quote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hmm wat je van ze verwacht? Dat is jouw mening dan. Ik had meer van ze verwacht, een nummer als Ode to lrc of the funeral e.d. Dat is geniaal, zulke dingen moeten ze maken, niet nummers waar er al zo veel van zijn. Dit is niet typisch band of horses, dit is zo'n nummertje wat je een keer op kinkfm hoort voorbij komen met het gevoel van "mja.."
Ik hoop dat de rest beter wordt. Op Motel Mozaique waren ze afgelopen zaterdag geweldig!
Brimful of Asha bedoel je?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef FP128 het volgende:
Misschien oudbollig maar als ik Indie music hoor ( of tenminste de naam)
dan denk ik altijd aan die monster club hit van een jaar of 5 geleden
dat als tekst " Bing boom...on 45 " had.
Of hij had die Fat boy slim remix gehoord.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die plaat is ondertussen ook alweer 12 jaar oud.![]()
We worden oud.![]()
Die nagenoeg net zo oud is...quote:Op woensdag 14 april 2010 19:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Of hij had die Fat boy slim remix gehoord.
Wel leuk album inderdaad!! Had nog nooit van ze gehoord, maar wel speciaalquote:Op woensdag 14 april 2010 19:19 schreef pfaf het volgende:
Mijn albumtip van deze maand: [Gonjasufi - A Sufi and a Killer
[ afbeelding ]
Geweldige plaat.Lofi, trippy, hiphop-beats, melodieus en rockend in één. Qua sound lijkt het soms erg veel op bijv Madlib, luister bijvoorbeeld eens naar het hypnotiserende Made. Echter, de 'rockende' nummers staan daar weer haaks op, zoals bijvoorbeeld Suzie Q. Wel zonder dat het te bizar of dwars wordt, aangezien de feel van het hele album wel één voelt. Fucking geniaal.
Wat een geweldige clip.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:16 schreef pfaf het volgende:
Lees de tweede alinea van de OP eens.![]()
The Lips' beste nummer van Embryonic is beclipped.
Edit: Fatsoenlijke kwaliteit: http://pitchfork.com/tv/#(...)less-warner-brothers
Wow! Best een vage clip als je het mij vraagt! Goed geschoten, lekker lo-fi.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Wat een geweldige clip.Sowieso zijn die van de Lips altijd leuk, die van Watching The Planets was ook al aardig apart. Fantastisch nummer ook, al staan er wat mij betreft wel betere nummers op dat album!
beetje standaard clip...Zo'n filmpje heb ik wel vaker gezien. Maar wel leukquote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef kciR het volgende:
[..]
Wow! Best een vage clip als je het mij vraagt! Goed geschoten, lekker lo-fi.
En over clips gesproken, in mijn laatste post van het vorige topic had ik de clip van Ok Go neergezet.
Wat vinden jullie daarvan? Ik vind het wel weer nice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |