Doe eens lief. Ik werk niet bij De Blokker en sinds wanneer is dat spam. Het lijkt mij gewoon een prima aanbieding. Elders 5 euro of 2 euro. Dus zeg gewoon bedankt voor de tip. En als je doelt op de site, bronvermelding is vrij normaal.quote:
Redelijk kansloos hier inderdaad. Wat is in godsnaam mijn voordeel als ik hier gewoon doorgeef wat ik zie. Die dingen zijn gewoon populair, hoor ze al met regelmaat buiten met die dingen en zag nu dat ze maar 50 cent zijn. Doe er je voordeel mee of niet.quote:
Ik heb gewoon een reeks gebagger en offtopicgeneuzel weggegooid. En "mensen uit afrika, omdat ze minder ontwikkeld zijn maar menen meer geluid te moeten maken" is gewoon onzin, en dus gedelete.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:22 schreef ElectricEye het volgende:
Doe eens even normaal. Mag je hier ook al niet meer aan geven niet gecharmeerd te zijn van dat drukke Afrikaanse gedoe.
Tjonge wat erg, als Noordwest-Europeaan heb ik moeite met Zuid-Afrikaans gedrag omdat dat botst met mijn cultuur. Ik zou dat idd censureren.
Door jou, ja.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:25 schreef BrandX het volgende:
Oh en je hoeft niet te ontkennen dat je het eerder anders omschreef, deleted posts zijn nog gewoon te lezen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Door jou, ja.. De rest in dit topic denkt gewoon dat je keihard liegt.
Ik ben een zij johquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:39 schreef ElectricEye het volgende:
Hij liegt niet, hij begrijpt het te negatief.
Ik leg een verband tussen niveau van ontwikkeling van een land en het niveau van geluidvoortbrengerij. Gewoon aanwijsbare verschillen benoemen.Dat heeft niets met discriminatie te maken natuurlijk, maar zo wordt het wel opgevat. Maar ja, teken van deze tijd, zeg maar. gaat wel weer over.
Ik heb gisteren van vrienden als cadeautje een compleet oranjepakket gekregen, incl. vuvuzelaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:54 schreef D. het volgende:
Ik zie er nu al tegenop dat er straks daadwerkelijk mensen op zo'n toeter gaan lopen blazen
Wat is er mis met een vlaggetje?
'74, een goed jaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb gisteren van vrienden als cadeautje een compleet oranjepakket gekregen, incl. vuvuzela
Ook een tof Oranje shirt 1974 stylo met nr. 14 erop, dus die compenseert mega
Lol waarom? Bedoel je in het stadion of als fanartikel in NL? En wat is er mis mee? We hebben altijd al dingen die herrie maken van allerhande andere toeters tot ratels en trommels.quote:
Daarom:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol waarom? Bedoel je in het stadion of als fanartikel in NL? En wat is er mis mee? We hebben altijd al dingen die herrie maken van allerhande andere toeters tot ratels en trommels.
quote:
Ik werd met dat toernooi laatst in Zuid Afrika helemaal gek van dat getoeter. Alsof er een zwerm bijen door 't beeld zoemdequote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol waarom? Bedoel je in het stadion of als fanartikel in NL? En wat is er mis mee? We hebben altijd al dingen die herrie maken van allerhande andere toeters tot ratels en trommels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |