Waarom is Higuain de minste?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waar Higuain de minste van is. En wie staat er in de basis
Omdat de anderen beter zijn. Ik heb 2-1 voor Argentinië ingevuld zie ik.quote:
Briljante beslissing van Maradona, net als het thuislaten van matige verdedigers als Zanetti.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe dom kun je zijn, Cambiasso niet meenemen ..
Heel opmerkelijk idd. Dat moet haast wel om persoonlijke redenen zijn.. Iedere bondscoach ter wereld zou een topper als Cambiasso meenemen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe dom kun je zijn, Cambiasso niet meenemen ..
Neee, 2 - 0. Dat is dan mijn tweede goed voorspelde wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:53 schreef rickyszz het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat worden:D
Denk dat het 3-0 voor Argentinië gaat worden
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:54 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Heel opmerkelijk idd. Dat moet haast wel om persoonlijke redenen zijn..
En de afwezigheid van Zanetti idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Briljante beslissing van Maradona, net als het thuislaten van matige verdedigers als Zanetti.
Ik kan me dan ook wel voorstellen dat Diego zich niet laat beïnvloeden door zo'n Mickey Mouse toernooitje als de CL.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:55 schreef Mistbank het volgende:
[..]
En de afwezigheid van Zanetti idd.
Samen met Cambiasso misschien wel de meest constante en belangrijkste speler in de CL voor Inter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |