abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83106474
Portugal ging extra aanzetten tegen Noord-Korea zodat ze het lekker makkelijk krijgen in de kwartfinale tegen Nederland. Want Portugal heeft ervaring met het uitschakelen van Nederland.

Portugal heeft ervoor gezorgd dat we niet naar het WK van 2002 gingen.
Portugal heeft ons het EK van 2004 uitgekickt.
Portugal heeft ons het WK van 2006 uitgekickt.

En Portugal zal ons als we ze tegenkomen in de kwartfinale er weer uitkicken. Het zit in het Portugese bloed om Nederland te verslaan.

In totaal heeft Nederland 10 wedstrijden tegen Portugal gespeeld waarvan Portugal er 6 gewonnen heeft en Nederland maar 1.

Portugal heeft 12 keer gescoord tegen Nederland, Nederland maar 5 keer tegen Portugal.

Dus ja, Portugal is 10 keer beter dan Nederland.

http://nl.wikipedia.org/w(...)Nederland_-_Portugal
  maandag 21 juni 2010 @ 17:19:35 #2
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_83106586
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:17 schreef WillemWever het volgende:
Portugal ging extra aanzetten tegen Noord-Korea zodat ze het lekker makkelijk krijgen in de kwartfinale tegen Nederland. Want Portugal heeft ervaring met het uitschakelen van Nederland.

Portugal heeft ervoor gezorgd dat we niet naar het WK van 2002 gingen.
Portugal heeft ons het EK van 2004 uitgekickt.
Portugal heeft ons het WK van 2006 uitgekickt.

En Portugal zal ons als we ze tegenkomen in de kwartfinale er weer uitkicken. Het zit in het Portugese bloed om Nederland te verslaan.

In totaal heeft Nederland 10 wedstrijden tegen Portugal gespeeld waarvan Portugal er 6 gewonnen heeft en Nederland maar 1.

Portugal heeft 12 keer gescoord tegen Nederland, Nederland maar 5 keer tegen Portugal.

Dus ja, Portugal is 10 keer beter dan Nederland.

http://nl.wikipedia.org/w(...)Nederland_-_Portugal
Ondanks troltopic zal ik even serieus reageren.De laatste 2 jaar zeker geen Portugal gezien?Dramatisch!0-0 tegen Kaapverdie bv
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  maandag 21 juni 2010 @ 17:19:52 #3
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83106606
Mogelijk.
Intelligent, but fucked up.
  maandag 21 juni 2010 @ 17:21:43 #4
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_83106697
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_83106728
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ondanks troltopic zal ik even serieus reageren.De laatste 2 jaar zeker geen Portugal gezien?Dramatisch!0-0 tegen Kaapverdie bv
Ach, een oefenwedstrijd tegen een voormalige kolonie kan altijd raar uitvallen. Tegen Nederland geven ze gewoon weer 120% en gaan ze met de winst naar huis.
  maandag 21 juni 2010 @ 17:28:31 #6
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_83107048
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef WillemWever het volgende:

[..]

Ach, een oefenwedstrijd tegen een voormalige kolonie kan altijd raar uitvallen. Tegen Nederland geven ze gewoon weer 120% en gaan ze met de winst naar huis.
En het dramatische spel de rest van de 2 jaar dan?
LUHG
pi_83107072
Portugal is eigenlijk wel een tegenstander die ik graag zou zien...

Het beste portugese team was er in 2002 en 2004, maar daarna is het eigenlijk bergaf gegaan..
C. Ronaldo is volgens mij een absolute wereldtop-voetballer maar dan wel zoals bij bij zn clubs speelt en in het nationale team vind ik hem serieus minder indrukwekkend .
Deco is imho in zn nadagen en verder zijn er een hoop echt goede portugezen gestopt.

Zelfs in 2006 was Nederland eigenlijk beter, althans tussen de overtredingen door... als dat niet zo'n gigantisch domme trappartij was geworden, maar nederland was blijven voetballen en hun rust had gehouden, hadden ze volgens mij zeker kunnen winnen, ze hadden zelfs een riant aantal kansen daarop (lat-treffer en twee situaties die eigenlijk een penalty hadden moeten zijn)...

Bij die wedstrijd was het natuurlijk wel zo dat Nederland begonnen was met trappen en gemeen spel, en de scheids liet dat te lang toe en was vervolgens bang dat hij portugal teveel benadeeld had, waarna hij opeens alles door de ogen ging zien wat Portugal misdeed, en die gingen toen kei-- en keihard erop los trappen.

Het lijkt me qua 'mentaliteit' juist voor nederland erg voordelig als ze in de kwartfinale op Portugal treffen en daarvan gewoon op een nette en onderkoelde manier winnen.. niet het hoofd op hol laten brengen, wat meestal eerder in het nadeel van Nederland is, maar gewoon gecontroleerd voetbal, zelfs zonder echte 'glans'..
Vanaf dat moment is Nederland volgens mij mentaal onverslaanbaar (en 'mentaal' alles op orde hebben is imho belangrijker dan 'mooi' spelen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_83107077
Dan zullen ze eerst tegen Brazilië moeten winnen.
pi_83107109
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

huh? zijn helaas keiharde feitjes die in dat bericht staan.....
  maandag 21 juni 2010 @ 17:30:49 #10
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_83107145
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:30 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

huh? zijn helaas keiharde feitjes die in dat bericht staan.....
Ik zeg dat ze de laatste 2 jaar drama zijn.En dat klopt.
LUHG
pi_83107163
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

En het dramatische spel de rest van de 2 jaar dan?
Dat wil allemaal helemaal niks zeggen. De statistieken bewijzen dat Portugal een hele gevaarlijke toernooiploeg is die haar hand er niet voor omdraait om Nederland het toernooi uit te kicken.

Met geweldige oefenwedstrijden en geweldige kwalificatiewedstrijden win je geen toernooi. Je moet er staan op het toernooi, wanneer de druk hoog is. Maar dat kunnen de faalhazen van het NL elftal niet. Wij zijn nog nooit wereldkampioen geweest en toch schatten we onze kansen altijd hoog in. De arrogantie.
  maandag 21 juni 2010 @ 17:32:03 #12
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_83107194
Ik maak me meer zorgen om Brazilië dan om Portugal..
Anonieme tievesclown
  maandag 21 juni 2010 @ 17:32:43 #13
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_83107228
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef WillemWever het volgende:

[..]

Dat wil allemaal helemaal niks zeggen. De statistieken bewijzen dat Portugal een hele gevaarlijke toernooiploeg is die haar hand er niet voor omdraait om Nederland het toernooi uit te kicken.

Met geweldige oefenwedstrijden en geweldige kwalificatiewedstrijden win je geen toernooi. Je moet er staan op het toernooi, wanneer de druk hoog is. Maar dat kunnen de faalhazen van het NL elftal niet. Wij zijn nog nooit wereldkampioen geweest en toch schatten we onze kansen altijd hoog in. De arrogantie.
Dat zien we aan jullie lege prijzenkast
LUHG
pi_83107267
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:32 schreef Crimyclown het volgende:
Ik maak me meer zorgen om Brazilië dan om Portugal..
Brazilië zal ons ook verslaan. Zoveel is duidelijk. Nederland zal niet voorbij de kwartfinale komen.
  Boks-Chick maandag 21 juni 2010 @ 18:11:15 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83108795
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef WillemWever het volgende:

[..]

met je trolltopic. Vooralsnog heeft Nederland de betere WK en EK cijfers.
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')