Vond trouwens de topics van rond de launch terug, best geinig om terug te lezen als je eens niks te doen hebt:quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef delano.888 het volgende:
Pff ik dacht ik speel even gauw gta4 uit voordat ik morgen aan de eps begin, tering, nu pas op 10 uur en ongeveer de helft van de game, best wel vermoeiend
Die ga jij opzoeken?quote:
De eerste 31 topics waren allemaal speculaties hequote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dit om de PC launch ging doordat je links pas bij #32 begonnenMijn fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou vroeg ik me af of dat in de episodes ook is? Iemand die dat weet van de xbox versie nog?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, sorry voor de triple post maar het is toch telkens iets anders wat ik wil zeggen:
IN GTAIV waren er dingen die je kon missen, zoals random caracters die nooit kwamen als je ze eerder in de game doodmaakte (logisch ook) bepaalde auto's die je maar 1x kon tegenkomen (hearse) en nogal een groot penthouse wat je alleen kreeg als jeIk geloof dat er geen keuze inzitten die erg bepalend zijn,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou vroeg ik me af of dat in de episodes ook is? Iemand die dat weet van de xbox versie nog?
ook zijn er een paar missies waarbij je de auto's van de dlc ziet en die zie je normaal amper rijden,
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, sorry voor de triple post maar het is toch telkens iets anders wat ik wil zeggen:
IN GTAIV waren er dingen die je kon missen, zoals random caracters die nooit kwamen als je ze eerder in de game doodmaakte (logisch ook) bepaalde auto's die je maar 1x kon tegenkomen (hearse) en nogal een groot penthouse wat je alleen kreeg als jeZover ik me kan herinneren moet je nergens echt keuzes maken en is het gewoon missie na missie uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou vroeg ik me af of dat in de episodes ook is? Iemand die dat weet van de xbox versie nog?Volgens mij hoef je dus ook echt niet bang te zijn om ook maar iets uit de episodes te missen
Please sir. When moon? When Mustang?
Gister gezien, ge-wel-dig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Gezicht op 18-04-2010 19:23:06 ]Flesje bier
Volgens mij was er ook zo'n klein compact autootje dat alleen in de DLC voorkwam en niet in de gewone GTAIV. Kon ik altijd lekker mee racen, als hij eenmaal op snelheid was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik geloof dat er geen keuze inzitten die erg bepalend zijn,
ook zijn er een paar missies waarbij je de auto's van de dlc ziet en die zie je normaal amper rijden,
quote:Op zondag 18 april 2010 13:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gister gezien, ge-wel-dig!
Anime haat.
Gisteren trouwens TLAD uitgespeeld. Vond het eind maar een beetje een teleurstelling.Breng Rockstar Games nou niet op ideeen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zometeen krijgen we weer een Liberty City GTA..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vind ik ook grappig:quote:Op zondag 18 april 2010 20:38 schreef Fom het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook zo'n klein compact autootje dat alleen in de DLC voorkwam en niet in de gewone GTAIV. Kon ik altijd lekker mee racen, als hij eenmaal op snelheid was.
Edit: [ afbeelding ]
Ik heb Chinatown wars niet eens gekochtquote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Xlarge het volgende:
ik hoorde vandaag pas dat de uitbreidingen ook voor de PC beschikbaar zijn, vanmiddag thuis maar eens kijken.
Vroeger was ik er als de kippen bij, en volgde alles op de voet, dat al vanaf deel 1 in 1997.
Maar ik merk toch dat mijn aandacht voor GTA iets begint te verslappen.
35 Euro bij de MM in Den Haag.quote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef FalleNk810i het volgende:
Heel erg jammer inderdaad dat ze alles gaan vertalen naar het nederlands, laat het lekker origineel ofzo.
Waar is Grand Theft Auto 4: Episodes from Liberty City (PS3) het goedkoopst? hoeveel hebben jullie ervoor betaald? Heb m tot nu toe voor 39,99 euro gevonden..
Is het het geld echt waard? Ben wel grote GTA van maar moet ff kijken, zit nogal krap kwa geld
Leuk plaatje, behalve dat "grooste" "grootste" moet zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef Meike26 het volgende:
Ben pas geleden weer begonnen met GTAIV.
Mijn favoriete wagentje is toch wel de Karin Futo !![]()
[ afbeelding ]
Lekker snel, wendbaar en springt ook mooi recht door de lucht bij stunt jumps
Heb jij op GTAForum gezeten?quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef BlueYoshi97 het volgende:
[..]
Leuk plaatje, behalve dat "grooste" "grootste" moet zijn.
bij TLAD moet je Terry bellen, die komt in een busje waar je ook nieuwe wapens en ammo kunt kopen.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef pberends het volgende:
Even een domme vraag.... waarom kan je die nieuwe wapens niet kopen in de gunshops? Hoe moet ik dan aan ammo komen voor de nieuwe wapens?
ohhhhhhhh thanks.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:32 schreef Row-1 het volgende:
[..]
bij TLAD moet je Terry bellen, die komt in een busje waar je ook nieuwe wapens en ammo kunt kopen.
Ik ben nog op zoek naar een vriendinnetje van 26 die GTA speeltquote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef Meike26 het volgende:
Ben pas geleden weer begonnen met GTAIV.
Mijn favoriete wagentje is toch wel de Karin Futo !![]()
[ afbeelding ]
Lekker snel, wendbaar en springt ook mooi recht door de lucht bij stunt jumps
Edit: plaatje aangepast !
Inmiddels alweer 30 >:(quote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een vriendinnetje van 26 die GTA speelt
Ik ook, dus dat is geen probleemquote:
Jammer alleen dat ik al bezet ben...quote:
En hoe schiet ik die boten dan kapotquote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Niet zo laag over het water scheren dan
Oefenenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hoe schiet ik die boten dan kapot
Duhquote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En kunnen vliegen.
Maar Sold, wij zijn dan ook de enige echte GTAIV kenners in deze topicje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet eens dat die bestondenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik al bezet ben...Ik zou zeggen, vaker naar Game-events toe gaan en wanhopig op zoek gaan naar speelse (rond)borstige typjes
Ja tuurlijk,quote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
De bazen.
Ik ben goed in rijden. Jij ook?
Bij rijden in GTA IV moet je je eigenlijk inhouden met constant gas geven (vooral bij bochten) en rekening houden met het feit dat auto's door kunnen slippen. Als je dat eenmaal gewend bent rijdt GTA IV als een trein. De besturing van GTA III is in wezen veel moeilijker en onrealistischer.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja tuurlijk,
al die prutsers die huilen en zeggen dat het rijden in GTA IV niet goed is hebben gewoon geen skills.
ik vind GTAIV juist lekker rijden, online nu 19 races gewonnen, nog 1 en dan krijg ik die archievement
Heli's zijn best kut, in combinatie met schieten dan. Wat je moet doen bij die missie is de firecontrols keymappen, zodat je de muis niet meer hoeft te gebruiken.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aargh wat haat ik helicopter missies toch.
die besturing is zo verkankert kut de eerste missie van Youssef of hoe heet die turk .
Doe hem twintig keer achter mekaar nu maar flikker toch steeds te water. Bij alle vorige delen had ik ook altijd al een schijt hekel aan helicopter missies het is gewoon kut dat je alles tegelijk moet doen.
Rond racen , alles crashen. Rondvliegen. Rare leuke spots zoeken. Veel cops killen ect ect.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb alle GTA's altijd op pc gespeeld, maarja pauper pc. en ik had mn PS3 gekocht voor GTA IV, ben het nu gewend.
Wat doen jullie trouwens in GTA als jullie niet met missies bezig zijn?
Terreur aanslagen plegenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb alle GTA's altijd op pc gespeeld, maarja pauper pc. en ik had mn PS3 gekocht voor GTA IV, ben het nu gewend.
Team Mafiya Work... maar die zit niet op de aanvullingquote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Mensen aanrijden in central parkquote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Hetzelfde als altijd, rotzooi trappen. Ik vind het bijvoorbeeld grappig om grote vechtpartijen uit te lokken door tegen auto's te meppen. Vooral taxichauffeurs komen dan achter je aan, en als er een paar tegelijk je proberen te meppen raken ze elkaar en beginnen ze onderling te vechten. Ook leuk als de politie dat ziet.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
- Stunt Jumps proberen te completen met zo gaar mogelijke wagens (ziet er leuk uit in de slowmotion)quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Die helikopter missie is kut. Die kleine bootjes zijn amper te raken, want richten met de muis wil niet.quote:Op maandag 26 april 2010 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Yusuf Amir?
Die missies voor hem zijn fucking cool!
Hoeren neuken en daarna plat rijden en het geld afpakken..quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Mischien met de volgende generatie gamesquote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef FalleNk810i het volgende:
iedereen doet dus zo'n beetje hetzelfde
Ik vind het alleen jammer dat er nog steeds maar zo weinig kapot kan, zou me echt vet lijken als je een gebouw half kan laten instorten door er me je heli tegen aan te vliegen enzo
"What's up niggaz"quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Yusuf is een essentieel onderdeel van het verhaal, doe zijn missies en het gaat verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |