"What's up niggaz"quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Yusuf is een essentieel onderdeel van het verhaal, doe zijn missies en het gaat verder.
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Yusuf is een essentieel onderdeel van het verhaal, doe zijn missies en het gaat verder.
Koop een Xbox controller. Zonder dat ding had ik GTA IV op de PC niet eens uitgespeeld, vliegen met toetsenbord/muis zuigt aars.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Iemand tips voor op de PC hoe ik het best die heli kan besturen?
Het lukt me voor geen 5 cent namelijk
Sowieso moet je schieten met die minigun en je moet even de toetsen veranderen. Met de muis schieten wil niet, je moet alles met het toetsenbord doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Iemand tips voor op de PC hoe ik het best die heli kan besturen?
Het lukt me voor geen 5 cent namelijk
Inderdaad wat een toffe missie was dat trouwens veel toffer dan de normale gta iv eind missies.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:04 schreef DrDentz het volgende:
Yusuf kan zelf wel fucking goed schieten met de heli. Elke raket is raak.
Geweldig is die, Die gebruik ik eigenlijk alleen maar. die moet verplicht in elke gta zitten die nog komt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef bascross het volgende:
True, vooral die explosive shotgun is bizar.
Maar dan ook met meer vernietigbare omgeving en betere gore-effecten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geweldig is die, Die gebruik ik eigenlijk alleen maar. die moet verplicht in elke gta zitten die nog komt.
True en hoofden moeten er weer af kunnen, zoals in GTA VC ook kon.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:40 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Maar dan ook met meer vernietigbare omgeving en betere gore-effecten.
fonteintjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef bascross het volgende:
[..]
True en hoofden moeten er weer af kunnen, zoals in GTA VC ook kon.
Nee, dat kloteding stort steeds neer. Welke malloot verzint het ook die besturing voor de PC?!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:03 schreef bascross het volgende:
Heb je het al gehaald, vosss? Bereid je overigens alvast voor op nog helikopter missie.
Kan je helemaal niet sturen met de helikopter? Ook niet gewoon rondvliegen? Ik gebruik de pijltjes toetsen voor het gas geven en draaien. De w en de s gebruik ik om snelheid te maken en weer op te trekken. Als je een beetje oefent is het vliegen wel te doen, het schieten vergt vervolgens ook nog enige oefening.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, dat kloteding stort steeds neer. Welke malloot verzint het ook die besturing voor de PC?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |