En de Algerijnse keeper ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:31 schreef El_jefe07 het volgende:
Oh, en Green is dus vervangen door James.
Als dit waar is is Capello dus een opportunist en mist hij klasse. Hij heeft Greene hiermee kapot gemaakt. Zonde.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:31 schreef El_jefe07 het volgende:
Oh, en Green is dus vervangen door James.
tja hij moet kiezen wat het beste is voor het elftal, als ik hoor dat die greene op de training dezelfde soort fout heeft gemaakt dan is het eigenlijk niet meer dan logisch dat hij wordt gewisseld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als dit waar is is Capello dus een opportunist en mist hij klasse. Hij heeft Greene hiermee kapot gemaakt. Zonde.²
Van het gepeupel zou je zoiets kunnen verwachten, maar van een topcoach als Capello niet. Vergeet niet dat hij aan de basis staat van de onzekerheid van de keepers door ze geen zekerheid te geven. Pas 2 uur voor de wedstrijd melden wie er gaat keepen. Dom.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:39 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
tja hij moet kiezen wat het beste is voor het elftal, als ik hoor dat die greene op de training dezelfde soort fout heeft gemaakt dan is het eigenlijk niet meer dan logisch dat hij wordt gewisseld.
mee eens!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:39 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
tja hij moet kiezen wat het beste is voor het elftal, als ik hoor dat die greene op de training dezelfde soort fout heeft gemaakt dan is het eigenlijk niet meer dan logisch dat hij wordt gewisseld.
Zou echt mooi zijn, maar zie ik niet gebeuren. Algerije heeft te weinig kwaliteit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het volgende topland dat onderuit gaat?
Ik voorspel 2 goals van Zianiquote:
Serieus? Ik ben niet zo'n fan van Gerrard. Hij is niet sierlijk. Ik vind hem een veredelde van Bommel. Hij is echt het type speler dan in een andere competitie zou falen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:00 schreef HaagsPietje het volgende:
m'n favorite speler aller tijden weer aan het werk zien: steven gerard![]()
Hij is een echte cultheld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef Jac0bus het volgende:
Hoop dat Crouch speelt, prachtige gast is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |