Slecht jatwerk van het WoW-origineelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:22 schreef Dayshine het volgende:
[ afbeelding ]
Achterlijk, hoor het nog in mijn hoofd...
Hoezo slecht jatwerk, ik heb m aangepast. Als ik wist wie het origineel had gemaakt zou ik zijn naam erbij vermeldenquote:
quote:Petitie tegen vuvuzela
De vuvuzela lijkt uit te groeien tot de grootste ergernis van deze maand. Voetbalminnend Nederland wordt horendol van de Zuid-Afrikaanse toeter, die het wereldkampioenschap voetbal in zijn greep heeft.
Tegenstanders van de vuvuzela hebben dan ook een website opgericht. Op www.antivuvuzela.org kunnen mensen een petitie tekenen om hun ongenoegen over de toeter te uiten.
"Helaas is het niet mogelijk om een wedstrijd te bekijken zonder de geluiden van de vuvuzela", stellen de initiatiefnemers. "Het lijkt alsof er duizenden bijen in je tv zitten."
De handtekeningen worden verzameld en afgeleverd bij wereldvoetbalbond FIFA.
Spitsquote:Messi ergert zich aan vuvuzela
Lionel Messi en Javier Mascherano hebben zich na afloop van de wedstrijd van Argentinië tegen Nigeria op het wereldkampioenschap voetbal beklaagd over de vuvuzela's. De toeters maken veel lawaai, te veel vinden beiden Argentijnen.
"Communicatie is ook een onderdeel van het voetbal", aldus Mascherano, die bijval kreeg van Messi. "Het is onmogelijk om iets tegen je medespelers te zeggen", zei de spelmaker.
http://football.us.reuter(...)/06/14/LDE65D1AA.phpquote:We won't silence vuvuzelas, pledge World Cup chiefs
JOHANNESBURG, June 14 (Reuters) - Vuvuzelas will not be banned from the World Cup despite the fearsome din the plastic trumpets make, organisers said on Monday.
"Vuvuzelas are here to stay and will never be banned," said Rich Mkhondo, a spokesman for the local World Cup organising committee.
"People love the vuvuzelas around the world. Only a minority are against vuvuzelas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |