omg, dit meen je toch niet serieus he?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:06 schreef Green1 het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen Episodes geinstalleerd, en nu heb ik sinds vandaag ineens dat de camera soms heen en weer schommelt, en ook dat wanneer ik in een auto stap, dat er gelijk rook uit komt. En dat hij ook ontploft als ik er te lang in blijf rijden.
Weet iemand wat dit is?

quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:05 schreef Row-1 het volgende:
[..]
omg, dit meen je toch niet serieus he?
Ik weet wel hoe je het op kunt lossen.
1. Verwijder het spel
2. Ga de deur uit
3. Pak je fiets
4. Loop een winkel binnen
5. Pak het spel
6. KOOP HET

daemon tools/ alcohol 120 draaien of andere virtual drives?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:53 schreef Green1 het volgende:
Kut hoerenbeveiligingDat ik er ook last van heb, als goedwillende gebruiker, vind ik echt te gek voor woorden.

Dat wel ja, zal het eens uitzetten.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
daemon tools/ alcohol 120 draaien of andere virtual drives?

Ik denk dat het met je virtual drives te maken heeft. Of gebruik je trainers oid?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:08 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat wel ja, zal het eens uitzetten.
Al moet ik zeggen dat online spelen wel werkt. Vaag gedoe.

Is zeer tof en zeker het geld waard.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:19 schreef WSquater het volgende:
Misschien met ik de GTA Episodes toch is een keer kopen...

Krijg je ervan als je gaat lopen kutten met je 360quote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef Green1 het volgende:
Godverdomme.. GTA Episodes crasht steeds.. in multiplayer mode

Op de PCquote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Fom het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je gaat lopen kutten met je 360

Me tooquote:Op zondag 23 mei 2010 15:19 schreef WSquater het volgende:
Misschien met ik de GTA Episodes toch is een keer kopen...

Ja ik lees hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:51 schreef Dulk het volgende:
inmiddels heb ik alle singleplayer achievements en twee multiplayer (sleeping rockstar en cut your teeth), maar is er iemand dit most wanted of petrovic heeft?
dat is echt bijna onmogelijk!
ps. leest iemand dit hier nog of is er geen animo meer voor gtaIV
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |