quote:Dit schema is makkelijker dan het lijkt: vul gewoon in wat je denkt dat het wordt. Geen nood, je hoeft niet alles in 1x in te vullen, je kunt tot 11-06-2010 02:00 zo vaak wijzigingen en aanvullingen maken als je wilt.
Erg handig inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:09 schreef BrandX het volgende:
je kan hem in etappes invullen, hoeft niet in een keer
ik heb hem afquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
Zo tot en met Japan - Kameroen is hij klaar.
Ik ben ook al een stukje verderquote:
Kleinigheidje blijf je houden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Lekkere poule hoor. Ik heb hem al helemaal ingevuld. Soms wat veel gele kaarten, maar ja.
Idd.quote:
quote:
Dat maakt wel degelijk uit, want de wedstrijden klopppen gewoon niet. Ik kan zelf ook wel gaan kijken wie er dan echt moet voetballen, maar een Italië-Slovenië of Italië Paraguay vind ik een verschil.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Dat maakt niet echt uit denk ik, het gaat om de wedstrijden.
speelschema bekijken, daar staat het foutief, net als op het formulier.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie eigenlijk helemaal geen data staan, gewoon wedstrijden.. en 'Urugay'
Nu staat het wel goedquote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie eigenlijk helemaal geen data staan, gewoon wedstrijden.. en 'Urugay'
Uiteraard, want een landennaam komt maar één keer voor in de databasequote:
Als er alleen een datum aangepast hoeft te worden, dan wel (neem ik aan tenminste). Zo niet, dan zal ik dat hier melden.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Dat snap ik, maar die standen die ik ingevuld heb blijven toch wel gewoon gelden ook al klopt het niet helemaal chronologisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |