelschema toch?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:52 schreef BrandX het volgende:
geen topic
oepsquote:Op zondag 13 juni 2010 14:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Behalve deze dan WK 2010 Speelschema toch?
quote:
niet?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:03 schreef porsche1 het volgende:
Meneer brandje, wanneer maak je mijn ava?
O, hij moet alleen maar ge-edit worden zoals je in dat topic kan lezen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet?
Als ik al aan de slag ga dan eerst voor mensen die niets hebben. Een ava maken kost zomaar een half uur gemiddeld, en ik zit nu te veel voetbal te kijken
dat is echt niet maar 5 minuten werk hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 14:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, hij moet alleen maar ge-edit worden zoals je in dat topic kan lezen.
Vrouwen en voetbal. Leuke grap meneer.
O? Vertel.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is echt niet maar 5 minuten werk hoor
en buiten dat, er staan nog een paar andere verzoeken open voor die van jou.
doei, je bent aan het zeuren, en je weet het, jongetjes die zeuren worden overgeslagenquote:
O, ik las de zin verkeerd.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
doei, je bent aan het zeuren, en je weet het, jongetjes die zeuren worden overgeslagen
okquote:Op zondag 13 juni 2010 14:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, ik las de zin verkeerd.Ik dacht er nog wat andere personen ook leuke opties hadden voor die ava.
sorry.
valse tussenstandquote:Op zondag 13 juni 2010 15:22 schreef tochweerhenk het volgende:
TOCH NOG EEN GOAL WIE HAD DAT GEDACHT?
2-0..
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
Is een sticky topic met daar in een overzicht van de sites die streamen (voor binnen en buiten NL) niet handiger, en sites met live-verslagen en frequenties van radiostations die wedstrijden verslaan niet handig?
Er kwamen al diverse topics (binnen en buiten WK) voorbij over de streams en/of frequenties van bv. Radio 1. En het scheelt een hoop zoekwerk
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn er überhaupt wel moderators hier?
Je opent veel te veel kuttopics, tong.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar het slotje ?
Er wordt altijd gezegd dat je bank de sterkte van je selectie uitmaakt.
Nederland heeft de beste bank. Wat denken jullie ?
Is hier iets mis mee ?
Ja, zoals de meeste van je topics. Best dat je topics opent, maar laat ze wat toevoegen. Die flauwe grapjes kent iedereen nu wel. Zijn niet meer leuk...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar het slotje ?
Er wordt altijd gezegd dat je bank de sterkte van je selectie uitmaakt.
Nederland heeft de beste bank. Wat denken jullie ?
Is hier iets mis mee ?
Moet je nou zelf nog lachen om je topics? Want je claim voornamelijk kwalitatieve posts te schrijven is al lang geleden het raam uit gegaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef tong80 het volgende:
het ging over de beste reserve-bank.
Wat is daar mis mee
Dit was serieusquote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Moet je nou zelf nog lachen om je topics? Want je claim voornamelijk kwalitatieve posts te schrijven is al lang geleden het raam uit gegaan.
quote:
Nee, negen van de tien keer vind jij het niks. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt altijd moeilijk in te schatten met jouw topics. Negen van de tien keer is het namelijk niks.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, negen van de tien keer vind jij het niks. Dat is wat anders.
Negen van de tien keer passen je topics beter in ONZ dan in een ander forum. En dat is jammer, want dat tiende topic is vaak best okay.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, negen van de tien keer vind jij het niks. Dat is wat anders.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef _The_General_ het volgende:
Dat jij het officiele WK Nummer niet kent kan ik niets aan doen
KLB Geen Nederlanders in Wavin'Flag - K'naan
Ik erger me er ook kapot aan. Het merendeel van de topics is beter op z'n plaats in KLB of ONZ.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand die ONZ/KLB volkje hier aub in de gaten houden. Ze voegen niks toe, hebben kritiek op alles over en van oranje en verafgoden landen als Noord-Korea.
Het wordt er hier niet leuker op voor de échte liefhebbers.
Deze ook dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef _The_General_ het volgende:
Dat jij het officiele WK Nummer niet kent kan ik niets aan doen
KLB Geen Nederlanders in Wavin'Flag - K'naan
dat verzoek kunnen we natuurlijk niet weigeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie iets doen aan ene tong80 ?
Hebben jullie goed gepoeld bij Spanje - Zwitserland ?
Weer zo'n baggertopic.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat verzoek kunnen we natuurlijk niet weigeren.
gevraagd aan allen om het gewoon tof en on topic te houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan fiooon opzouten uit het Zuid-Afrika - Uruguay topic?
Hoort deze opmerking niet in SEXquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef BrandX het volgende:
En zelf gewoon niet happen op een zuiger, dat scheelt 99% van het gedoe
QFTquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
Kan user fioon worden gedumpt uit het Frankrijk-Mexico topic? Bloedirritant, gaat door als je negeert
QFT.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
Kan user fioon worden gedumpt uit het Frankrijk-Mexico topic? Bloedirritant, gaat door als je negeert
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
dat dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:11 schreef fiooon het volgende:
Als Frankrijk wint pleeg ik zelfmoord FOKKERS!!!! Zoniet dan maak ik alle MODERATORS af ;-)
GMTA tong, dat weet je tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:49 schreef tong80 het volgende:
Is Happel niet on-line komt een FA er tussendoor.
Zuid-Afrika nog dieper in de rouw door Nederland.
deze is er wel:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:15 schreef Rewimo het volgende:
Is er al een "gelukkig hebben we de foto's nog" topic dit jaar?
Dan kunnen er veel topics dichtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:41 schreef Happel het volgende:
Oh, omdat er een mooi topic is voor Engeland: [Live 18-06 @ 20:30] Engeland - Algerije
Hoeft er niet voor elke scheet een topic geopend te worden.
Deze trol kan niks anders doen dan de boel te zieken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tegen Kameroen verliezen ze ook. Sterke negers. Ik geef even puinten:
Struikelenburg: een 3. Niks te doen, oogde niet goed bij laatste schot.
Van der Imbeciel: een 1. Veel balverlies deed niks goeds
Geitinga: Klaplip Johnny was weer zwaar onder de maat, een 2
Van Bockworst: Dat deze gast nog mag spelen, een 0 voor de moeite
Van Dommel: een 2: waardeloos.. en wij maar zeiken op C. Ronaldo's swalbe's
Meiter: 5. 1 goal de rest was t kut. 10 voor de goal 0 voor de rest. een 5 is logische conclusie
Van der Vaarteruit: 0 . Dat deze gast uberhaupt daar staat
Buskruit: 1: deed veel en niks goeds
Perversie; Waardelooste spits sinds vennegoor of hesselink. Deze gast is nog erger
Te Dom: Dat deze slager nog speelt. Bloedlink, een 2
Mattehijser: 0.5 deze trol doet werkelijk niks, nog te slecht voor tikkie terug
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:31 schreef Radio-silence het volgende:
Waarom is het topic: Duverne(Frankrijk) spuugt Evra in zijn gezicht (met beelden) uit het niets verwijderd?
Ha dat klopt ik zie het nu pas!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn collega het heeft gemerged met een al bestaand topic, namelijk deze: Franse selectie weigert te trainen
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:53 schreef tong80 het volgende:
Mijn TT was duidelijker.
Nederland-B tegen Kameroen of het basis-elftal ?
Goed idee. Maar hoeft niet van mij. Zo ben ik niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal ik dan jouw TT gebruiken voor dat topic?
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed idee. Maar hoeft niet van mij. Zo ben ik niet.
mjah, helaas is het niet optimaal. Happel heeft het erg druk en ik kan al een paar maanden overdag nauwelijks aanwezig zijn met mijn huidige werkquote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ligt het aan mij of staat de moderatie hier overdag een beetje op een laag pitje BX?
lievvv!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik houd ook alles goed in de gaten hoor.
Nee inderdaad, weinig echt geks hoor. Zo bedoelde ik het niet, meer zo af en toe wat bagger/trolltopics die dan wat langer openblijven. Maar de echte crap word wel geruimdquote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, helaas is het niet optimaal. Happel heeft het erg druk en ik kan al een paar maanden overdag nauwelijks aanwezig zijn met mijn huidige werk
Met name Symphonic springt overdag waar hij kan wat bij, maar ook hij werkt overdag en is dus eigenlijk dan heul stout enzo
Maar gelukkig gebeuren er geen al te gekke dingen, of dingen die het niet overleven totdat we online zijn. En als die wel langskomen, komt er vanzelf een crewlid langs die de TRs ziet oid en dan actie onderneemt, dus dat zit wel snor.
Weet dat je het zo niet bedoelde, was gewoon een oprechte opmerking en juiste constatering van jequote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, weinig echt geks hoor. Zo bedoelde ik het niet, meer zo af en toe wat bagger/trolltopics die dan wat langer openblijven. Maar de echte crap word wel geruimd![]()
En first things first uiteraard, werk gaat nou eenmaal voor
Precies, ik ben nou eenmaal de goedheid zelvequote:Op maandag 21 juni 2010 18:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet dat je het zo niet bedoelde, was gewoon een oprechte opmerking en juiste constatering van je
in principe spring ol overdag bij, en dat lukt me ook vrij aardig, maar omdat vandaag de examenweken zijn begonnen en verschillende opleidingen hun zooi niet goed hebben geregeld, heb ik het iets drukker (lees absurd druk) als normaal. Dat normaliseert wel weer, dus ben ik weer wat duidelijk aanwezig vanaf morgenmiddag. Fijn dat je meedenkt, en het plaatsen van TR's helpt enorm. Dan hoef ik niet ieder topic door te spitten en zie ik gelijk de brandhaardjes (als die er zijn)quote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ligt het aan mij of staat de moderatie hier overdag een beetje op een laag pitje BX?
het is gewoon fijn dat je meedenkt en betrokkenheid toontquote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, weinig echt geks hoor. Zo bedoelde ik het niet, meer zo af en toe wat bagger/trolltopics die dan wat langer openblijven. Maar de echte crap word wel geruimd![]()
En first things first uiteraard, werk gaat nou eenmaal voor
Er is al een merge aangevraagd achterquote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er zijn al een tijdje 2 Piet de Visser-topics, lijkt me iets overdreven en daarnaast verwarrend.
Het zal moeilijk gaan tong, maar wat moet dat moet. Doe je voorzichtig? Dan kan je morgen weer de honours waarnemenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef tong80 het volgende:
BrandX ik ben zo weg. Red je het zonder me ?
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef Dagonet het volgende:
Geen idee waar ik deze zou moeten plaatsen dus verzin maar een leuk plekje..
wat is die gaafquote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef Dagonet het volgende:
Geen idee waar ik deze zou moeten plaatsen dus verzin maar een leuk plekje..
Ik kan niet slapen BrandXquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het zal moeilijk gaan tong, maar wat moet dat moet. Doe je voorzichtig? Dan kan je morgen weer de honours waarnemen
Die worden altijd geslotenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga dan nieuwe topics tellen in ONZ
Van de FA's moet je het niet hebben Righteous.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:42 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een vriendin had ???
.
Donequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:
VI Oranje # 16 Met Henk Westbroek morgen!
Kan deze dicht, hij is dubbel.²
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand die tig ned - kam topics dicht pleuren
Mijn topic was opzich nog best serieus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
ZIjn topic houden de jouwe gezelschap.
Kom op zeg WK is geen speelplaats.
Aangepast.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Mag dit 24 worden?![]()
VI Oranje #24: Karaoke met 'De Föhn'
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
En er is weer een nieuwe idioot uit KLB ontsnapt
suarez (uruguay)
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
LammeBiek irriteert me mateloos met zijn gezwam over die buitenspelgoal van Argentinië
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:53 schreef Olep het volgende:
Hij zat NIET!
Kan daar wat aan gedaan worden?
moet dit nu weer?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jij bent niet nuchter man, jij bent een hysterische autist met teveel vrije tijd.
Ik moet wel zeggen dat de trollen of trolklonen nu wel in extreme aantallen zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 17:56 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie halen de trollen er wel goed uit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |