quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:39 schreef horned_reaper het volgende:
Nigerianen krijgen torenhoge premie bij winst op Argentinië
Volgens mij krijg ik wel eens mailtjes van die puissant rijke Nigeriaanse zakenman. Hij wil z'n geld altijd dolgraag delen als ik eerst even een paar duizend euro op een of andere rekening overmaak.quote:Het Nigeriaanse nationale elftal kan bij winst op Argentinië vandaag een torenhoge bonus tegemoet zien. Niet alleen van de bond, maar ook van een puissant rijke zakenman.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij krijg ik wel eens mailtjes van die puissant rijke Nigeriaanse zakenman. Hij wil z'n geld altijd dolgraag delen als ik eerst even een paar duizend euro op een of andere rekening overmaak.
Erg mooi gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:22 schreef Happel het volgende:
Verwachte opstellingen toegevoegd.
Inderdaad, erg leuk topic met die opstellingen enne.....beide teams op volle oorlogssterkte ! Dat wordt smullen, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Erg mooi gedaan. Ga je dat bij alle wedstrijden doen?
Begint gewoon om 16:00 uur uiteraard, alleen TS gaat natuurlijk af op zijn heilige Veronica-gidsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:39 schreef Nouk het volgende:
15:50...
Lijkt me heel sterk dat ze op zulke rare tijden beginnen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Erg mooi gedaan. Ga je dat bij alle wedstrijden doen?
stunten net ala 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef Silv het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik van Argentinië kan verwachten.
Denk eerder dat de eerste 10 minuten voorbeschouwing etc is en om 16:00 afgetrapt wordt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Begint gewoon om 16:00 uur uiteraard, alleen TS gaat natuurlijk af op zijn heilige Veronica-gids
Die opstellingen zijn inderdaad prachtig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad erg mooi gedaan. En ik heb ze voor alle landen. Enige nadeel is dat ze voor het begin van het WK zijn gemaakt, dus kan her en der een foutje in zitten. Dat mag de pret echter niet drukken.
Allemaal te danken aan Quasar_de_Duif, die de moeite heeft genomen om ze te maken.
Heb ik ook, hoeveel kaarten?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
Argentinië wint met 2 - 0
Klaar. Is goed voor mijn poule.
Ben ik het geheel mee eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
Argentinië wint met 2 - 0
Klaar. Is goed voor mijn poule.
Ik heb die niet ingevuld, ik heb alleen die van Hyves/Telegraaf.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt doodzonde voor Argentinie... met een echte coach zouden ze gewoon bij de topfavorieten horen...
Ik zou Milito opstellen, zeker nu.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:42 schreef Dayshine het volgende:
Messi
Higuain
Tevez
Milito
Wat een aanvallers
Waar Higuain de minste van is. En wie staat er in de basisquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:42 schreef Dayshine het volgende:
Messi
Higuain
Tevez
Milito
Wat een aanvallers
Met afstand het land met de meeste inwoners in Afrika.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Onvoorstelbaar dat Nigeria 149 miljoen inwoners heeft!
En allemaal negers hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Onvoorstelbaar dat Nigeria 149 miljoen inwoners heeft!
Waarom is Higuain de minste?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waar Higuain de minste van is. En wie staat er in de basis
Omdat de anderen beter zijn. Ik heb 2-1 voor Argentinië ingevuld zie ik.quote:
Briljante beslissing van Maradona, net als het thuislaten van matige verdedigers als Zanetti.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe dom kun je zijn, Cambiasso niet meenemen ..
Heel opmerkelijk idd. Dat moet haast wel om persoonlijke redenen zijn.. Iedere bondscoach ter wereld zou een topper als Cambiasso meenemen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe dom kun je zijn, Cambiasso niet meenemen ..
Neee, 2 - 0. Dat is dan mijn tweede goed voorspelde wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:53 schreef rickyszz het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat worden:D
Denk dat het 3-0 voor Argentinië gaat worden
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:54 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Heel opmerkelijk idd. Dat moet haast wel om persoonlijke redenen zijn..
En de afwezigheid van Zanetti idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Briljante beslissing van Maradona, net als het thuislaten van matige verdedigers als Zanetti.
Ik kan me dan ook wel voorstellen dat Diego zich niet laat beïnvloeden door zo'n Mickey Mouse toernooitje als de CL.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:55 schreef Mistbank het volgende:
[..]
En de afwezigheid van Zanetti idd.
Samen met Cambiasso misschien wel de meest constante en belangrijkste speler in de CL voor Inter.
dit ziet er wel tof uit inderdaad. Beetje colosseum achtigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:57 schreef VreemdeEend het volgende:
Zo'n ouderwets stadion met 4 van die hoge tribunes vind ik ook nog steeds prachtig. Van die moderne architectuur hoeft niet altijd mooier te zijn zoals die commentator zegt
Je kunt idd beter dansend en met een toeter heel koeltjes een streekderby tussen de nummer 7 en 12 in de Argentijnse competitie analyseren als bondscoach.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me dan ook wel voorstellen dat Diego zich niet laat beïnvloeden door zo'n Mickey Mouse toernooitje als de CL.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje jammer, je voelt nu al aankomen dat de commentator héél véél verwachtingen heeft van Messi en dat hij hier dus constant over gaat beginnen.
Aah, ik heb alleen nog maar die gele kaart goed voorspeltquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neee, 2 - 0. Dat is dan mijn tweede goed voorspelde wedstrijd.
ik heb 2-0quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:01 schreef raistlin66 het volgende:
3-0 ik hoop op mijn eerste fok poule puntjes
Dat doen die wankers van de Nos altijd. In de CL was het misselijkmakend.. Alleen daarom zou je al bijna hopen dat Messi nu zijn been breekt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje jammer, je voelt nu al aankomen dat de commentator héél véél verwachtingen heeft van Messi en dat hij hier dus constant over gaat beginnen.
dan heb ik liever dat die wankers ff een keelvirus krijgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:02 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat doen die wankers van de Nos altijd. In de CL was het misselijkmakend.. Alleen daarom zou je al bijna hopen dat Messi nu zijn been breekt.
Daar hebben ze de BBC voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
toet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:04 schreef Groningert het volgende:
WOW HOREN JULLIE DAT OOK, GEZANG!!!! OMG OMG OMG !!!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:04 schreef Groningert het volgende:
WOW HOREN JULLIE DAT OOK, GEZANG!!!! OMG OMG OMG !!!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:04 schreef Silv het volgende:
Die verdediging van Nigeria is wel echt slecht trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |