http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-geblesseerd.dhtmlquote:SEEFELD - Arjen Robben heeft zaterdagavond de training van het Nederlands elftal geblesseerd moeten verlaten. De Bayern Munchen-aanvaller heeft last van zijn hamstring. Onduidelijk is hoe ernstig het kwetsuur is. Joris Mathijsen liet de training al bij voorbaat schieten. De verdediger van Hamburger SV had lichte knieklachten.
Joris Mathijsen probeert de bal af te pakken van Klaas Jan Huntelaar. FOTO AFP
Hij kreeg daarom rust van Bert van Marwijk. De bedoeling is dat Mathijsen zondag weer aansluit bij de groepstraining. Hij oefende in de ochtend wel volledig mee.
Mathijsen verscheen voor de training wel even op het veld. Fotografen kregen de kans om portretten van de 23 leden van de Nederlandse WK-selectie te maken. Ook bondscoach Bert van Marwijk en en zijn assistenten werden vereeuwigd.
Robin van Persie en Ryan Babel lieten eerder al een deel van de training van het Nederlands elftal aan zich voorbij gaan. Beide aanvallers gingen halverwege de oefensessie in Seefeld naar de kant. Beide spelers nemen geen risico met een enkel- en hamstringblessure.
was met persie?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:57 schreef ShevaJB het volgende:
Eerst dat nieuws van Van Persie vanochtend en nu Robben? Gaat lekker.
Helemaal niks, met Robben ook nog niet. Iedereen gaat al staan springen en schreeuwen als iemand de training eerder moet verlaten.quote:
(Elf Voetbal) Robin van Persie is zaterdagochtend geblesseerd geraakt tijdens de training van Oranje. De spits ging met een pijnlijke enkel van het veld.quote:
Hij heeft de hele avond training meegedaan!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:59 schreef Paul het volgende:
[..]
(Elf Voetbal) Robin van Persie is zaterdagochtend geblesseerd geraakt tijdens de training van Oranje. De spits ging met een pijnlijke enkel van het veld.
Foto: fbf
De aanvaller van Arsenal liep de kwetsuur op tijdens enkele pass- en trapoefeningen, zo meldt De Telegraaf. Hij verliet de training met een ijszak op de rechterenkel. Over de ernst van de blessure is nog niets duidelijk.
Het is dezelfde enkel als waaraan Van Persie maandenlang geblesseerd was. Op 14 november 2009 kreeg hij in de oefeninterland tegen Italië een trap op het gewricht en was vijf maanden uit de roulatie.
Zij vragen wel ietsje meer van hun lichaam gok ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef DaggerOne het volgende:
Wat een stelletje watjes ook. Ik ben nooit geblesseerd geraakt in de 10 jaar dat ik speelde terwijl ik toch echt op knollenvelden speelde.
In het 8e van de plaatselijke vereniging?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef DaggerOne het volgende:
Wat een stelletje watjes ook. Ik ben nooit geblesseerd geraakt in de 10 jaar dat ik speelde terwijl ik toch echt op knollenvelden speelde.
Maar jij speelde inderdaad ook op topniveau waarbij je dagelijks afgebeuld en doormidden gezaagd werdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef DaggerOne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |