Ondanks troltopic zal ik even serieus reageren.De laatste 2 jaar zeker geen Portugal gezien?Dramatisch!0-0 tegen Kaapverdie bvquote:Op maandag 21 juni 2010 17:17 schreef WillemWever het volgende:
Portugal ging extra aanzetten tegen Noord-Korea zodat ze het lekker makkelijk krijgen in de kwartfinale tegen Nederland. Want Portugal heeft ervaring met het uitschakelen van Nederland.
Portugal heeft ervoor gezorgd dat we niet naar het WK van 2002 gingen.
Portugal heeft ons het EK van 2004 uitgekickt.
Portugal heeft ons het WK van 2006 uitgekickt.
En Portugal zal ons als we ze tegenkomen in de kwartfinale er weer uitkicken. Het zit in het Portugese bloed om Nederland te verslaan.
In totaal heeft Nederland 10 wedstrijden tegen Portugal gespeeld waarvan Portugal er 6 gewonnen heeft en Nederland maar 1.
Portugal heeft 12 keer gescoord tegen Nederland, Nederland maar 5 keer tegen Portugal.
Dus ja, Portugal is 10 keer beter dan Nederland.
http://nl.wikipedia.org/w(...)Nederland_-_Portugal
Ach, een oefenwedstrijd tegen een voormalige kolonie kan altijd raar uitvallen. Tegen Nederland geven ze gewoon weer 120% en gaan ze met de winst naar huis.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ondanks troltopic zal ik even serieus reageren.De laatste 2 jaar zeker geen Portugal gezien?Dramatisch!0-0 tegen Kaapverdie bv
En het dramatische spel de rest van de 2 jaar dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef WillemWever het volgende:
[..]
Ach, een oefenwedstrijd tegen een voormalige kolonie kan altijd raar uitvallen. Tegen Nederland geven ze gewoon weer 120% en gaan ze met de winst naar huis.
huh? zijn helaas keiharde feitjes die in dat bericht staan.....quote:Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ondanks troltopic zal ik even serieus reageren.De laatste 2 jaar zeker geen Portugal gezien?Dramatisch!0-0 tegen Kaapverdie bv
Ik zeg dat ze de laatste 2 jaar drama zijn.En dat klopt.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:30 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
huh? zijn helaas keiharde feitjes die in dat bericht staan.....
Dat wil allemaal helemaal niks zeggen. De statistieken bewijzen dat Portugal een hele gevaarlijke toernooiploeg is die haar hand er niet voor omdraait om Nederland het toernooi uit te kicken.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En het dramatische spel de rest van de 2 jaar dan?
Dat zien we aan jullie lege prijzenkastquote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef WillemWever het volgende:
[..]
Dat wil allemaal helemaal niks zeggen. De statistieken bewijzen dat Portugal een hele gevaarlijke toernooiploeg is die haar hand er niet voor omdraait om Nederland het toernooi uit te kicken.
Met geweldige oefenwedstrijden en geweldige kwalificatiewedstrijden win je geen toernooi. Je moet er staan op het toernooi, wanneer de druk hoog is. Maar dat kunnen de faalhazen van het NL elftal niet. Wij zijn nog nooit wereldkampioen geweest en toch schatten we onze kansen altijd hoog in. De arrogantie.
Brazilië zal ons ook verslaan. Zoveel is duidelijk. Nederland zal niet voorbij de kwartfinale komen.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:32 schreef Crimyclown het volgende:
Ik maak me meer zorgen om Brazilië dan om Portugal..
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef WillemWever het volgende:
[..]
Dat wil allemaal helemaal niks zeggen. De statistieken bewijzen dat Portugal een hele gevaarlijke toernooiploeg is die haar hand er niet voor omdraait om Nederland het toernooi uit te kicken.
Met geweldige oefenwedstrijden en geweldige kwalificatiewedstrijden win je geen toernooi. Je moet er staan op het toernooi, wanneer de druk hoog is. Maar dat kunnen de faalhazen van het NL elftal niet. Wij zijn nog nooit wereldkampioen geweest en toch schatten we onze kansen altijd hoog in. De arrogantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |