Vond trouwens de topics van rond de launch terug, best geinig om terug te lezen als je eens niks te doen hebt:quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef delano.888 het volgende:
Pff ik dacht ik speel even gauw gta4 uit voordat ik morgen aan de eps begin, tering, nu pas op 10 uur en ongeveer de helft van de game, best wel vermoeiend
Die ga jij opzoeken?quote:
De eerste 31 topics waren allemaal speculaties hequote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dit om de PC launch ging doordat je links pas bij #32 begonnenMijn fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou vroeg ik me af of dat in de episodes ook is? Iemand die dat weet van de xbox versie nog?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, sorry voor de triple post maar het is toch telkens iets anders wat ik wil zeggen:
IN GTAIV waren er dingen die je kon missen, zoals random caracters die nooit kwamen als je ze eerder in de game doodmaakte (logisch ook) bepaalde auto's die je maar 1x kon tegenkomen (hearse) en nogal een groot penthouse wat je alleen kreeg als jeIk geloof dat er geen keuze inzitten die erg bepalend zijn,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou vroeg ik me af of dat in de episodes ook is? Iemand die dat weet van de xbox versie nog?
ook zijn er een paar missies waarbij je de auto's van de dlc ziet en die zie je normaal amper rijden,
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, sorry voor de triple post maar het is toch telkens iets anders wat ik wil zeggen:
IN GTAIV waren er dingen die je kon missen, zoals random caracters die nooit kwamen als je ze eerder in de game doodmaakte (logisch ook) bepaalde auto's die je maar 1x kon tegenkomen (hearse) en nogal een groot penthouse wat je alleen kreeg als jeZover ik me kan herinneren moet je nergens echt keuzes maken en is het gewoon missie na missie uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou vroeg ik me af of dat in de episodes ook is? Iemand die dat weet van de xbox versie nog?Volgens mij hoef je dus ook echt niet bang te zijn om ook maar iets uit de episodes te missen
Please sir. When moon? When Mustang?
Gister gezien, ge-wel-dig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Gezicht op 18-04-2010 19:23:06 ]Flesje bier
Volgens mij was er ook zo'n klein compact autootje dat alleen in de DLC voorkwam en niet in de gewone GTAIV. Kon ik altijd lekker mee racen, als hij eenmaal op snelheid was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik geloof dat er geen keuze inzitten die erg bepalend zijn,
ook zijn er een paar missies waarbij je de auto's van de dlc ziet en die zie je normaal amper rijden,
quote:Op zondag 18 april 2010 13:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gister gezien, ge-wel-dig!
Anime haat.
Gisteren trouwens TLAD uitgespeeld. Vond het eind maar een beetje een teleurstelling.Breng Rockstar Games nou niet op ideeen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zometeen krijgen we weer een Liberty City GTA..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vind ik ook grappig:quote:Op zondag 18 april 2010 20:38 schreef Fom het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook zo'n klein compact autootje dat alleen in de DLC voorkwam en niet in de gewone GTAIV. Kon ik altijd lekker mee racen, als hij eenmaal op snelheid was.
Edit: [ afbeelding ]
Ik heb Chinatown wars niet eens gekochtquote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Xlarge het volgende:
ik hoorde vandaag pas dat de uitbreidingen ook voor de PC beschikbaar zijn, vanmiddag thuis maar eens kijken.
Vroeger was ik er als de kippen bij, en volgde alles op de voet, dat al vanaf deel 1 in 1997.
Maar ik merk toch dat mijn aandacht voor GTA iets begint te verslappen.
35 Euro bij de MM in Den Haag.quote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef FalleNk810i het volgende:
Heel erg jammer inderdaad dat ze alles gaan vertalen naar het nederlands, laat het lekker origineel ofzo.
Waar is Grand Theft Auto 4: Episodes from Liberty City (PS3) het goedkoopst? hoeveel hebben jullie ervoor betaald? Heb m tot nu toe voor 39,99 euro gevonden..
Is het het geld echt waard? Ben wel grote GTA van maar moet ff kijken, zit nogal krap kwa geld
Leuk plaatje, behalve dat "grooste" "grootste" moet zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef Meike26 het volgende:
Ben pas geleden weer begonnen met GTAIV.
Mijn favoriete wagentje is toch wel de Karin Futo !![]()
[ afbeelding ]
Lekker snel, wendbaar en springt ook mooi recht door de lucht bij stunt jumps
Heb jij op GTAForum gezeten?quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef BlueYoshi97 het volgende:
[..]
Leuk plaatje, behalve dat "grooste" "grootste" moet zijn.
bij TLAD moet je Terry bellen, die komt in een busje waar je ook nieuwe wapens en ammo kunt kopen.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef pberends het volgende:
Even een domme vraag.... waarom kan je die nieuwe wapens niet kopen in de gunshops? Hoe moet ik dan aan ammo komen voor de nieuwe wapens?
ohhhhhhhh thanks.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:32 schreef Row-1 het volgende:
[..]
bij TLAD moet je Terry bellen, die komt in een busje waar je ook nieuwe wapens en ammo kunt kopen.
Ik ben nog op zoek naar een vriendinnetje van 26 die GTA speeltquote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef Meike26 het volgende:
Ben pas geleden weer begonnen met GTAIV.
Mijn favoriete wagentje is toch wel de Karin Futo !![]()
[ afbeelding ]
Lekker snel, wendbaar en springt ook mooi recht door de lucht bij stunt jumps
Edit: plaatje aangepast !
Inmiddels alweer 30 >:(quote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een vriendinnetje van 26 die GTA speelt
Ik ook, dus dat is geen probleemquote:
Jammer alleen dat ik al bezet ben...quote:
En hoe schiet ik die boten dan kapotquote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Niet zo laag over het water scheren dan
Oefenenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hoe schiet ik die boten dan kapot
Duhquote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En kunnen vliegen.
Maar Sold, wij zijn dan ook de enige echte GTAIV kenners in deze topicje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet eens dat die bestondenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik al bezet ben...Ik zou zeggen, vaker naar Game-events toe gaan en wanhopig op zoek gaan naar speelse (rond)borstige typjes
Ja tuurlijk,quote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
De bazen.
Ik ben goed in rijden. Jij ook?
Bij rijden in GTA IV moet je je eigenlijk inhouden met constant gas geven (vooral bij bochten) en rekening houden met het feit dat auto's door kunnen slippen. Als je dat eenmaal gewend bent rijdt GTA IV als een trein. De besturing van GTA III is in wezen veel moeilijker en onrealistischer.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja tuurlijk,
al die prutsers die huilen en zeggen dat het rijden in GTA IV niet goed is hebben gewoon geen skills.
ik vind GTAIV juist lekker rijden, online nu 19 races gewonnen, nog 1 en dan krijg ik die archievement
Heli's zijn best kut, in combinatie met schieten dan. Wat je moet doen bij die missie is de firecontrols keymappen, zodat je de muis niet meer hoeft te gebruiken.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aargh wat haat ik helicopter missies toch.
die besturing is zo verkankert kut de eerste missie van Youssef of hoe heet die turk .
Doe hem twintig keer achter mekaar nu maar flikker toch steeds te water. Bij alle vorige delen had ik ook altijd al een schijt hekel aan helicopter missies het is gewoon kut dat je alles tegelijk moet doen.
Rond racen , alles crashen. Rondvliegen. Rare leuke spots zoeken. Veel cops killen ect ect.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb alle GTA's altijd op pc gespeeld, maarja pauper pc. en ik had mn PS3 gekocht voor GTA IV, ben het nu gewend.
Wat doen jullie trouwens in GTA als jullie niet met missies bezig zijn?
Terreur aanslagen plegenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb alle GTA's altijd op pc gespeeld, maarja pauper pc. en ik had mn PS3 gekocht voor GTA IV, ben het nu gewend.
Team Mafiya Work... maar die zit niet op de aanvullingquote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Mensen aanrijden in central parkquote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Hetzelfde als altijd, rotzooi trappen. Ik vind het bijvoorbeeld grappig om grote vechtpartijen uit te lokken door tegen auto's te meppen. Vooral taxichauffeurs komen dan achter je aan, en als er een paar tegelijk je proberen te meppen raken ze elkaar en beginnen ze onderling te vechten. Ook leuk als de politie dat ziet.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
- Stunt Jumps proberen te completen met zo gaar mogelijke wagens (ziet er leuk uit in de slowmotion)quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Die helikopter missie is kut. Die kleine bootjes zijn amper te raken, want richten met de muis wil niet.quote:Op maandag 26 april 2010 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Yusuf Amir?
Die missies voor hem zijn fucking cool!
Hoeren neuken en daarna plat rijden en het geld afpakken..quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Mischien met de volgende generatie gamesquote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef FalleNk810i het volgende:
iedereen doet dus zo'n beetje hetzelfde
Ik vind het alleen jammer dat er nog steeds maar zo weinig kapot kan, zou me echt vet lijken als je een gebouw half kan laten instorten door er me je heli tegen aan te vliegen enzo
"What's up niggaz"quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Yusuf is een essentieel onderdeel van het verhaal, doe zijn missies en het gaat verder.
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Yusuf is een essentieel onderdeel van het verhaal, doe zijn missies en het gaat verder.
Koop een Xbox controller. Zonder dat ding had ik GTA IV op de PC niet eens uitgespeeld, vliegen met toetsenbord/muis zuigt aars.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Iemand tips voor op de PC hoe ik het best die heli kan besturen?
Het lukt me voor geen 5 cent namelijk
Sowieso moet je schieten met die minigun en je moet even de toetsen veranderen. Met de muis schieten wil niet, je moet alles met het toetsenbord doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Iemand tips voor op de PC hoe ik het best die heli kan besturen?
Het lukt me voor geen 5 cent namelijk
Inderdaad wat een toffe missie was dat trouwens veel toffer dan de normale gta iv eind missies.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:04 schreef DrDentz het volgende:
Yusuf kan zelf wel fucking goed schieten met de heli. Elke raket is raak.
Geweldig is die, Die gebruik ik eigenlijk alleen maar. die moet verplicht in elke gta zitten die nog komt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef bascross het volgende:
True, vooral die explosive shotgun is bizar.
Maar dan ook met meer vernietigbare omgeving en betere gore-effecten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geweldig is die, Die gebruik ik eigenlijk alleen maar. die moet verplicht in elke gta zitten die nog komt.
True en hoofden moeten er weer af kunnen, zoals in GTA VC ook kon.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:40 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Maar dan ook met meer vernietigbare omgeving en betere gore-effecten.
fonteintjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef bascross het volgende:
[..]
True en hoofden moeten er weer af kunnen, zoals in GTA VC ook kon.
Nee, dat kloteding stort steeds neer. Welke malloot verzint het ook die besturing voor de PC?!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:03 schreef bascross het volgende:
Heb je het al gehaald, vosss? Bereid je overigens alvast voor op nog helikopter missie.
Kan je helemaal niet sturen met de helikopter? Ook niet gewoon rondvliegen? Ik gebruik de pijltjes toetsen voor het gas geven en draaien. De w en de s gebruik ik om snelheid te maken en weer op te trekken. Als je een beetje oefent is het vliegen wel te doen, het schieten vergt vervolgens ook nog enige oefening.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, dat kloteding stort steeds neer. Welke malloot verzint het ook die besturing voor de PC?!
Vlieg je icm de muis? Dat moet niet, dat is gewoon niet te doen. Je moet alles met je toetsenbord doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:59 schreef vosss het volgende:
Nee dat vliegen gaat wel, echter het remmen zogezegd niet. Dan valt dat ding helemaal achterover en als ik de muis weer wat naar boven doe dan valt ie compleet voorover en dan geef ik gas om weer wat hoogte te krijgen, maargoed, doordat ik dan al zoveel gezakt bent stort dat ding gewoon neer.
Bij dat verhaal van die motormuis, zitten daar ook helis in? Anders ga ik die wel doen
En nog steeds niet uitgespeeld in 2 jaar..quote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef delano.888 het volgende:
GTAIV bestaat al weer 2 jaar vandaag
Die is kut. Ik heb hem wel 15x gedaan ofzo. Ik heb geen echte tip, gewoon vaak proberen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:10 schreef vosss het volgende:
Fuck, ik zit klem waarbij ik die knakker uit de heli moet flikkeren en hem dan moet opvangen voordat ie te pletter valt.
Ik kan niet zo goed sturen in de lucht. Iemand tips?
Tony gay is minder stabiel tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef vosss het volgende:
Denk het wel, ik speel op een 5770 vapor-x met een e8400 en 4gb ram en een normale 7200rpm hdd op 1920x1200 en dat gaat prima op windows 7 64 bit
Ik heb het idee dat het beter draait dan GTA IV zelf
niemand die kan helpen?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:01 schreef FalleNk810i het volgende:
pff krijg die missie van tony maar niet voor elkaar dat je moet vluchten na die diamanten deal. met die satchel's uit de auto gooien, ga heel de tijd dood :/
anybody tips?
Tof.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:27 schreef Row-1 het volgende:
Voor iedereen die van The Lost And Damned houd
omg, dit meen je toch niet serieus he?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:06 schreef Green1 het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen Episodes geinstalleerd, en nu heb ik sinds vandaag ineens dat de camera soms heen en weer schommelt, en ook dat wanneer ik in een auto stap, dat er gelijk rook uit komt. En dat hij ook ontploft als ik er te lang in blijf rijden.
Weet iemand wat dit is?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:05 schreef Row-1 het volgende:
[..]
omg, dit meen je toch niet serieus he?
Ik weet wel hoe je het op kunt lossen.
1. Verwijder het spel
2. Ga de deur uit
3. Pak je fiets
4. Loop een winkel binnen
5. Pak het spel
6. KOOP HET
daemon tools/ alcohol 120 draaien of andere virtual drives?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:53 schreef Green1 het volgende:
Kut hoerenbeveiligingDat ik er ook last van heb, als goedwillende gebruiker, vind ik echt te gek voor woorden.
Dat wel ja, zal het eens uitzetten.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
daemon tools/ alcohol 120 draaien of andere virtual drives?
Ik denk dat het met je virtual drives te maken heeft. Of gebruik je trainers oid?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:08 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat wel ja, zal het eens uitzetten.
Al moet ik zeggen dat online spelen wel werkt. Vaag gedoe.
Is zeer tof en zeker het geld waard.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:19 schreef WSquater het volgende:
Misschien met ik de GTA Episodes toch is een keer kopen...
Krijg je ervan als je gaat lopen kutten met je 360quote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef Green1 het volgende:
Godverdomme.. GTA Episodes crasht steeds.. in multiplayer mode
Op de PCquote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Fom het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je gaat lopen kutten met je 360
Me tooquote:Op zondag 23 mei 2010 15:19 schreef WSquater het volgende:
Misschien met ik de GTA Episodes toch is een keer kopen...
Ja ik lees hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:51 schreef Dulk het volgende:
inmiddels heb ik alle singleplayer achievements en twee multiplayer (sleeping rockstar en cut your teeth), maar is er iemand dit most wanted of petrovic heeft?
dat is echt bijna onmogelijk!
ps. leest iemand dit hier nog of is er geen animo meer voor gtaIV
zeker, dit is dan ook mijn eerste GTA die ik 100% heb uitgespeeld en ook nog eens alle SP achievement/trophies heb gescoord plus een paar MP achievements/trophiesquote:Op maandag 13 september 2010 10:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
Na het (zwaar) tegenvallende Mafia II gistermiddag toch maar weer eens het GTA IV-schijfje in de Playstation gegooid. Met angst en beven weer verder met de missies 'Catch the wave' en 'Liquidize the assets', maar dit keer heb ik ze beiden meteen tijdens mijn eerste pogingen gehaald. Op naar de 'Liberty City Minute'-trophy! Het is, door het ontbreken van savepoints tijdens de missies, af en toe een ontzettend frustrerend spel, maar het is en blijft een pareltje. Weinig spellen die me zo lang bezig weten te houden en nog minder spellen die zo goed een sfeer neer weten te zetten. (op bijv. Rockstar's RDR na)
libert city minute nog gehaald?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
Én uitgespeeld! (de verhaallijn althans) Nu lekker verder met Liberty City op stelten zetten met stunt jumps, duiven schieten, assassination missies en ga zo maar door, voorlopig ben ik nog láng niet klaar met GTA.
Yup, uiteindelijk had ik net iets meer als 20 uur nodig om de verhaallijn uit te spelen. Zodra de overgebleven trophies me gaan vervelen gooi ik de blu-ray van 'The ballad of gay Tony' maar eens in de PS3, nog uren speelplezier in Liberty City verzekerd!quote:
quote:Xbox360..
Stuntjumps, duiven schieten, pakketjes bezorgen, auto's op bestelling jatten, politie-auto jatten en agent spelen, you name it!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:39 schreef rijstwafel het volgende:
Wat doen jullie als je geen zin missies heb?
Veel chaos veroorzaken en dan binnen 2 minuten dood zijn als het wanted level 5 sterren isquote:Op woensdag 3 november 2010 14:39 schreef rijstwafel het volgende:
rellen en jackass nadoenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:39 schreef rijstwafel het volgende:
Toch wel jammer dat ALTIJD die politiecomputer disconnected .quote:Op woensdag 3 november 2010 15:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Stuntjumps, duiven schieten, pakketjes bezorgen, auto's op bestelling jatten, politie-auto jatten en agent spelen, you name it!
steve's text message cars ofzo, smsjes in je phone iigquote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef rijstwafel het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat ALTIJD die politiecomputer disconnected .
Hoe jat je auto's op bestelling dan?
Gisteren aangeschaft en helemaal eens. Heerlijk zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:02 schreef wuuht het volgende:
Ik vind GTA met de controller ook veel fijner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |