Inderdaad. Wat een stelletjes jankers hierquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Boehoe, wat een zeurpiet ben je toch.
Haal die oogkleppen eens eraf.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef minutenman het volgende:
[..]
dat schot van sneijder sneed die jap bijna in tweeën, wat poep je.
Maar dat nooit gebeuren. Nederland vliegt eruit met slecht voetbal en vervolgens zit iedereen hier weer met tranen in zijn ogen. Mark my words.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een stelletjes jankers hier
Boeie dat het zaadwedstrijd was. Van mij mag Nederland het hele WK zo spelen als dat ons kampioen maakt.
Tegen dat soort landen spelen wij zelfs doorgaans beter.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.
Say whut? Spel lag ongeveer continu stil.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Ugjerke het volgende:
Het viel mij ook op dat er weinig overtredingen waren.
Spanje dat ons afslacht is met hun huidige niveau niet realistisch.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tegen dat soort landen spelen wij zelfs doorgaans beter.
Ik moet het nog zien, als Oranje eindelijk de kans krijgt om te voetballen. De reservebank is ook ijzersterk, dat geeft moedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.
Happel, kan je deze troll aub even verwijderen?quote:
Preciesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Slechte wedstrijd, vooral om naar te kijken. Geen bal aan.
lachwekkend deze reactiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Spanje dat ons afslacht is met hun huidige niveau niet realistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |