Was gewoon een blunder van de keeper...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.
geen enkel probleem mee, als ik nederland mooi voetbal wil zien spelen koop ik wel dvd's van voorgaande wk's.quote:
wie zegt datquote:
Ga toch weg man, zelfs ik had die bal uit het doel gehouden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Pek het volgende:
2 overwinningen op 2 zwaar defensieve ploegen, niks mis mee.![]()
![]()
Ach dan groeien we maar in het toernooi hoor, ik vind het prima.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef MB23 het volgende:
[..]
Hier ook ja, terwijl die interlands me helemaal niet boeien![]()
Noem me gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Boehoe, wat een zeurpiet ben je toch.
Om dit soort opmerkingen moet ik altijd een beetje gniffelen in mn vuistje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zelfs ik had die bal uit het doel gehouden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef G.R.S. het volgende:
Oh god, mn moeder heeft een vuvuzela gekocht
Maar met 6 puntenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
dat schot van sneijder sneed die jap bijna in tweeën, wat poep je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.
Ja Spanje speelde inderdaad de sterren van de hemel tegen Zwitserland.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen. Argentinië verdedigt niet zo als Denemakren en Japan dat deden, dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat we deze wedstrijd zouden verliezen én die van Denemarken. Hou nou op echt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tegen Kameroen verliezen ze ook. Sterke negers. Ik geef even puinten:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |