Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Toch de episodes maar eens gekocht voor de PC, wel grappig. Vooral in de club is het erg geinig, en leuke minigames erbij. Maar toch mis ik meer activities en meer random gebeurtenissen, zoals in bijvoorbeeld Red Dead. Ik wil andere mensen zien die elkaar de hersens in slaan, politieachtervolgingen door de straten of drugsbendes die elkaar kapot proberen te schieten. Nu geeft het spel je alleen maar het gevoel alsof de hele wereld om jou draait, in plaats van dat jij maar een kleine speler bent in de grote wereld. Dat vond ik zo cool bij Red Dead, ik hoop dat ze ook doorzetten naar de volgende GTA game.
686 dagen al niet gereageerd. Heb -erg op tijd- deze game net aangeschaft (PC).
Eerste indruk: - Besturing met toetsenbord en muis is een ramp - Mooi gemaakt - Lekker als vanouds (Vice City, GTA III en ook de eerste GTA veel gespeeld) - Irritant dat je online moet saven
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Afgezien van het feit dat er wat patches nodig waren om hem fatsoenlijk te kunnen spelen op de pc heb ik toch altijd genoten van dit spel. De besturing vond ik alleen kut met vliegmissies trouwens, verder geen last van.
Gisteren aangeschaft en helemaal eens. Heerlijk zo.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog