Jongen, ik rij met m'n Banshee al die hoerige consoles zo overhoop, weet je.quote:
Jongen, ik lach elk jaar naar de upgrades die jij moet maken om je systeem een beetje soepel te laten lopen, weet je.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Jongen, ik rij met m'n Banshee al die hoerige consoles zo overhoop, weet je.
Jongen, das waar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef e97073 het volgende:
[..]
Jongen, ik lach elk jaar naar de upgrades die jij moet maken om je systeem een beetje soepel te laten lopen, weet je.
TLAD heeft ongeveer 20 missiesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 05:11 schreef Ixnay het volgende:
Uitbreidingen dit jaar nog op mijn PS3.
btw. Zijn die uitbreidingen net zo groot als GTA IV zelf?
De x360 doet het toch ook dus het ligt niet aan de blu rays..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:06 schreef e97073 het volgende:
GTAIV is veel groter qua verhaal / personages / dialogen / missies. Ik denk dat de stad niet eens extreem veel ruimte in neemt.
En daarbij komt dat de PS3 Blu Rays kan lezen. Blu Rays hebben net wat meer opslagruimte.
Ik doel op het feit dat GTAIV en de uitbreidingen op 1 Blu Ray uitkomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De x360 doet het toch ook dus het ligt niet aan de blu rays..
Oooooohquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:09 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat GTAIV en de uitbreidingen op 1 Blu Ray uitkomen.
Die J er is dus niet.quote:Phil Bell recommends you to Jimmy Pegorino, his boss, and you can now do missions for Jimmy by following the "J" icon on the radar.
Ja, hoe dat eigenlijk, die 2 aanvullingen zijn gewoon op 1 DVD beschikbaar? Maar daarvoor moet je nog wel de originele GTA IV DVD hebben neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:03 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het kan dat de game GTAIV draait op 1 dvd, en dat 2 uitbreidingen samen, waarbij je dus eigenlijk 2x de hele stad hebt en dus ook 2x zoveel ruimte nodig hebt, hoe het kan dat die ook draaien vanaf 1 dvd? En zonder benodigheid van GTAIV zelf?
Originele GTA IV heb je er niet voor nodig, gewoon 2 standalone games op 1 dvdquote:Op maandag 1 februari 2010 15:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, hoe dat eigenlijk, die 2 aanvullingen zijn gewoon op 1 DVD beschikbaar? Maar daarvoor moet je nog wel de originele GTA IV DVD hebben neem ik aan?
Gewoon rond gaan toeren, je word vanzelf wel gebeld ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 14:45 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. ik heb de missies van Ray en Phil Bell gedaan maar krijg geen nieuwe missies van JimmyHeb gewoon geen enkele missie-mogelijkheid meer. Wat moet ik doen? (ik draag al een nette pak zoals Phil Bell had gezegd aan de telefoon)
Mijn laatste missie: http://www.gta4.net/missions/chapter-three.php#truck-hustle
[..]
Die J er is dus niet.
http://en.wikipedia.org/w(...)es_From_Liberty_Cityquote:Op maandag 1 februari 2010 15:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Originele GTA IV heb je er niet voor nodig, gewoon 2 standalone games op 1 dvd
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:35 schreef Aneurism het volgende:
Is GTA4 niet al 2-3 jaar geleden gereleased? Voor San Andreas nog?
Oh dat weet ik eigenlijk niet, ik ga er van uit dat je ze beide volledig moet installerenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)es_From_Liberty_City
Ah, deze dus. Das wel nice, dan koop ik gewoon de disc-versie.
Hoe zit dat trouwens met de install, ziet hij de originele GTA IV en de 2 aanvullingen als 2 aparte installs?
Doe ik al meer dan een weekquote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Gewoon rond gaan toeren, je word vanzelf wel gebeld ofzo
www.budgetgaming.nlquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Waar kan ik de ps3 expansions straks een beetje goedkoop krijgen zonder creditcard? FRS is 40 euro geloof ik.
Die had volgens mij ook een eigen topic, iemand die die kan vinden?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef 9x19 het volgende:
Over twee weken Episodes from Liberty City!
Sony is idd wel erg kut bezig ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef pberends het volgende:
Ze moeten die Playstation keihard nuken, door die klootzakken van Sony is het 2 weken uitgesteld![]()
![]()
.
boeiuhquote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef pberends het volgende:
Ze moeten die Playstation keihard nuken, door die klootzakken van Sony is het 2 weken uitgesteld![]()
![]()
.
Oh dat is wel heel slecht idd, daarom haal ik altijd mijn games met een engels doosje (en boekje)quote:Op woensdag 14 april 2010 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Het leven is hard.... feest harder.
De software is overigens gewoon Engels.
Ik heb ook liever Engels, maar echt boeiend is het niet, de dvd-schijfjes en de software zijn gewoon Engels.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel slecht idd, daarom haal ik altijd mijn games met een engels doosje (en boekje)
Bij GTA enz wil ik eeecht wel een engels boekje gekquote:Op woensdag 14 april 2010 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Engels, maar echt boeiend is het niet, de dvd-schijfjes en de software zijn gewoon Engels.
Doosje berg ik op, kijk er nooit meer naar.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij GTA enz wil ik eeecht wel een engels boekje gek
Als jij een nieuwe GTA koopt, ga je dan niet eerst lekker op de plee het boekje lezen?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Doosje berg ik op, kijk er nooit meer naar.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |