zou idd spannend zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Heatseeker het volgende:
Nederland - Duitsland 1-0 in de 93ste minuut.
onmogelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Nederland-Spanje. En dan natuurlijk 5-0.
Dit dus, ondanks twee rode kaarten voor NL in de eerste 5 minutenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Nederland-Spanje. En dan natuurlijk 5-0.
En 3 weken dronkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef marcodej het volgende:
Een scenario a la de Champions League Finale 1999 lijkt me wel wat. 0 - 1 achter tegen Duitsland en dan twee keer scoren in de blessuretijd.
Dan ga ik dood van geluk.
haha dream onquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit dus, ondanks twee rode kaarten voor NL in de eerste 5 minuten
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef marcodej het volgende:
Een scenario a la de Champions League Finale 1999 lijkt me wel wat. 0 - 1 achter tegen Duitsland en dan twee keer scoren in de blessuretijd.
Dan ga ik dood van geluk.
we moeten de hoop erin houden. maar de kans dat NL zo ver komt zie ik inderdaad ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:36 schreef Creeg het volgende:
Nederland haalt de finale niet eens als Appelvlaai erin staat.
Als ik kijk naar het doelpunt van Sneijder dan denk ik er nog even over na. Maar hou alsjeblieft die Afellay eruitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef DeRemyNL het volgende:
[..]
we moeten de hoop erin houden. maar de kans dat NL zo ver komt zie ik inderdaad ook niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef DeRemyNL het volgende:
[..]
maar de kans dat NL zo ver komt zie ik inderdaad ook niet gebeuren.
Je weet nooit hoe het loopt op een WK maar niemand kan toch ontkennen dat oranje kanshebber is?quote:
uiteraard, maar ik zie de kans gewoon kleiner in op een WK als op een EK dat Nederland dichtbij de finale komt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het loopt op een WK maar niemand kan toch ontkennen dat oranje kanshebber is?
Ach zo heeft iedere selectie zijn manco. Het is al vaker gezegd maar het is ook gewoon waar, niemand beschikt over zo een kwantiteit aan uitzonderlijke aanvallers als nederland. Brazilie heeft zelfs een matige aanval, argentinie heeft nog nooit een goede wedstrijd gespeeld en veel andere landen hebben maar één bepalende speler waar veel van af hangt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:51 schreef bascross het volgende:
Natuurlijk is de kans klein, want onze verdediging is gewoon matig. De grote vier zijn echter wel allemaal toppers die een wedstrijd uit het niets kunnen beslissen.
De finale wordt moeilijk, maar ik sluit het niet uit.
Spanje is ook erg goed. Villa, Torres, Fabregas, Xavi en Iniesta.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach zo heeft iedere selectie zijn manco. Het is al vaker gezegd maar het is ook gewoon waar, niemand beschikt over zo een kwantiteit aan uitzonderlijke aanvallers als nederland. Brazilie heeft zelfs een matige aanval, argentinie heeft nog nooit een goede wedstrijd gespeeld en veel andere landen hebben maar één bepalende speler waar veel van af hangt.
Wat onze verdedigers zijn matig? Mathijsen en Heitinga zijn het gouden duo achterin!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:51 schreef bascross het volgende:
Natuurlijk is de kans klein, want onze verdediging is gewoon matig. De grote vier zijn echter wel allemaal toppers die een wedstrijd uit het niets kunnen beslissen. Daarachter heb je twee goede spelers met Van Bommel en De Jong.
De finale wordt moeilijk, maar ik sluit het niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |