zeker, dit is dan ook mijn eerste GTA die ik 100% heb uitgespeeld en ook nog eens alle SP achievement/trophies heb gescoord plus een paar MP achievements/trophiesquote:Op maandag 13 september 2010 10:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
Na het (zwaar) tegenvallende Mafia II gistermiddag toch maar weer eens het GTA IV-schijfje in de Playstation gegooid. Met angst en beven weer verder met de missies 'Catch the wave' en 'Liquidize the assets', maar dit keer heb ik ze beiden meteen tijdens mijn eerste pogingen gehaald. Op naar de 'Liberty City Minute'-trophy! Het is, door het ontbreken van savepoints tijdens de missies, af en toe een ontzettend frustrerend spel, maar het is en blijft een pareltje. Weinig spellen die me zo lang bezig weten te houden en nog minder spellen die zo goed een sfeer neer weten te zetten. (op bijv. Rockstar's RDR na)
libert city minute nog gehaald?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
Én uitgespeeld! (de verhaallijn althans) Nu lekker verder met Liberty City op stelten zetten met stunt jumps, duiven schieten, assassination missies en ga zo maar door, voorlopig ben ik nog láng niet klaar met GTA.
Yup, uiteindelijk had ik net iets meer als 20 uur nodig om de verhaallijn uit te spelen. Zodra de overgebleven trophies me gaan vervelen gooi ik de blu-ray van 'The ballad of gay Tony' maar eens in de PS3, nog uren speelplezier in Liberty City verzekerd!quote:
quote:Xbox360..
Stuntjumps, duiven schieten, pakketjes bezorgen, auto's op bestelling jatten, politie-auto jatten en agent spelen, you name it!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:39 schreef rijstwafel het volgende:
Wat doen jullie als je geen zin missies heb?
Veel chaos veroorzaken en dan binnen 2 minuten dood zijn als het wanted level 5 sterren isquote:Op woensdag 3 november 2010 14:39 schreef rijstwafel het volgende:
rellen en jackass nadoenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:39 schreef rijstwafel het volgende:
Toch wel jammer dat ALTIJD die politiecomputer disconnected .quote:Op woensdag 3 november 2010 15:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Stuntjumps, duiven schieten, pakketjes bezorgen, auto's op bestelling jatten, politie-auto jatten en agent spelen, you name it!
steve's text message cars ofzo, smsjes in je phone iigquote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef rijstwafel het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat ALTIJD die politiecomputer disconnected .
Hoe jat je auto's op bestelling dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |