abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80570507
Dat die ene gangster door het plafond schoot om z'n schreeuwende wijf koest te houden vond ik prachtig.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:24:04 #52
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80578311
Net TLAD uitgespeeld, althans de verhaallijn. Ik vond het wel goed, vooral omdat al die verhaallijnen door elkaar lopen. Morgen beginnen aan Gay Tony.
Bedankt Hans.
pi_80578441
Gay Tony vandaag gecompleteerd, hij is net zo lekker over the top als San Andreas.
pi_80578543
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ook, dus dat is geen probleem
Jammer alleen dat ik al bezet ben... Ik zou zeggen, vaker naar Game-events toe gaan en wanhopig op zoek gaan naar speelse (rond)borstige typjes
  woensdag 21 april 2010 @ 22:57:57 #55
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_80580071
Aargh wat haat ik helicopter missies toch.
die besturing is zo verkankert kut de eerste missie van Youssef of hoe heet die turk .
Doe hem twintig keer achter mekaar nu maar flikker toch steeds te water. Bij alle vorige delen had ik ook altijd al een schijt hekel aan helicopter missies het is gewoon kut dat je alles tegelijk moet doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_80580208
Je kan gewoon niet vliegen.
pi_80580211
Niet zo laag over het water scheren dan
  woensdag 21 april 2010 @ 23:13:27 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_80580843
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Niet zo laag over het water scheren dan
En hoe schiet ik die boten dan kapot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_80581096
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En hoe schiet ik die boten dan kapot
Oefenen
pi_80581132
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:19 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Oefenen
En kunnen vliegen.

Maar Sold, wij zijn dan ook de enige echte GTAIV kenners in deze topicje.
pi_80581172
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

En kunnen vliegen.

Maar Sold, wij zijn dan ook de enige echte GTAIV kenners in deze topicje.
Duh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80581198
De bazen.

Ik ben goed in rijden. Jij ook?
pi_80581210
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Jammer alleen dat ik al bezet ben... Ik zou zeggen, vaker naar Game-events toe gaan en wanhopig op zoek gaan naar speelse (rond)borstige typjes
Ik wist niet eens dat die bestonden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80581319
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
De bazen.

Ik ben goed in rijden. Jij ook?
Ja tuurlijk,

al die prutsers die huilen en zeggen dat het rijden in GTA IV niet goed is hebben gewoon geen skills.
ik vind GTAIV juist lekker rijden, online nu 19 races gewonnen, nog 1 en dan krijg ik die archievement
pi_80585745
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ja tuurlijk,

al die prutsers die huilen en zeggen dat het rijden in GTA IV niet goed is hebben gewoon geen skills.
ik vind GTAIV juist lekker rijden, online nu 19 races gewonnen, nog 1 en dan krijg ik die archievement
Bij rijden in GTA IV moet je je eigenlijk inhouden met constant gas geven (vooral bij bochten) en rekening houden met het feit dat auto's door kunnen slippen. Als je dat eenmaal gewend bent rijdt GTA IV als een trein. De besturing van GTA III is in wezen veel moeilijker en onrealistischer.
pi_80585759
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aargh wat haat ik helicopter missies toch.
die besturing is zo verkankert kut de eerste missie van Youssef of hoe heet die turk .
Doe hem twintig keer achter mekaar nu maar flikker toch steeds te water. Bij alle vorige delen had ik ook altijd al een schijt hekel aan helicopter missies het is gewoon kut dat je alles tegelijk moet doen.
Heli's zijn best kut, in combinatie met schieten dan. Wat je moet doen bij die missie is de firecontrols keymappen, zodat je de muis niet meer hoeft te gebruiken.
pi_80587164
Ik gebruik gewoon een XBox controller op de PC, met een toetsenbord zijn die heli's inderdaad bijna niet te besturen.
pi_80588794
Heb alle GTA's altijd op pc gespeeld, maarja pauper pc. en ik had mn PS3 gekocht voor GTA IV, ben het nu gewend.

Wat doen jullie trouwens in GTA als jullie niet met missies bezig zijn?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_80598200
Basejumpen
pi_80599140
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb alle GTA's altijd op pc gespeeld, maarja pauper pc. en ik had mn PS3 gekocht voor GTA IV, ben het nu gewend.

Rond racen , alles crashen. Rondvliegen. Rare leuke spots zoeken. Veel cops killen ect ect.
pi_80599620
quote:

Terreur aanslagen plegen

Zwaar bewapend de metro binnenlopen en alles om je heen overhoop schieten,
of een autobom laten ontploffen bij het museum

pi_80599727
quote:

Team Mafiya Work... maar die zit niet op de aanvulling .
  donderdag 22 april 2010 @ 16:09:18 #73
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_80600918
quote:

Mensen aanrijden in central park
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_80601213
quote:

Hetzelfde als altijd, rotzooi trappen. Ik vind het bijvoorbeeld grappig om grote vechtpartijen uit te lokken door tegen auto's te meppen. Vooral taxichauffeurs komen dan achter je aan, en als er een paar tegelijk je proberen te meppen raken ze elkaar en beginnen ze onderling te vechten. Ook leuk als de politie dat ziet.

Zo ook, een schot lossen in een slechte buurt of op een onguur typ je wapen richten, dan beginnen ze op jou te schieten. Zorg dat de politie jou niet ziet schieten, en ze beginnen een vuurgevecht met de gewapende burgers. Soms meerdere tegelijk. Zolang je geen wanted level hebt kun je dan lekker rondhangen en blijven kijken. Wel een beetje dekking zoeken want de burgers blijven af en toe op je schieten.

En natuurlijk vermaak ik me ook wel eens met de schommel-katapult. En zo is er meer te doen.
pi_80616421
iedereen doet dus zo'n beetje hetzelfde
Ik vind het alleen jammer dat er nog steeds maar zo weinig kapot kan, zou me echt vet lijken als je een gebouw half kan laten instorten door er me je heli tegen aan te vliegen enzo
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')