quote:Op zondag 18 april 2010 13:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gister gezien, ge-wel-dig!
Anime haat.
Gisteren trouwens TLAD uitgespeeld. Vond het eind maar een beetje een teleurstelling.Breng Rockstar Games nou niet op ideeen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zometeen krijgen we weer een Liberty City GTA..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vind ik ook grappig:quote:Op zondag 18 april 2010 20:38 schreef Fom het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook zo'n klein compact autootje dat alleen in de DLC voorkwam en niet in de gewone GTAIV. Kon ik altijd lekker mee racen, als hij eenmaal op snelheid was.
Edit: [ afbeelding ]
Ik heb Chinatown wars niet eens gekochtquote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Xlarge het volgende:
ik hoorde vandaag pas dat de uitbreidingen ook voor de PC beschikbaar zijn, vanmiddag thuis maar eens kijken.
Vroeger was ik er als de kippen bij, en volgde alles op de voet, dat al vanaf deel 1 in 1997.
Maar ik merk toch dat mijn aandacht voor GTA iets begint te verslappen.
35 Euro bij de MM in Den Haag.quote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef FalleNk810i het volgende:
Heel erg jammer inderdaad dat ze alles gaan vertalen naar het nederlands, laat het lekker origineel ofzo.
Waar is Grand Theft Auto 4: Episodes from Liberty City (PS3) het goedkoopst? hoeveel hebben jullie ervoor betaald? Heb m tot nu toe voor 39,99 euro gevonden..
Is het het geld echt waard? Ben wel grote GTA van maar moet ff kijken, zit nogal krap kwa geld
Leuk plaatje, behalve dat "grooste" "grootste" moet zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef Meike26 het volgende:
Ben pas geleden weer begonnen met GTAIV.
Mijn favoriete wagentje is toch wel de Karin Futo !![]()
[ afbeelding ]
Lekker snel, wendbaar en springt ook mooi recht door de lucht bij stunt jumps
Heb jij op GTAForum gezeten?quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef BlueYoshi97 het volgende:
[..]
Leuk plaatje, behalve dat "grooste" "grootste" moet zijn.
bij TLAD moet je Terry bellen, die komt in een busje waar je ook nieuwe wapens en ammo kunt kopen.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef pberends het volgende:
Even een domme vraag.... waarom kan je die nieuwe wapens niet kopen in de gunshops? Hoe moet ik dan aan ammo komen voor de nieuwe wapens?
ohhhhhhhh thanks.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:32 schreef Row-1 het volgende:
[..]
bij TLAD moet je Terry bellen, die komt in een busje waar je ook nieuwe wapens en ammo kunt kopen.
Ik ben nog op zoek naar een vriendinnetje van 26 die GTA speeltquote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef Meike26 het volgende:
Ben pas geleden weer begonnen met GTAIV.
Mijn favoriete wagentje is toch wel de Karin Futo !![]()
[ afbeelding ]
Lekker snel, wendbaar en springt ook mooi recht door de lucht bij stunt jumps
Edit: plaatje aangepast !
Inmiddels alweer 30 >:(quote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een vriendinnetje van 26 die GTA speelt
Ik ook, dus dat is geen probleemquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |