http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-geblesseerd.dhtmlquote:SEEFELD - Arjen Robben heeft zaterdagavond de training van het Nederlands elftal geblesseerd moeten verlaten. De Bayern Munchen-aanvaller heeft last van zijn hamstring. Onduidelijk is hoe ernstig het kwetsuur is. Joris Mathijsen liet de training al bij voorbaat schieten. De verdediger van Hamburger SV had lichte knieklachten.
Joris Mathijsen probeert de bal af te pakken van Klaas Jan Huntelaar. FOTO AFP
Hij kreeg daarom rust van Bert van Marwijk. De bedoeling is dat Mathijsen zondag weer aansluit bij de groepstraining. Hij oefende in de ochtend wel volledig mee.
Mathijsen verscheen voor de training wel even op het veld. Fotografen kregen de kans om portretten van de 23 leden van de Nederlandse WK-selectie te maken. Ook bondscoach Bert van Marwijk en en zijn assistenten werden vereeuwigd.
Robin van Persie en Ryan Babel lieten eerder al een deel van de training van het Nederlands elftal aan zich voorbij gaan. Beide aanvallers gingen halverwege de oefensessie in Seefeld naar de kant. Beide spelers nemen geen risico met een enkel- en hamstringblessure.
was met persie?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:57 schreef ShevaJB het volgende:
Eerst dat nieuws van Van Persie vanochtend en nu Robben? Gaat lekker.
Helemaal niks, met Robben ook nog niet. Iedereen gaat al staan springen en schreeuwen als iemand de training eerder moet verlaten.quote:
(Elf Voetbal) Robin van Persie is zaterdagochtend geblesseerd geraakt tijdens de training van Oranje. De spits ging met een pijnlijke enkel van het veld.quote:
Hij heeft de hele avond training meegedaan!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:59 schreef Paul het volgende:
[..]
(Elf Voetbal) Robin van Persie is zaterdagochtend geblesseerd geraakt tijdens de training van Oranje. De spits ging met een pijnlijke enkel van het veld.
Foto: fbf
De aanvaller van Arsenal liep de kwetsuur op tijdens enkele pass- en trapoefeningen, zo meldt De Telegraaf. Hij verliet de training met een ijszak op de rechterenkel. Over de ernst van de blessure is nog niets duidelijk.
Het is dezelfde enkel als waaraan Van Persie maandenlang geblesseerd was. Op 14 november 2009 kreeg hij in de oefeninterland tegen Italië een trap op het gewricht en was vijf maanden uit de roulatie.
Zij vragen wel ietsje meer van hun lichaam gok ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef DaggerOne het volgende:
Wat een stelletje watjes ook. Ik ben nooit geblesseerd geraakt in de 10 jaar dat ik speelde terwijl ik toch echt op knollenvelden speelde.
In het 8e van de plaatselijke vereniging?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef DaggerOne het volgende:
Wat een stelletje watjes ook. Ik ben nooit geblesseerd geraakt in de 10 jaar dat ik speelde terwijl ik toch echt op knollenvelden speelde.
Maar jij speelde inderdaad ook op topniveau waarbij je dagelijks afgebeuld en doormidden gezaagd werdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef DaggerOne het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:25 schreef Splutje het volgende:
HamstringDat betekent meestal een paar weken
Alleen natte.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef Buitendam het volgende:
Gaan we nu om iedere scheet een topic openen?
quote:Update 23:01 uur: 'Robben had wat last van zijn heup en stopte uit voorzorg'
De blessure van Arjen Robben is niet ernstig. De Oranje-international verliet zaterdag de training van het Nederlands elftal met een op dat moment onbekende blessure. De schade valt echter mee. "Hij had een beetje last van zijn heup en is daarom uit voorzorg eerder gestopt", verklaarde een woordvoerder van de KNVB. "Er is niet veel aan de hand.'' Ook Bert van Marwijk was snel gerustgesteld. "Arjen was wat stijfjes. Daarom is hij eerder gestopt."
Omdat Robben een wat stijve heup heeft?quote:
yepquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Omdat Robben een wat stijve heup heeft?
Verklaar.quote:
Niets ernstigs zo te zien.quote:Robben en Mathijsen terug op veld
Van onze Telesportredactie
SEEFELD - Arjen Robben en Joris Mathijsen hebben zich zondagochtend weer op het veld gemeld voor de training met Oranje. Tijdens de warming up deed Mathijsen gewoon met de groep mee, terwijl Robben nog apart liep met de fysiotherapeut.
Arjen Robben tijdens de training van het Nederlands elftal in het Oostenrijkse Seefeld. Hij verliet de training vroegtijdig. Foto: ANP Robben maakte zaterdagavond de training niet af wegens lichte heupklachten. Mathijsen trainde zaterdag helemaal niet mee wegens een lichte knieblessure.
Ook Robin van Persie en Ryan Babel oefenden weer voluit. Ze kregen zaterdagochtend nog rust. Babel is pas net hersteld van een hamstringblessure. Van Persie miste bijna de hele tweede helft van het seizoen wegens een enkelblessure. Zondagavond staat er nog een training van Oranje op het programma.
DAT WETEN WE HELEMAAL NIET!!! MISSCHIEN ZIT ER WEL EEN SLUIMERENDE SLIJMBEURSONTSTEKING EN STRUIKELT HIJ OVER EEN BIDON MET APPELSAP ZODAT HIJ HEM ONTWRICHT EN VROEGTIJDIG EEN PROTHESE MOET!!!quote:
RvN heeft idd nooit wat.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef vinnieboy het volgende:
Had dan van nistelrooij meegenomen tis altijd wat met die robben
Die spelers kun je toch helemaal niet met elkaar vergelijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef vinnieboy het volgende:
Had dan van nistelrooij meegenomen tis altijd wat met die robben
Oh jaquote:Op zondag 30 mei 2010 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
DAT WETEN WE HELEMAAL NIET!!! MISSCHIEN ZIT ER WEL EEN SLUIMERENDE SLIJMBEURSONTSTEKING EN STRUIKELT HIJ OVER EEN BIDON MET APPELSAP ZODAT HIJ HEM ONTWRICHT EN VROEGTIJDIG EEN PROTHESE MOET!!!
LOL WHUT.quote:Joris Mathijsen probeert de bal af te pakken van Klaas Jan Huntelaar.
Hij kreeg daarom rust van Bert van Marwijk
Je moet iemand natuurlijk geen dingen laten doen die hij niet kan.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:54 schreef Equites het volgende:
[..]
LOL WHUT.
Dat halve team valt van ellende uit mekaar als ik dit zo lees, wat een zwakke mietjes zeg.
quote:
quote:Robben hervat groepstraining maar ontbreekt mogelijk tegen Ghana
Arjen Robben heeft zich maandag weer aangesloten bij de groepstraining van het Nederlands elftal, zo meldt het ANP. De aanvaller deed de warming up van de laatste oefensessie van Oranje in Oostenrijk nog in zijn eentje, maar daarna meldde hij zich bij zijn ploeggenoten.
Robben trainde de afgelopen dagen individueel omdat hij last had van zijn heup. Bondscoach Bert van Marwijk wil met het oog op het komende WK in Zuid-Afrika geen enkel risico met de buitenspeler nemen. Hij weet daarom ook niet of hij dinsdag tijdens de oefenwedstrijd tegen Ghana in De Kuip een beroep op Robben doet.
Oranje vliegt dinsdag om 10.30 uur vanaf Innsbrück naar Rotterdam. De wedstrijd tegen Ghana begint om 20.30 uur.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Witteveldroos het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Krijgen we dat weer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Echt 5 minuten voor het einde van die wedstrijd. Waarom laten ze hem spelen dan.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Pupp3t het volgende:
Laat die gast gewoon thuis !
En de manier ook weer waarop....gewoon lachwekkend.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Witteveldroos het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Met een knullig hakje.:')quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Echt 5 minuten voor het einde van die wedstrijd. Waarom laten ze hem spelen dan.
Lijkt me niet, het zat niet bij z'n knie. Leek me echt hamstring.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Afgescheurde kruisbanden ofzo zou kutter zijn.
Als je afgescheurde kruisbanden hebt, dan loop je echt niet meer zo naar de kant hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Afgescheurde kruisbanden ofzo zou kutter zijn.
Maar hij lag eerst op het veld te kermen hè, toen hij wegliep was het al geruststellender.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je afgescheurde kruisbanden hebt, dan loop je echt niet meer zo naar de kant hoor
Idd, dan sta je niet eens meer op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je afgescheurde kruisbanden hebt, dan loop je echt niet meer zo naar de kant hoor
Ja, Bert komt zo de kleedkamer uit:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is gewoon een grapje .. let maar op ..
Robben ligt altijd te kermenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hij lag eerst op het veld te kermen hè, toen hij wegliep was het al geruststellender.
HAHAHAHA wat grappig!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, Bert komt zo de kleedkamer uit:
"Robben zal niet naar het WK gaan, en zojuist is van Persie door z'n enkel gegaan".
"Pfffft
Nee just fucking, ze gaan mee!"
Nou twitterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:08 schreef JDx het volgende:
Pfff... in 1 klap heel Nederland stil...
Dat is ook het enige wat ik hoop. Sparen tot afvalronde's.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Jojoke het volgende:
Pas tegen Brazilie (als we zover komen) is Robben echt belangrijk, dus hopelijk kan hij in de tussentijd herstellen.
Twitter? Bestaat dat echt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:09 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Nou twitterloopt anders over als een pot diarree!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |