Jammer alleen dat ik al bezet ben...quote:
En hoe schiet ik die boten dan kapotquote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Niet zo laag over het water scheren dan
Oefenenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hoe schiet ik die boten dan kapot
Duhquote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En kunnen vliegen.
Maar Sold, wij zijn dan ook de enige echte GTAIV kenners in deze topicje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet eens dat die bestondenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik al bezet ben...Ik zou zeggen, vaker naar Game-events toe gaan en wanhopig op zoek gaan naar speelse (rond)borstige typjes
Ja tuurlijk,quote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
De bazen.
Ik ben goed in rijden. Jij ook?
Bij rijden in GTA IV moet je je eigenlijk inhouden met constant gas geven (vooral bij bochten) en rekening houden met het feit dat auto's door kunnen slippen. Als je dat eenmaal gewend bent rijdt GTA IV als een trein. De besturing van GTA III is in wezen veel moeilijker en onrealistischer.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja tuurlijk,
al die prutsers die huilen en zeggen dat het rijden in GTA IV niet goed is hebben gewoon geen skills.
ik vind GTAIV juist lekker rijden, online nu 19 races gewonnen, nog 1 en dan krijg ik die archievement
Heli's zijn best kut, in combinatie met schieten dan. Wat je moet doen bij die missie is de firecontrols keymappen, zodat je de muis niet meer hoeft te gebruiken.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aargh wat haat ik helicopter missies toch.
die besturing is zo verkankert kut de eerste missie van Youssef of hoe heet die turk .
Doe hem twintig keer achter mekaar nu maar flikker toch steeds te water. Bij alle vorige delen had ik ook altijd al een schijt hekel aan helicopter missies het is gewoon kut dat je alles tegelijk moet doen.
Rond racen , alles crashen. Rondvliegen. Rare leuke spots zoeken. Veel cops killen ect ect.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb alle GTA's altijd op pc gespeeld, maarja pauper pc. en ik had mn PS3 gekocht voor GTA IV, ben het nu gewend.
Wat doen jullie trouwens in GTA als jullie niet met missies bezig zijn?
Terreur aanslagen plegenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb alle GTA's altijd op pc gespeeld, maarja pauper pc. en ik had mn PS3 gekocht voor GTA IV, ben het nu gewend.
Team Mafiya Work... maar die zit niet op de aanvullingquote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Mensen aanrijden in central parkquote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Hetzelfde als altijd, rotzooi trappen. Ik vind het bijvoorbeeld grappig om grote vechtpartijen uit te lokken door tegen auto's te meppen. Vooral taxichauffeurs komen dan achter je aan, en als er een paar tegelijk je proberen te meppen raken ze elkaar en beginnen ze onderling te vechten. Ook leuk als de politie dat ziet.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |