Is ook nog maar net openquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wist niet eens dat er een WK subforum was.![]()
je moet je handtekening nog aanpassenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Omdat BX en Happel gewoon cool zijn
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
je moet je handtekening nog aanpassen
Dankje BrandXquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is ook nog maar net open
WK 2010 forum open!
Waren nog niet echt plannen voor gemaakt. Maar denk dat ik wel het een en ander ga maken, zodra de definitieve selecties bekend worden. Tot dan staat het je gewoon vrij topics aan te maken voor een land. Vullen we de OP wel aan, zodra we meer weten.quote:Op zondag 25 april 2010 11:02 schreef Falco het volgende:
Komen er ook nog centrale topics met mooi layoutje voor de deelnemende landen? Ik wou al een centraal 'Der Mannschaft ist dabei! DEUTSCHLANDD!!!!11'-topic openen, maar wellicht dat iemand anders daar andere ideeën over heeft.
[SC] Was er al een slow chat topic in het WK Forum ?quote:Op zondag 25 april 2010 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Mag een WK slowchat topic ook of hebben jullie dat liever niet ?
Cheersquote:
Leef je uit, en je weet het, TS begintquote:Op zondag 25 april 2010 09:19 schreef Rodulf het volgende:
Leuk forum dit.
Maar ik heb een vraag. Komt er ook nog een topic waar users foto's kunnen posten van hun oranje outfit? Of is het daar nog te vroeg voor?
Ik was voor mijzelf al een tijdje bezig om een overzicht te krijgen van de opstellingen voor komend WK omdat ik het leuk vind om een beetje te ontwerpen in combinatie met voetbal.quote:Op zondag 25 april 2010 11:02 schreef Falco het volgende:
Komen er ook nog centrale topics met mooi layoutje voor de deelnemende landen? Ik wou al een centraal 'Der Mannschaft ist dabei! DEUTSCHLANDD!!!!11'-topic openen, maar wellicht dat iemand anders daar andere ideeën over heeft.
Vind ik goed. Tegen die tijd loop ik toch de hele dag in oranje kleding.quote:Op zondag 25 april 2010 16:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Leef je uit, en je weet het, TS begint
Gewijzigd.quote:Op zondag 25 april 2010 19:31 schreef PiRANiA het volgende:
Oranje kleurtje aanvraagtopic #3 - *O*
"aanvraag topic" -> "aanvraagtopic" ?
mijn collega was me net voorquote:Op maandag 26 april 2010 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Hopelijk doet Robin van Persie ook mee....
Dit gaat em niet worden....
Doe maar dicht.
Dat was een goede actie van Happel! Wij hopen het ook, leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef Rodulf het volgende:
Bedankt dat de wat minder leuke reacties zijn verwijderd uit het oranje outfit topic. Nu maar hopen dat er meer mensen foto's gaan posten.
Neequote:Op zondag 2 mei 2010 21:33 schreef SpeedyRich het volgende:
Kan Oranje kleurtje aanvraagtopic #5 - *O* niet beter naar FB ?
namens de FA's: veel funquote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef sararaats het volgende:
hé bedankt voor m'n oranje kleurtje. nu nog m'n oranje T-shirt zoeken en het feest kan beginnen
ik ben een zijquote:Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef Thermo18 het volgende:
Ik heb nog een vraagje
In mijn "Adopteer hier een (onbekende) WK-speler"topic is het handig als het up-to-date lijstje in de OP komt te staan, maar die kan ik niet veranderen.
Nu heeft BrandX al aangegeven dat hij wilt helpen en dat wil ik graag
Dit voorkomt namelijk dat mensen dubbel worden genomen
Alvast bedankt en ik hoop dat ik duidelijk ben geweest.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:31 schreef Thermo18 het volgende:
Ik zal het veranderen. Sorry. Als ik het niet weet zeg ik uit gewoonte Hij
Heb het opgeschoond.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef BrandX het volgende:
Het is op die ene (vrij onschuldige) 'your clowns...' opmerking na allemaal redelijk ontopic.
Trek het je niet aan joh, straks als Oranje aan het ballen is dan heb je grote kans dat de pics vanzelf komen. Het is nog erg vroeg he.
Hier staat een speelschema. http://sport.fok.nl/wkpoolquote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef CartWOman het volgende:
Komt er ook een speelschema, liefst sticky?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |