- Stunt Jumps proberen te completen met zo gaar mogelijke wagens (ziet er leuk uit in de slowmotion)quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb alle GTA's altijd op pc gespeeld, maarja pauper pc. en ik had mn PS3 gekocht voor GTA IV, ben het nu gewend.
Wat doen jullie trouwens in GTA als jullie niet met missies bezig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die helikopter missie is kut. Die kleine bootjes zijn amper te raken, want richten met de muis wil niet.quote:Op maandag 26 april 2010 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Yusuf Amir?
Die missies voor hem zijn fucking cool!
Hoeren neuken en daarna plat rijden en het geld afpakken..quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb alle GTA's altijd op pc gespeeld, maarja pauper pc. en ik had mn PS3 gekocht voor GTA IV, ben het nu gewend.
Wat doen jullie trouwens in GTA als jullie niet met missies bezig zijn?
Mischien met de volgende generatie gamesquote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef FalleNk810i het volgende:
iedereen doet dus zo'n beetje hetzelfde
Ik vind het alleen jammer dat er nog steeds maar zo weinig kapot kan, zou me echt vet lijken als je een gebouw half kan laten instorten door er me je heli tegen aan te vliegen enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |