Hier ook ja, terwijl die interlands me helemaal niet boeienquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:19 schreef Happel het volgende:
Mijn hart sloeg over toen de verslaggever zei: 'Het is een penalty'
3 punten!quote:
Dat hoeft nog niet he... is afhankelijk van KAM-DEN nu.quote:
Inderdaad! Schrok me lamquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef skudkind het volgende:
Wie gaat er nu naar de bruiloft kijken op ned 2?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef BB-King het volgende:
We hadden gewoon 3-0 gewonnen als Afellay gewoon die 2 ballen erin schiet.
16:00 Ghana v. Australiequote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Japan goed gespeeld hoorverdiende toch wel een gelijkmaker
nderdaad,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef JohnDDD het volgende:
Ik wil hier trouwens even mijn lof uitspreken voor de sportiviteit die we tot nu toe op het veld hebben gezien. Ned-Den en Ned-Jap waren twee uitermate sportieve partijen met weinig overtredingen en geen theater. Zo zien we het graag
1 punt, 3 punten, 2 punten na 2 wedstrijdenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef Nipples het volgende:
Maargoed, genoeg gekankerd.
Hoe is het met Frankrijk, Duitsland en Engeland
Nou, deze wedstrijd was wel oke, tegen Denemarken speelde Nederland smerig en gemeen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef JohnDDD het volgende:
Ik wil hier trouwens even mijn lof uitspreken voor de sportiviteit die we tot nu toe op het veld hebben gezien. Ned-Den en Ned-Jap waren twee uitermate sportieve partijen met weinig overtredingen en geen theater. Zo zien we het graag
Zonder geluk win je nooit, of je nou goed speelt of niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef tochweerhenk het volgende:
NED heeft 5 minuten goed gespeeld, en geluk gehad dat ze daarin hebben gescoord.
Want?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef B3nn0 het volgende:
Lol gaan ze hier een beetje vuurpijlen afstekenuber kansloos!
Zelfs toen speelde Japan bij vlagen beter dan Nederland.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]![]()
Laf anti-voetbal, behalve toen ze ineens moesten, maar toen werd het wel erg wanhopig
quote:
Hij heeft het hoogtepunt van de wedstrijd gebracht.quote:
Who the fuck is braafheid?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we deze opstelling doen tegen Kameroen
Huntelaar
Elia - Afellay - Robben
Schaars - De Zeeuw
Braafheid - Ooijer - Boulahrouz - Van Der Wiel
Stekelenburg (Tweede helft: Vorm)
Babel in basisquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we deze opstelling doen tegen Kameroen
Huntelaar
Elia - Afellay - Robben
Schaars - De Zeeuw
Braafheid - Ooijer - Boulahrouz - Van Der Wiel
Stekelenburg (Tweede helft: Vorm)
Zelfs toen niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Zelfs toen speelde Japan bij vlagen beter dan Nederland.
Echt? Heb de wedstrijd uiteraard ook gezien en vond het vrij sportief allemaalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, deze wedstrijd was wel oke, tegen Denemarken speelde Nederland smerig en gemeen.
quote:
Echt he. Tegen een ploeg als Argentinie wordt Nederland gewoon afgestraft.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Bankzitterquote:
Jij bent een ongelooflijke lamlulquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 punt, 3 punten, 2 punten na 2 wedstrijden
Wij hebben er 6
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
"Student op het VMBO"quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Michiel is een heel eenzaam jongetje, laat 'm maar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent een ongelooflijke lamlul
Ga emigreren randdebiel![]()
3 punten = 3 punten sukkeltje
Wat is hoofdstand?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdstand van Zuid-Afrika? Dat is Kaapstad. Ja, ik heb veel parate kennis.²
Hoezo geluk. Schot op goal en die zat. Das geen geluk, dat was de bedoeling.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Ik vond Nigel met-twee-poten-vol-op-de-tegenstander de Jong niet bepaald sportief, om maar eens iets te noemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Echt? Heb de wedstrijd uiteraard ook gezien en vond het vrij sportief allemaal
Die gast zit hier al langer te trollen. Iets met geen leven ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
"Student op het VMBO"
Wie is hier nu de pauper?
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (terwijl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dus gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:
treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoezo geluk. Schot op goal en die zat. Das geen geluk, dat was de bedoeling.
Het gaat om de puntenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:
treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Er zijn toch drie 'hoofdsteden'.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdstand van Zuid-Afrika? Dat is Kaapstad. Ja, ik heb veel parate kennis.²
Hulde.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (teriwjl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dius gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef wdn het volgende:
Eerste europese land met 6 punten na 2 wedstrijden
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.
En het is jammer dat ik je geen admin kan makenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (terwijl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dus gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.
"3 punten in de pocket"quote:
Typisch Nederlands deze kritiek.quote:
Was gewoon een blunder van de keeper...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.
geen enkel probleem mee, als ik nederland mooi voetbal wil zien spelen koop ik wel dvd's van voorgaande wk's.quote:
wie zegt datquote:
Ga toch weg man, zelfs ik had die bal uit het doel gehouden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Pek het volgende:
2 overwinningen op 2 zwaar defensieve ploegen, niks mis mee.![]()
![]()
Ach dan groeien we maar in het toernooi hoor, ik vind het prima.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef MB23 het volgende:
[..]
Hier ook ja, terwijl die interlands me helemaal niet boeien![]()
Noem me gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Boehoe, wat een zeurpiet ben je toch.
Om dit soort opmerkingen moet ik altijd een beetje gniffelen in mn vuistje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zelfs ik had die bal uit het doel gehouden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef G.R.S. het volgende:
Oh god, mn moeder heeft een vuvuzela gekocht
Maar met 6 puntenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
dat schot van sneijder sneed die jap bijna in tweeën, wat poep je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.
Ja Spanje speelde inderdaad de sterren van de hemel tegen Zwitserland.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen. Argentinië verdedigt niet zo als Denemakren en Japan dat deden, dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat we deze wedstrijd zouden verliezen én die van Denemarken. Hou nou op echt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tegen Kameroen verliezen ze ook. Sterke negers. Ik geef even puinten:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |