Ja doe eens gekquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:26 schreef sander89 het volgende:
maar weer is een tvp
Hoe weet je dat (bron)?quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan mag je wachten tot je een ons weegt want de PC versie komt niet.
Uit de forumreacties maak ik idd op dat het spel overhypt is, vooral als ik lees dat San Andreas destijds beter was en dat je in slechts 25 uur de hoofdmissies uitspeelt. Het zal best een topgame zijn, maar voor mij dus niet voldoende om speciaal een console voor aan te schaffen.quote:En je noemt het een overhypte game dus waar maak je je dan nog druk om? Oh wacht je koopt het spel natuurlijk niet. Dan is het natuurlijk wel een topper.
Ik vind het de beste GTA tot nu toe, maar al de 10-en die het spel krijgt zijn wel wat overdreven.... Het gaat waarschijnlijk wel de eerste van de serie zijn die ik ga uitspelenquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:33 schreef Rosbief het volgende:
Uit de forumreacties maak ik idd op dat het spel overhypt is, vooral als ik lees dat San Andreas destijds beter was en dat je in slechts 25 uur de hoofdmissies uitspeelt. Het zal best een topgame zijn, maar voor mij dus niet voldoende om speciaal een console voor aan te schaffen.
Hier het zelfde.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:04 schreef rudedeltadude het volgende:
Pfff... heb hem sinds de release in huis alleen ik kom niet aan spelen toe...
Ben nog steeds niet in Manhattan![]()
Ik wil Times Square op!
Bruut he, als je daar voor het eerste rijdt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:04 schreef rudedeltadude het volgende:
Pfff... heb hem sinds de release in huis alleen ik kom niet aan spelen toe...
Ben nog steeds niet in Manhattan![]()
Ik wil Times Square op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:58 schreef Wootism het volgende:
Ik heb dus een vraag, dus voor het eerst maak ik een spoiler aan.
Het is eigenlijk niet echt een spoiler want je kan hem eigenlijk gewoon lezen zonder dat er iets verraden word want ik weet zelf ook niet hoe het anders zou aflopen.
Maargoed.Nee je moet hem toch echt omleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna gaat het verhaal weer verder, Dimitri die er niet mee eens was enzo
The truth was in here.
Het is eigenlijk niet echt een spoiler want je kan hem eigenlijk gewoon lezen zonder dat er iets verraden word want ik weet zelf ook niet hoe het anders zou aflopen.
Maargoed.over je spoiler: Nee, omleggen moet je hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
geen idee... ben er nog nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:54 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Bruut he, als je daar voor het eerste rijdt.
Maargoed.Wat rudedeltadude zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anywayz, dan heb ik het goed gedaan!
Was best trots op de manier waarop, die maat van hem die naast hem staat met een mashine-gun een mooie headshot gegeven net voordat die 2 trams voorbij komen.
Daarna die Leen als een gek achterna gerend en nog voordat hij weg kon rijden 1 kogel door zijn vooruit, dood.
2 kogels dus
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |