Ik krijg alle normale dvd's/cds gewoon door de brievenbus..behale boxen/muizen/toetsenbordquote:Op maandag 28 april 2008 22:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hier komen bestellingen van Bol.com altijd met de pakketpost.
[..]
Waarschijnlijk omdat er nog maar weinig mensen de PS3 versie kunnen spelen? Je hoort nu veel van de XBox versie omdat die al een paar dagen "uit" is.
Ik denk dat je morgenochtend je exemplaar niet meer hoeft te showen hoorquote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef JJH het volgende:
Het laatste topic voordat het officieel verkocht mag worden.
Ik denk trouwens dat ik mijn exemplaar morgenochtend in het volgende topic kan showen.
Welke versie speelt hij momenteel eigenlijk?quote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben toch iets minder optimistisch over de online mogelijkheid. Op de stream van Jimmy zie ik TE veel eigenaardigheden. Auto's die plotseling half de grond inzakken, physics die niet normaal werken, andere spelers die plotseling even stil staan in beeld (lag) enzovoorts. Erg jammer.
360. Nog helemaal niks gezien van de ps3 versie onlinequote:Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke versie speelt hij momenteel eigenlijk?
Eigenlijk om alleen het doosje al.quote:Op maandag 28 april 2008 22:28 schreef Xbox_360 het volgende:
Toen ik GTA 4 bestelde wist ik niet eens dat ie een multiplayer mode had. Alleen de single player is de aankoop waarschijnlijk al waard.
Nee? Ik wilde een mooie documentaire-achtige film maken over hoe ik kmijn nieuwe aanwist uit het doosje haal, in de PS3 schuif, de boel installeer en mijn eerste stappen in de virtuele wereld van GTA IV zet.quote:Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk dat je morgenochtend je exemplaar niet meer hoeft te showen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |