quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef N-E-R-D het volgende:
van Bommel weer man of the match btw.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Kwork het volgende:
Die commentator ook vlak voor 't eind met z'n penalty
je weet dat je voorspellingen van denemarken en japan ook niet goed zaten, geloofwaardigheid zit er niet inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tegen Kameroen verliezen ze ook. Sterke negers. Ik geef even puinten:
BRAZIILLLL lalalalalalaa alalalalalalaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Een vraag aan jullie
stel je voor
Nederland komt in de finale
Nederland - ?
Wie zou de tegenpartij moeten zijn volgens jullie?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef Biogarde het volgende:
Keeper van Japan was gewoon kansloos. Hij brak zowat z'n vingertoppen. Dus niks geluk, gewoon een goede en terechte goal.
Waarschijnlijk Duitsland of...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Een vraag aan jullie
stel je voor
Nederland komt in de finale
Nederland - ?
Wie zou de tegenpartij moeten zijn volgens jullie?
Volgens mij was dat de 88e minuut en je staat met 1-0 voor met allemaal witte shirtjes op je helft. Wat denk je?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hoekschop in de 83e minuut, echt...waar WAS iedereen? Ze willen niet eens. En stiekem hoopte ik dat de Jong geel zou krijgen op het eind ivm de volgende wedstrijd..maarja, die strafschop wilde ik dan ook weer niet.
Ach, laat zitten. We spreken ze wel weer wanneer Nederland eruit ligt.quote:
Onzin spanje domineerde gewoon tegen zwitserland. Had pech maar had de zwitsers helemaal zoek gespeeld. Kans op kans kregen ze. Bal op de lat en tig andere 100% kansen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Spanje dat ons afslacht is met hun huidige niveau niet realistisch.
Inderdaad!quote:
Hij won zowat alle duels vandaag op 't middenveld?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef VonHinten het volgende:
Herr Von Bommel was ook weer meesterlijkZo'n slimme speler is dat
Wat ik wil komt je vast niet goed uit.quote:
Hoogtepunt van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:33 schreef raistlin66 het volgende:
oh en nog een laatste btw.
Jeroen Grutter (ik weet dat je t anders spelt, maar geen zin om na te denken hoe) hoeft me wat mij betreft niet nog eens bijna een hartaanval te bezorgen.
jezus wat een kutgrap was dat van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |