quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:39 schreef horned_reaper het volgende:
Nigerianen krijgen torenhoge premie bij winst op Argentinië
Volgens mij krijg ik wel eens mailtjes van die puissant rijke Nigeriaanse zakenman. Hij wil z'n geld altijd dolgraag delen als ik eerst even een paar duizend euro op een of andere rekening overmaak.quote:Het Nigeriaanse nationale elftal kan bij winst op Argentinië vandaag een torenhoge bonus tegemoet zien. Niet alleen van de bond, maar ook van een puissant rijke zakenman.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij krijg ik wel eens mailtjes van die puissant rijke Nigeriaanse zakenman. Hij wil z'n geld altijd dolgraag delen als ik eerst even een paar duizend euro op een of andere rekening overmaak.
Erg mooi gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:22 schreef Happel het volgende:
Verwachte opstellingen toegevoegd.
Inderdaad, erg leuk topic met die opstellingen enne.....beide teams op volle oorlogssterkte ! Dat wordt smullen, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Erg mooi gedaan. Ga je dat bij alle wedstrijden doen?
Begint gewoon om 16:00 uur uiteraard, alleen TS gaat natuurlijk af op zijn heilige Veronica-gidsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:39 schreef Nouk het volgende:
15:50...
Lijkt me heel sterk dat ze op zulke rare tijden beginnen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Erg mooi gedaan. Ga je dat bij alle wedstrijden doen?
stunten net ala 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef Silv het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik van Argentinië kan verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |