Ik zal remlof er even op attenderen.quote:
Remlof en ik kunnen het goed vinden. Zoiets zou hij nooit bij mij doenquote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zal remlof er even op attenderen.
Dat zou inderdaad een geweldige finale zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die moeten we ook aanmoedigen natuurlijk, ze moeten wel de finale bereiken!
Je onderschat de Duitsers. Ik denk dat we JUIST aan nederland een makkelijke tegenstander hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 12:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een geweldige finale zijn.(en een makkelijk tegenstander)
Duitsers zijn ook weer sterk. Vind ze niet mooi spelen (zowel het spel als het uiterlijk van ze), maar Duitsland zal inderdaad winnen van Nederland in de finale.quote:Op zondag 25 april 2010 12:57 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je onderschat de Duitsers. Ik denk dat we JUIST aan nederland een makkelijke tegenstander hebben
89e minuut. Lahm die de bal speelt op Schwein en dan de voorzet en Poldi tikt hem inquote:Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Duitsers zijn ook weer sterk. Vind ze niet mooi spelen (zowel het spel als het uiterlijk van ze), maar Duitsland zal inderdaad winnen van Nederland in de finale.
Kom je dit jaar weer met van die flutargumenten als Nederland een wedstrijd verliest?quote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef 3keernix het volgende:
[..]
89e minuut. Lahm die de bal speelt op Schwein en dan de voorzet en Poldi tikt hem in
Je bedoelt Duitsland?quote:Op maandag 26 april 2010 00:01 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Kom je dit jaar weer met van die flutargumenten als Nederland een wedstrijd verliest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |