SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HAHAHAHAAHHAAH HAHAWIRAHRIR23#@@!~!~HWHAHAHAHA!!!ga eens koffie halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is op het WK gericht.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Waarom doet Colombia nooit mee aan het WK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef mr_t88 het volgende:
Plaats hier de leukste WK grappen. Van plaatjes tot moppen tot quotes.![]()
Het coacht en het loopt per wedstrijd ongeveer 42km?Heeft er eentje Radio 538 zitten luisteren vanochtend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik heb me weer kapot gelachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft er eentje Radio 538 zitten luisteren vanochtend...
Mensen die zich druk maken om wat voor radiozender iemand luistertquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:23 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Loser.
538 is voor kinderen zonder eigen mening
hahahaha ga jij lekker radio 1 luisteren... Kneusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:23 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Loser.
538 is voor kinderen zonder eigen mening
Evers: WHOEHAHAHAquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:33 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
hahahaha ga jij lekker radio 1 luisteren... Kneus
Waarom luister je dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:39 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Evers: WHOEHAHAHA
Andere eikels: WHOEHAHAHAH
Sidekick: Ik vin gewoon dat ....... (vul hier debiele mening in)
Evers: WHOEHAHAHAHAH
andere eikels: WHOEHAHAHA
"Rihanna staat voor je klaar, Anouk komt eraan en hier is Lady Gaga".....
OMFG 4 keer per dag hetzelfde KUTLIEDJE draaien....
BNR RULEZ BIG TIME
Al zou dat gebeuren, dan denk ik wel dat ze er GER - NIG van zullen maken...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef Joe-Momma het volgende:
Kan nigeria duitsland treffen op het wk? BBC krijgt problemen met landenweergave linksboven in beeld. NIG-GER
Heb je de wedstrijd Honduras tegen Denemarken al gezien? Wat een honden wedstrijd was datquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef Joe-Momma het volgende:
Kan nigeria duitsland treffen op het wk? BBC krijgt problemen met landenweergave linksboven in beeld. NIG-GER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Thomas B. het volgende:
Deze las ik laatste ergens in een topic, maar ik vond 'm wel aardig
Wat is het verschil tussen Johan Derksen en een vuvuzela?Wat is de grap van de plastic toeter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd Honduras tegen Denemarken al gezien? Wat een honden wedstrijd was dat![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd Honduras tegen Denemarken Chili al gezien? Wat een honden wedstrijd was dat![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |