Vlieg je icm de muis? Dat moet niet, dat is gewoon niet te doen. Je moet alles met je toetsenbord doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:59 schreef vosss het volgende:
Nee dat vliegen gaat wel, echter het remmen zogezegd niet. Dan valt dat ding helemaal achterover en als ik de muis weer wat naar boven doe dan valt ie compleet voorover en dan geef ik gas om weer wat hoogte te krijgen, maargoed, doordat ik dan al zoveel gezakt bent stort dat ding gewoon neer.
Bij dat verhaal van die motormuis, zitten daar ook helis in? Anders ga ik die wel doen
En nog steeds niet uitgespeeld in 2 jaar..quote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef delano.888 het volgende:
GTAIV bestaat al weer 2 jaar vandaag
Die is kut. Ik heb hem wel 15x gedaan ofzo. Ik heb geen echte tip, gewoon vaak proberen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:10 schreef vosss het volgende:
Fuck, ik zit klem waarbij ik die knakker uit de heli moet flikkeren en hem dan moet opvangen voordat ie te pletter valt.
Ik kan niet zo goed sturen in de lucht. Iemand tips?
Tony gay is minder stabiel tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef vosss het volgende:
Denk het wel, ik speel op een 5770 vapor-x met een e8400 en 4gb ram en een normale 7200rpm hdd op 1920x1200 en dat gaat prima op windows 7 64 bit
Ik heb het idee dat het beter draait dan GTA IV zelf
niemand die kan helpen?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:01 schreef FalleNk810i het volgende:
pff krijg die missie van tony maar niet voor elkaar dat je moet vluchten na die diamanten deal. met die satchel's uit de auto gooien, ga heel de tijd dood :/
anybody tips?
Tof.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:27 schreef Row-1 het volgende:
Voor iedereen die van The Lost And Damned houd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |