Hoezo geluk. Schot op goal en die zat. Das geen geluk, dat was de bedoeling.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Ik vond Nigel met-twee-poten-vol-op-de-tegenstander de Jong niet bepaald sportief, om maar eens iets te noemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Echt? Heb de wedstrijd uiteraard ook gezien en vond het vrij sportief allemaal
Die gast zit hier al langer te trollen. Iets met geen leven ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
"Student op het VMBO"
Wie is hier nu de pauper?
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (terwijl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dus gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:
treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoezo geluk. Schot op goal en die zat. Das geen geluk, dat was de bedoeling.
Het gaat om de puntenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:
treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Er zijn toch drie 'hoofdsteden'.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdstand van Zuid-Afrika? Dat is Kaapstad. Ja, ik heb veel parate kennis.²
Hulde.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (teriwjl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dius gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef wdn het volgende:
Eerste europese land met 6 punten na 2 wedstrijden
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.
En het is jammer dat ik je geen admin kan makenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (terwijl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dus gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.
"3 punten in de pocket"quote:
Typisch Nederlands deze kritiek.quote:
Was gewoon een blunder van de keeper...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.
geen enkel probleem mee, als ik nederland mooi voetbal wil zien spelen koop ik wel dvd's van voorgaande wk's.quote:
wie zegt datquote:
Ga toch weg man, zelfs ik had die bal uit het doel gehouden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Pek het volgende:
2 overwinningen op 2 zwaar defensieve ploegen, niks mis mee.![]()
![]()
Ach dan groeien we maar in het toernooi hoor, ik vind het prima.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef MB23 het volgende:
[..]
Hier ook ja, terwijl die interlands me helemaal niet boeien![]()
Noem me gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Boehoe, wat een zeurpiet ben je toch.
Om dit soort opmerkingen moet ik altijd een beetje gniffelen in mn vuistje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zelfs ik had die bal uit het doel gehouden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef G.R.S. het volgende:
Oh god, mn moeder heeft een vuvuzela gekocht
Maar met 6 puntenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
dat schot van sneijder sneed die jap bijna in tweeën, wat poep je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.
Ja Spanje speelde inderdaad de sterren van de hemel tegen Zwitserland.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen. Argentinië verdedigt niet zo als Denemakren en Japan dat deden, dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat we deze wedstrijd zouden verliezen én die van Denemarken. Hou nou op echt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tegen Kameroen verliezen ze ook. Sterke negers. Ik geef even puinten:
Inderdaad. Wat een stelletjes jankers hierquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Boehoe, wat een zeurpiet ben je toch.
Haal die oogkleppen eens eraf.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef minutenman het volgende:
[..]
dat schot van sneijder sneed die jap bijna in tweeën, wat poep je.
Maar dat nooit gebeuren. Nederland vliegt eruit met slecht voetbal en vervolgens zit iedereen hier weer met tranen in zijn ogen. Mark my words.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een stelletjes jankers hier
Boeie dat het zaadwedstrijd was. Van mij mag Nederland het hele WK zo spelen als dat ons kampioen maakt.
Tegen dat soort landen spelen wij zelfs doorgaans beter.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Say whut? Spel lag ongeveer continu stil.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Ugjerke het volgende:
Het viel mij ook op dat er weinig overtredingen waren.
Spanje dat ons afslacht is met hun huidige niveau niet realistisch.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tegen dat soort landen spelen wij zelfs doorgaans beter.
Ik moet het nog zien, als Oranje eindelijk de kans krijgt om te voetballen. De reservebank is ook ijzersterk, dat geeft moedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Happel, kan je deze troll aub even verwijderen?quote:
Preciesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Slechte wedstrijd, vooral om naar te kijken. Geen bal aan.
lachwekkend deze reactiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Spanje dat ons afslacht is met hun huidige niveau niet realistisch.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef N-E-R-D het volgende:
van Bommel weer man of the match btw.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Kwork het volgende:
Die commentator ook vlak voor 't eind met z'n penalty
je weet dat je voorspellingen van denemarken en japan ook niet goed zaten, geloofwaardigheid zit er niet inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tegen Kameroen verliezen ze ook. Sterke negers. Ik geef even puinten:
BRAZIILLLL lalalalalalaa alalalalalalaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Een vraag aan jullie
stel je voor
Nederland komt in de finale
Nederland - ?
Wie zou de tegenpartij moeten zijn volgens jullie?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef Biogarde het volgende:
Keeper van Japan was gewoon kansloos. Hij brak zowat z'n vingertoppen. Dus niks geluk, gewoon een goede en terechte goal.
Waarschijnlijk Duitsland of...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Een vraag aan jullie
stel je voor
Nederland komt in de finale
Nederland - ?
Wie zou de tegenpartij moeten zijn volgens jullie?
Volgens mij was dat de 88e minuut en je staat met 1-0 voor met allemaal witte shirtjes op je helft. Wat denk je?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hoekschop in de 83e minuut, echt...waar WAS iedereen? Ze willen niet eens. En stiekem hoopte ik dat de Jong geel zou krijgen op het eind ivm de volgende wedstrijd..maarja, die strafschop wilde ik dan ook weer niet.
Ach, laat zitten. We spreken ze wel weer wanneer Nederland eruit ligt.quote:
Onzin spanje domineerde gewoon tegen zwitserland. Had pech maar had de zwitsers helemaal zoek gespeeld. Kans op kans kregen ze. Bal op de lat en tig andere 100% kansen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Spanje dat ons afslacht is met hun huidige niveau niet realistisch.
Inderdaad!quote:
Hij won zowat alle duels vandaag op 't middenveld?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef VonHinten het volgende:
Herr Von Bommel was ook weer meesterlijkZo'n slimme speler is dat
Wat ik wil komt je vast niet goed uit.quote:
Hoogtepunt van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:33 schreef raistlin66 het volgende:
oh en nog een laatste btw.
Jeroen Grutter (ik weet dat je t anders spelt, maar geen zin om na te denken hoe) hoeft me wat mij betreft niet nog eens bijna een hartaanval te bezorgen.
jezus wat een kutgrap was dat van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |