Leuke pta blundersquote:Auf der zweiten IAA der frühen 60er Jahre wurde endlich dem unendlichen Zahlenwust der Mercedes-Benz-Typenbezeichnungen Einhalt geboten. So wurde aus dem L327 der 1413. Nun konnte man an den Zahlen das Gesamtgewicht (hier 14 to) und die Motorleistung (hier 130 PS), jeweils gerundet, erkennen. Der 1413 wurde bis in das Jahr 1965 mit dem 126 PS starken Vorkammer-Motor Typ OM322 ausgeliefert. Im gleichen Jahre wurde dieser durch den OM352.1 ersetzt.
Der 126 PS starke Direkteinspritzer blieb bis weit in die 90er Jahre im Programm der Mercedes-Benz AG. Er besticht heute noch durch überragende Laufkultur und sprichwörtliche Zuverlässigkeit und ist somit eines der Aushängeschilder des Konzerns. Gerade in Verbindung mit dem 5-Gang-Synchrongetriebe und der optionalen Schaltachse, wie in unserem angebotenen 1413 verbaut, kann er sein gesamtes Portfolio zur Verfügung stellen.
Der hier angebotene 1413 wurde am 23. Juni 1965 in der Stadt Nürnberg zugelassen. Natürlich gab es in der MAN-Hochburg aus diesem Grunde einiges Gerede. Jedoch war zu dieser Zeit kein Fahrzeug zu erwerben, welches so ein günstiges Verhältnis von Nutzlast zu Gesamtgewicht aufwies. Der 1413 bietet eine Nutzlast von 7.900 kg bei einem zulässigen Gesamtgewicht von 13.000 kg. Der 78 km/h schnelle Wagen ist mit seinem komfortablen und formschönen Fahrerhaus dank Hydrauliklenkung überall sicher zu beherrschen. Das Fahrzeug wechselte lediglich einmal - im Jahre 1971 - seinen Besitzer, welcher ihn bis ins Jahr 1993 begleitete. Seit dieser Zeit steht der Wagen trocken ein.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Ja, ik heb het gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuk wagentje in de OP
Oeh en even een erg leuke aanbieding:
[ afbeelding ]
Volgende week zondag lekker goedkoop tanken dus
Maargoed, ik heb makkelijk praten want ik tank altijd voor minder dan de helftquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef Barcaconia het volgende:
Ik weet niet hoeveel je ongeveer per uur verdient met werken, maar 2 uur in de rij staan om 15 euro korting te krijgen op je tank lijkt me niet echt lucratief
Wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef Barcaconia het volgende:
Ik weet niet hoeveel je ongeveer per uur verdient met werken, maar 2 uur in de rij staan om 15 euro korting te krijgen op je tank lijkt me niet echt lucratief
Vanmiddag even mijn achterspatbord naar de spuiter brengen
Ik werk op het moment niet en iedere korting is dan welkomquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef Barcaconia het volgende:
Vanmiddag even mijn achterspatbord naar de spuiter brengen
Ik niets. Gelukkig verzekeringswerk.quote:
Ongelukje gehad?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik niets. Gelukkig verzekeringswerk.
Het is niet zo erg, maar er zitten wat diepe krassen op. Het moet iig gespoten worden.
Reken maar dat ik wat jerrycans meeneemquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuk wagentje in de OP
[ afbeelding ]
Dat is nog eens klantenbindingquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef mstr het volgende:
Krijg ik een bestelling binnen van CarClean.nl, krijg ik er een paar spekkies bij
¤1,16quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuk wagentje in de OP
[ afbeelding ]
de sponsen waren op oidquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef mstr het volgende:
Krijg ik een bestelling binnen van CarClean.nl, krijg ik er een paar spekkies bij
Volgens mij ligt de schuld voor de hoge benzineprijzen voor het overgrote deel bij onze overheid, we betalen namelijk veel accijnsquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
¤1,16
En dan zeiken dat de prijzen niet naar beneden kunnen.. Tuig die oliemaatschappijen
quote:Prijs ¤ 1,505
Productieprijs ¤ 0,415
Distributiekosten ¤ 0,068
Brutowinst oliemaatschappij ¤ 0,014
Bruto winstmarge tankstation ¤ 0,048
Accijns en heffingen ¤ 0,720
BTW (als aandeel van de totale pompprijs) ¤ 0,240
En met al die belastingopbrengsten en accijnzen overal op moeten ze alsnog miljarden bezuinigen. Soms vraag ik me af waar al dat geld toch blijftquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de schuld voor de hoge benzineprijzen voor het overgrote deel bij onze overheid, we betalen namelijk veel accijns![]()
[..]
[/b]
Bron
Wat voor een bumper ben je aan het monteren dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef Erasmo het volgende:
Na veel pijn en moeite alles klaar om de nieuwe bumper erin te hangen, staan de 2 achterste inkepingen een centimeter te ver uit elkaar![]()
Dan maar een gaatje ernaast bij beunen en een laagje steenslag erop
Ik tank altijd goedkoopquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuk wagentje in de OP
[ afbeelding ]
Dakar bumper:quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat voor een bumper ben je aan het monteren dan?
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:51 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac heeft sinds 6 weken een afkeer van Peugeot.
Goedkoop ???quote:
Dat kost je 4 seconden extra naar de 100quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Tering, zijn die prijzen zo gestegen?quote:
WIj betalen c.a. 60 cent voor 1 litertje gas hier in Delfzijlquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tering, zijn die prijzen zo gestegen?
Net mijn auto nog volgegooid met benzine voor 54ct, de prijs is hier ook flink gestegen door die hoge dollar
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kost je 4 seconden extra naar de 100Valt wel mee, hij is ook gestroomlijnder aan de onderkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit er iig op:
En morgen gaat hij er weer af
Moet wat aan gelast worden en rood kan écht niet![]()
Hij wordt waarschijnlijk zwart:
Of wellicht geel:![]()
geef de rest van die roestbak ook eens een kleurtjequote:Op vrijdag 2 april 2010 21:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij is ook gestroomlijnder aan de onderkant
Hij zit er iig op:
[ afbeelding ]
En morgen gaat hij er weer af
Moet wat aan gelast worden en rood kan écht niet![]()
Hij wordt waarschijnlijk zwart:
[ afbeelding ]
Of wellicht geel:
[ afbeelding ]
Tis echt niet normaal meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tering, zijn die prijzen zo gestegen?
Net mijn auto nog volgegooid met benzine voor 54ct, de prijs is hier ook flink gestegen door die hoge dollar
Da's een poos geledenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:40 schreef Barcaconia het volgende:
Pfoeh, de laatste keer dat ik het gezien heb was gas geloof ik nog 45-50ct per liter
Ik woonde dan ook niet in de randstadquote:
http://nieuws.brandstof-z(...)p-hoogste-punt-ooit/quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik woonde dan ook niet in de randstad(en zo lang is dat helemaal nog niet geleden).
Nog nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
geef de rest van die roestbak ook eens een kleurtje![]()
Nah:quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:25 schreef Barcaconia het volgende:
Felgeel vind ik wel wat. In die kleur wil ik mijn V300 laten spuiten
Paars isquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:24 schreef Erasmo het volgende:
Weet nog niet wat voor kleur ik de auto doe, iig wel wat speciaals. Een DS/CX boer bij me in de buurt heeft een paarse DS met daar overheen hoogglans parelmoer, dat is wel
De bumpersteunen achter (en wellicht ook voor) zijn voorzien van sleufgaten: bouten v/d bumpersteunen een slagje los draaien, bumper monteren, bouten v/d bumpersteunen weer vast zetten. Klaar !quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef Erasmo het volgende:
Na veel pijn en moeite alles klaar om de nieuwe bumper erin te hangen, staan de 2 achterste inkepingen een centimeter te ver uit elkaar![]()
Dan maar een gaatje ernaast bij beunen en een laagje steenslag erop
Gaaf !quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:46 schreef Erasmo het volgende:
Btw 2CV je motorfoto is klaar![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er vandaag nog maar één gezien.. En gisteren ookquote:
Zolang er Hyunwattes op de kofferbak staat, blijft kwaliteit een illusiequote:Op zaterdag 3 april 2010 21:48 schreef 2cv het volgende:
Leuk dat de verf goed is, maar is de rest ook goed ?
Dat heb ik ook gedaan maar de sleufgaten zitten te ver naar buiten...quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
De bumpersteunen achter (en wellicht ook voor) zijn voorzien van sleufgaten: bouten v/d bumpersteunen een slagje los draaien, bumper monteren, bouten v/d bumpersteunen weer vast zetten. Klaar !
[..]
Gaaf !Maar wat heb je er mee gedaan ? De roest op de veerbollen lijkt zo oranje. maar het is een toffe foto !
Nog erder dan een BX zo te horen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
jah, maar bij Hyunwattes gaat alles prematuur aan bonken![]()
Ik heb wel eens een nagelnieuwe gekregen van een werkgever, en dat ding heeft in 2 jaar tijd denk ik een compleet nieuwe gekost aan werkplaatsuren; bak (7500 km), radiateur 2 keer, elektrische ramen; 3 keer een schakelaar, en allebeide motortjes, r.a.w. hendeltje, paar schakelaars in het dash, stuurcomputer, diverse deursloten.. ruitenwissermotor, pfff. wat niet
![]()
R.o.m.m.e.l.²
HDR ?quote:Op zondag 4 april 2010 01:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan maar de sleufgaten zitten te ver naar buiten...
Dmv HDR heb ik er zoveel mogelijk details uitgeperst
quote:vandaag weer wat gedaan aan de supra. jos had ook een vrije dag en kwam weer helpen. top
Was weer gezellig en goed opgeschoten. alles afgekregen wat we wilden en ook nog even gereden. heerlijk.
1) Bij de onderste IC aansluiting is een stuk buis dat eigenlijk niet groot genoeg was qua omtrek (60mm ipv 63mm) vervangen door een mooi alu buisje dat wel perfect past.
2) Mooie zwarte vacuum slang op de plek van een rice blauw samco ding gelegd. lijkt nu veel gaver zonder dat blauw. zodra ik meer zwarte slang binnen heb ga ik ook de boost controller slangen vervangen.
3) de a-pillar met klokjes zit er in. Dat was nog wel even een klus zeg, want er was nog 1 ding nog nooit echt goed onder handen genomen in mijn auto en dat was de electronica. Die was echt zwaar vernacheld door de duitser die de auto ooit voorzag van een zelf-gemaakt bosch alarm, en het aandurfde om de radiostekkers allemaal af te knippen![]()
Enorm veel draden die los lagen dus, een aantal die geen contact maakten en weer anderen die constant kortsluiting gaven. geen wonder dat af en toe mijn radio het niet deed
Maar goed, het dashboard hebben we helemaal open gehaald en alle overbodige draden (van het oude alarm dus, en ook nog wat van de oude car telefoon) zijn verwijderd. de overgebleven draden zijn netjes bij elkaar gebonden en getaped. Alle uiteindjes zitten netjes gesoldeerd waar nodig. Ja want er waren nog wat originele duitse kroonsteentjes aanwezigen die zijn gelukkig ook weg.
Na dus een anderhalf uurtje extra werk ziethet er dan zo uit:
de pasvorm van de pillar is echt geweldig. hij past plug&play, en ondanks dat er een sticker meegeleverd was waarop stond dat enige modificatie vereist was af en toe was dat niet nodig. Het enige dat op maat gemaakt moest worden waren de gaten. er moesten wat randjes afgebraamd worden en toen pasten de klokjes al heel mooi.
het resultaat mag er zijn voor een middagje hobby'en!
High Dynamic Range/quote:Op zondag 4 april 2010 01:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nog erder dan een BX zo te horen.
[..]
HDR ?
Een hippe truc met photoshop waarbij het resultaat doorgaans tot het volgende lijdt:quote:
yep SLM. Smoke Lens Metersquote:Op zondag 4 april 2010 01:45 schreef Sounddragon het volgende:
naais Tjabs![]()
zijn dat van die blackout klokkies die helemaal zwart worden als ze uit zijn ??
Zeker olie temp en vacuum of zo?quote:Op zondag 4 april 2010 11:32 schreef Anne het volgende:
Hey, ik had nog van die metertjes liggen! Ik was te lui om ze toentertijd terug te sturen.
Olietemperatuur en oliedrukquote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zeker olie temp en vacuum of zo?
de meeste honda eigenaren moeten dat zo nodig hebben.
Dat laatste klinkt bekend. Heb je eindelijk alles rond en geregeld, kan iemand toch nietquote:Op maandag 5 april 2010 15:20 schreef Dingest het volgende:
Wehe, ze hebben die verlepte Kabouter Plop-pop bij Dalen gestolenBlij toe, ik vond het zo'n irritant ding iedere keer als ik het dorp in reed.
Lekkere plaatjes, PaalAl moet ik zeggen - bewerkt/gefaked of niet - die foto van die boot vind ik er wel mooi uitzien
![]()
En ik begin een hekel te krijgen aan een aantal van m'n vrienden bij het plannen van iets. Of ze laten heel laat iets van zich horen, of ze zeggen te kunnen terwijl dat eigenlijk niet zo is. Als je een fietstocht in de planning zet en die duurt vijf dagen, en iemand heeft halverwege ergens een verplichting, dat kan die in principe gewoon niet hoor
Dat is wel zonde, maar wie weet kom je juist wel beter terechtquote:Op maandag 5 april 2010 16:15 schreef Barcaconia het volgende:
Goeiemorgen iedereen.
Ik kan lekker op zoek naar een nieuw appartement, maar ik wil niet![]()
Ik kom nooit meer zo goed terecht als ik nu zit waarschijnlijk
Pasen... Voor mij betekend t niks anders dan een extra dag weekendquote:Op maandag 5 april 2010 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, iedereen een fijne paas gehad?
Gave Kurzhauber!
Dat sowieso niet. Ik woon downtown + aan het water en de huurtarieven gaan van wintertarief naar zomertarief dus alles in deze locatie wordt ongeveer 6x zo duur per maandquote:Op maandag 5 april 2010 16:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is wel zonde, maar wie weet kom je juist wel beter terecht
Dat heeft lang geduurd, voordat je deze OP zagquote:Op maandag 5 april 2010 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, iedereen een fijne paas gehad?
Gave Kurzhauber!
Ghehehe, hier zeggen ze altijd dat het aan de luchtvering ligtquote:
Ach, hij heeft iig luchtvering. Daar zal het dus wel aan gelegen hebben, die bocht heeft daar niets mee te makenquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehehe, hier zeggen ze altijd dat het aan de luchtvering ligt
Ik zal zo eens kijken wat ik kan vindenquote:
Geweldig plaatjequote:
Nog 1 mooie meer, de rest zijn niet zo spectaculairquote:Op maandag 5 april 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geweldig plaatje![]()
Hopelijk heb je meer leuke kiekjes kunnen schieten?
Of als je de auto niet vies wilt makenquote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en nog eentje:
Als je niks hebt om te offroaden, dan ga je maar over willekeurige dingen heen rijden:
[ afbeelding ]
Dat zou wel een fantastische grap zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
En dat er dan een briljantje langskomt die je velg met een motorketting aan de paal vastmaakt
Nieuwsbericht van het ongeval.quote:Police said the driver of the truck was likely traveling too fast for the off-ramp, and the driver also cut off other vehicles on the ramp. As a result of the excessive speed, the truck overturned and damaged a guardrail along the ramp, police said.
The truck driver suffered minor injuries, according to police. No one else was injured.
Jeetje, die kabinequote:Op maandag 5 april 2010 23:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nog 1 mooie meer, de rest zijn niet zo spectaculair
[ afbeelding ]
En nog een nachtshot van totaal wat anders:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat de Amerikaanse tweelingbroer of zus van Alex!quote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en nog eentje:
Als je niks hebt om te offroaden, dan ga je maar over willekeurige dingen heen rijden:
[ afbeelding ]
Wat een mazzel voor die bestuurder...quote:
Volgens mij dat laatstequote:Op dinsdag 6 april 2010 02:19 schreef Sounddragon het volgende:
Klinkt een beetje als een gevalletje remmen failure ofzo.. of het is een giga idioot
Maar wel een mooi plaatjequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:13 schreef Tjabbo het volgende:
Ff een veel te groot plaatje spammen.
Gisteren geschoten:
[ afbeelding ]
Mooi, vooral met die dreigende lucht op de achtergrondquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:13 schreef Tjabbo het volgende:
Ff een veel te groot plaatje spammen.
Gisteren geschoten:
[ afbeelding ]
Weet je al wanneer je hem gaat ophalen dan?quote:
Vrijdagochtendquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi, vooral met die dreigende lucht op de achtergrond
[..]
Weet je al wanneer je hem gaat ophalen dan?![]()
Doe mij de middelste maarquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, die kabine
En mooi nachtelijk kiekjeIk wil die laatste wel maar dan in het paars
ssssssssssssssst!quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de Amerikaanse tweelingbroer of zus van Alex!Die rijdt hier als een idioot over het middenstuk van een rotonde enzo
Prettyquote:
Ach, ik zou niet moeilijk doen over welke ik kreeg als ie maar paars is!quote:
Hij is weer zo zacht als babybilletjes.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pretty
[..]
Ach, ik zou niet moeilijk doen over welke ik kreeg als ie maar paars is!![]()
Die van mij ook nog steedsquote:
quote:
Ik heb 'm gekleid en toen gepoetstquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij ook nog steedsAl hebben er weer vogels gepoept
![]()
![]()
[..]helemaal vergeten te reageren
![]()
Maar wat tof!Hoe laat enzo? En wel je camera mee he?
![]()
Ik heb het gelezen en de pics gezienquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekleid en toen gepoetst
Alleen heb hem niet helemaal kunnen doen, doordat het begon te druppelen
Okéquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en de pics gezien![]()
Ik had een mooie dag, dus kon em helemaal poetsenAl bemerkte ik van de week dat ik per ongeluk het spuitdingetje van de ruitenwisservloeistof dusdanig verdraaid had dat ie de verkeerde kant op spoot
![]()
Dus nog even terug draaien
Uurtje of 10 daar zijn, dus ben hopelijk met een uur of 12 wel weer thuisquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij ook nog steedsAl hebben er weer vogels gepoept
![]()
![]()
[..]helemaal vergeten te reageren
![]()
Maar wat tof!Hoe laat enzo? En wel je camera mee he?
![]()
Niet eensquote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht dat je daar specifiek naar op zoek was
Juist, zo'n 160 euro per jaar. En dat geld haal ik wel uit de besparing aan brandstofquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
Achja, WB is toch maar 15 euro per maand oid voor zo'n ding toch? Dat is nog makkelijk te doen.
Ik wilde vrijdag gelijk even er onder kijken naar het schakelmechanisme. Dat heeft nogal speling en dat schijnt een AX kwaaltje te zijnquote:
Dat zijn de leuke dingen. Lekker een middagje in de zon onder je auto liggen frotten en kijken hoe dat ding in elkaar zit. Daar leer je behoorlijk wat van.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wilde vrijdag gelijk even er onder kijken naar het schakelmechanisme. Dat heeft nogal speling en dat schijnt een AX kwaaltje te zijn..
Ik heb al wat informatie op het AX forum opgedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke dingen. Lekker een middagje in de zon onder je auto liggen frotten en kijken hoe dat ding in elkaar zit. Daar leer je behoorlijk wat van.
Als ik haar een beetje lief behandel gaat ze nog wel een ton meequote:Op dinsdag 6 april 2010 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
Dat zijn allemaal klusjes die je rustig op je gemak eens kunt bekijken inderdaad. Dat is het leuke aan een eigen ouwe auto. Lekker alles eens rustig gaan bekijken en naar je zin maken.
In juli was je weer in NL toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou al blij worden van elke auto die ik kon opknappenIk heb al bijna een jaar niet meer serieus kunnen sleutelen en ik word er gek van
Ik moet dan ook niet zoveel fora lezen, dan gaat het alleen maar erger kriebelen
Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In juli was je weer in NL toch?Mag je wel aan mijn gebakje sleutelen
Ik zal morgen eens speurenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef Barcaconia het volgende:
2.2 bar is redelijk normaal. Staat het niet in je handboek/deurstijl op sticker/tankdop? Dat zijn meestal de plaatsen waar dat aangegeven staat.
Alles tussen de 1.9 en 2.3 bar zou ik wel gewoon aandurven trouwens
Damn! Ik dacht ik kan het proberenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffenSleutelwerk genoeg daaro.
Nu heb ik net een offerte van 500 dollar voor het in laten bouwen van 2 differentielen. Zo jammer dat ik dat geld niet in mijn zak kan stoppen door het zelf te doen
Ik ben nooit te beroerd om even langs te komen om een probleempje op te lossen, maar zelfs als ik in NL ben is Zwolle nog niet bij de deur vanaf Eindhovenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Damn! Ik dacht ik kan het proberenIk ben dol op beoliede mannen in overallen
![]()
Maar dat is inderdaad balen, voor 500 dollar kun je veel leuke dingen doen
Ohja je 360 he?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffenSleutelwerk genoeg daaro.
Nu heb ik net een offerte van 500 dollar voor het in laten bouwen van 2 differentielen. Zo jammer dat ik dat geld niet in mijn zak kan stoppen door het zelf te doen
Jeuh, had je die foto's nooit gezien? Ik kan ze wel PMen, ik heb ze ergens op een forum geupload (niet op V3C).quote:
Voor Amerikaanse begrippen heul wel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om even langs te komen om een probleempje op te lossen, maar zelfs als ik in NL ben is Zwolle nog niet bij de deur vanaf Eindhoven
Als je een linkje naar dat forum hebt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jeuh, had je die foto's nooit gezien? Ik kan ze wel PMen, ik heb ze ergens op een forum geupload (niet op V3C).
Volgens mij had ik die ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jeuh, had je die foto's nooit gezien? Ik kan ze wel PMen, ik heb ze ergens op een forum geupload (niet op V3C).
Wat moet er gebeuren dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moet t doen met een krappe carport en t gereedschap van papsquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ik sleutel op de parkeerplaats en om een diff in te bouwen moeten de remmen er af, de steekassen er uit, de speling op de steekassen moet gemeten worden en dergelijke. Ik zou het thuis op de brug makkelijk kunnen doen, genoeg gereedschap ook. Hier met een setje steeksleutels en een doppensetje op de gezamelijke parkeerplaats ga ik dat niet even doen
Ik heb nog niet eens een krik hier. Als ik al het gereedschap moet gaan kopen om dit te doen ben ik al haast 500 dollar verder
Ik heb geen work-in-progress pics geupload, die zou ik eigenlijk eens allemaal moeten sorteren en uploaden. Misschien maak ik er wel een projecttopic van op Fok! als ik zin krijg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Damn zit genoeg laswerk in die 360
Standaard B230E? En wordt t een circuit/rallybak?
Lijkt mij ook wel tof om technisch de AX wat te verbeterenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb geen work-in-progress pics geupload, die zou ik eigenlijk eens allemaal moeten sorteren en uploaden. Misschien maak ik er wel een projecttopic van op Fok! als ik zin krijg.
Geen standaard B230E. Er zit een cilinderkop van een 940 op met langere en gladde inlaatpoorten. Ook de nokkenas is er een met hogere lift en langere openingshoek.
B230E is een motor met gladde zuigers ipv holle zuigers voor een hogere compressie. Al met al veel lucht en hoge compressie dus. Ik heb alleen nog maar gereden met standaard injectie van de 360 2.0 en hij was al merkbaar veel sneller. Dat kan dus nog beter
En het wordt geen circuitbak. Gewoon een leuke hobbyauto.
Misschien koop ik wel een keer een oud blokje om op te oefenen. Gaan in relatief goede toestand voor 150 weg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:17 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn auto gaat qua materiaalkosten + aanschaf maar amper over de 1500 euro. Met de handel die ik er naast gehad heb aan onderdelen denk ik dat de auto zo'n beetje rond de 0 uitkomt
Als je maar een beetje bekijkt wat je doet.
Ik kan soms een beetje enthousiast zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
Eerst maar eens aan deze auto wennen voordat je aan dat soort dingen gaat denken zou ik zeggen
kut smoes!quote:
ja jij houdt van diep gaan hequote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kut smoes!
Ben diep diep en heel diep in jullie teleurgesteld!
Idd, als ik dat had geweten was ik hier nooit begonnen met postenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef ook_gek het volgende:
Wtf waarom gaat de SC opeens echt over het onderwerp auto's!!! Waar ging het mis
Jij niet dan?quote:
OMFG!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo's ervaringen daarmee staan in de OP
Hebben wij een fietspomp voorquote:Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ging dus vandaag mijn bandjes oppompen, voor het eerst helemaal zelf. Dus ik lees de gebruiksaanwijzing op het apparaat:
Stel het gewenste aantal bar in - check
Zet de pomp op je band - check
Verwijder de pomp bij de waarschuwingstoon...
En daar zat em het probleem in: er kwam geen lucht uit de pomp en omdat het ventiel wel open stond liep mijn band leeg!Dus ik enigszins verbaasd maar even om me heen gekeken, en zag toen mijn reddende engel: een leswagen met instructeur
Die meneer deed eerst wat ik deed, waardoor er nog steeds lucht uitging in plaats van erin. Toen keek ie nog een keer naar het apparaat en bleek je nog een knop te moeten indrukken
Dat stond dus echt nergens duidelijk aangegeven, dus wist ik veel!
Maar goed, m'n bandjes zijn weer op spanningEn dat is bij de Tango nog gratis ook
Voor alles een eerste keer.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ging dus vandaag mijn bandjes oppompen, voor het eerst helemaal zelf. Dus ik lees de gebruiksaanwijzing op het apparaat:
Stel het gewenste aantal bar in - check
Zet de pomp op je band - check
Verwijder de pomp bij de waarschuwingstoon...
En daar zat em het probleem in: er kwam geen lucht uit de pomp en omdat het ventiel wel open stond liep mijn band leeg!Dus ik enigszins verbaasd maar even om me heen gekeken, en zag toen mijn reddende engel: een leswagen met instructeur
Die meneer deed eerst wat ik deed, waardoor er nog steeds lucht uitging in plaats van erin. Toen keek ie nog een keer naar het apparaat en bleek je nog een knop te moeten indrukken
Dat stond dus echt nergens duidelijk aangegeven, dus wist ik veel!
Maar goed, m'n bandjes zijn weer op spanningEn dat is bij de Tango nog gratis ook
Pomp jij dan serieus met de hand je bandjes op?quote:
Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Voor alles een eerste keer.
Tot een paar jaar geleden was het overal gratis, nu overal zo'n betaalautomaat.
Mijn paps doet t met de hand als t moet.. Zit een barmeter opquote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pomp jij dan serieus met de hand je bandjes op?![]()
En kan je dan wel de spanning afmeten?
[..]
JaWeer wat geleerd
![]()
Ja, ik weet het, en ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze 50 cent vragen voor een beetje luchtEn aangezien ik toch nog moest tanken dan maar bij de Tango
Ik wist dat het daar wel gratis is
Maar dan is het toch net zo handig om zoiets bij een tankstation te doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn paps doet t met de hand als t moet.. Zit een barmeter op.. En denk dat er maar verloopstukjes voor de compressor moeten komen
Zo vaak hoeft t niet gedaan te wordenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan is het toch net zo handig om zoiets bij een tankstation te doen?Ik zie mezelf niet met de hand mijn band oppompen in elk geval
Compressor is wel handig idd, dat had de oude eigenaar van mijn auto ook, konden we zo daar de bandjes oppompen
Ja, ligt eraan welke motor, bouwjaar, etc. Je kan beter ff op www.alfaclub.nl/forum kijken en/of aanmelden. Het zijn goede auto's, alleen moet je uit kijken voor roest op de bodem (nee, geen Alfa kwaal, elke auto uit die periode heeft daar last van).quote:Op woensdag 7 april 2010 13:18 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wil een Alfa 145 kopen
Iemand ervaringen?
En dan soms ook nog een super scheve ondergrond, of zelfs op een hellinkje.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pomp jij dan serieus met de hand je bandjes op?![]()
En kan je dan wel de spanning afmeten?
[..]
JaWeer wat geleerd
![]()
Ja, ik weet het, en ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze 50 cent vragen voor een beetje luchtEn aangezien ik toch nog moest tanken dan maar bij de Tango
Ik wist dat het daar wel gratis is
Oke, thanksquote:Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan welke motor, bouwjaar, etc. Je kan beter ff op www.alfaclub.nl/forum kijken en/of aanmelden. Het zijn goede auto's, alleen moet je uit kijken voor roest op de bodem (nee, geen Alfa kwaal, elke auto uit die periode heeft daar last van).
Bij mijn lokale tankstation tegenwoordig ook ja, dus heb maar een compressortje bij de halfords gehaald, werkt ook primaquote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
De schuld van Alexquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef ook_gek het volgende:
Wtf waarom gaat de SC opeens echt over het onderwerp auto's!!! Waar ging het mis
Peu, mijn bullshit meter explodeerde zojuist, wil je even een tubgirl posten om jezelf te laten bannen?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan welke motor, bouwjaar, etc. Je kan beter ff op www.alfaclub.nl/forum kijken en/of aanmelden. Het zijn goede auto's, alleen moet je uit kijken voor roest op de bodem (nee, geen Alfa kwaal, elke auto uit die periode heeft daar last van).
Hier hebben we nog eentje die gratis isquote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Ik ga lekker in Duitsland of Belgie, als ik toch daar ben om te tanken.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier hebben we nog eentje die gratis is
En dat in Utrecht!
2,3 zei Mark toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet iemand ook wat voor spanning bandjes moeten hebben?Ik meende dat de vorige eigenaar had gezegd dat hij 2.2 bar aan hield, maar ik weet het niet meer zeker
Ik sms em morgen wel even, maar dacht misschien weet een van jullie knappe koppen het wel
![]()
Stop je als mod?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik kom hier al steeds minder, dus aan mij kan het niet liggen
.
Neequote:Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stop je als mod?ik ben niet beschikbaar
tssk, ik postte als mod zelfs gezellig met de brommerjostis meequote:Op woensdag 7 april 2010 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Als moderator hoef je jezelf niet in de SC te bevinden
.
Tango zit in heel NL: goedkoop tanken en gratis oppompen (als je weet hoe dat moetquote:Op woensdag 7 april 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier hebben we nog eentje die gratis is
En dat in Utrecht!
Dat wist ik dus niet meer zeker... en 0,1 bar meer of minder maakt toch niet zo'n groot verschil?quote:
Alex kan ook overdrijvenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoeveel kost overschrijven van een auto trouwens?
Oh 9,25 is niksquote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alex kan ook overdrijvenHet kost namelijk "slechts" 9,25
(Bron)
En Lex, heb je je wagen al terug?
ja, vandaag opgehaaldquote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alex kan ook overdrijvenHet kost namelijk "slechts" 9,25
(Bron)
En Lex, heb je je wagen al terug?
Te laatquote:Op woensdag 7 april 2010 18:16 schreef Paladijn het volgende:
Een van de camjo's melde zonet dat een andere collega ook meerijdt in de carbagerun, klein wereldje af en toe
Rij jij eigenlijk nog mee Peu, of was je te laat/geweigerd?
Je zou zeggen dat een kachel altijd juist warm kan worden. Het koelwater stroomt er immers door en dat wordt wel warm.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:21 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij kan de kachel helemaal niet meer aan Alex. Mijn vermoeden is dat ze een omleiding aangelegd hebben waardoor de kachelradiator geen warm water meer krijgt van de motor.
Tenzij het een totaal ander probleem was natuurlijk
Wat voor een lampjes?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:44 schreef lipje het volgende:
Anne, heb jij al lampjes in je nieuwe huisje?
Wtf! Ik betaalde iets van 20 euro ofzo voor Suuzquote:Op woensdag 7 april 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was in de war met schorsen inderdaad, dat kostte me 70 euro voor de 111
Kachel in een auto wordt uitgezet door de kachelradiator af te sluiten vna het koelsysteem. Als op een bloedhete zomerdag in de file de motor gaat koken kan je dan ook het beste de kachel op zijn heetst aan zetten voor iets meer koeling van de motor.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een kachel altijd juist warm kan worden. Het koelwater stroomt er immers door en dat wordt wel warm.
ja ik ook voor de visa's.... schrok me lam toen ikineens moest dokken... heeft idd met leeftijd te makenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf! Ik betaalde iets van 20 euro ofzo voor Suuz!
Ja, zo'n ding ken ik. Een keer op één van onze tochten één van de jongens die wat extra lucht in z'n achterband wilde. Nadeel van dat ding is dat hij niet zwaarder gaat pompen, en hij had niet op de druk geletquote:Op woensdag 7 april 2010 13:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn paps doet t met de hand als t moet.. Zit een barmeter op.. En denk dat er maar verloopstukjes voor de compressor moeten komen
Ouder als 15 jaar is 20 euro meen ik, jonger is rond de 70 idd.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf! Ik betaalde iets van 20 euro ofzo voor Suuz!
Maar als ie leeg is dan doet ie het niet meer goed toch?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, vandaag opgehaaldDifferentieel is lek
![]()
commentaar van degarage: hij stopt wel weer met lekken als ie bijna leeg is!
radio heeft nog steeds geen antenne ontvangst. maar ikkan nu wel weer Mp3 cds luisteren
tom tom kan weer ingeplgd (moet ik nog testen overigens, maar als het niet goed is valt dat gewoon onder garantie
kachel repareren lukte ook niet.. maar ze hebben hem omgebouwd, nu doet ie alleen nog koude lucht blazen![]()
! Ach, over 15.000 km, bij de volgene beurt, is het herfst, zetten ze de kelp dan maar weer om
!
ILada
ik heb geen enkele gênequote:Op woensdag 7 april 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMFG!Dat is wel een leuke blunder, maar hoe genant!
![]()
Post jij hem op het Saab-forum bij 'gespot' of moet ik het doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:22 schreef Paladijn het volgende:
Cabriorijders die met dit weer dicht rijden
Cabriorijders met (standaard trage) elektrische kap
Gelukkig maarquote:
Wat een kabaal!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
wat zie je als ....![]()
Wel goed vasthouden heh
Omdat bijna niemand die luistert en denkt: Als ze me nodig hebben bellen ze nog maar een keer?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:36 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom beantwoorden mensen nooit hun voicemails
Ik bel ongeveer 3 mensen al 4 dagen lang elke dag voor een appartement, maar elke keer voicemailquote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat bijna niemand die luistert en denkt: Als ze me nodig hebben bellen ze nog maar een keer?
Je belt niet onbekend toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bel ongeveer 3 mensen al 4 dagen lang elke dag voor een appartement, maar elke keer voicemail
Misschien denken ze dat ik een stalker ben
Wat zeur je dan!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef Barcaconia het volgende:
Nope.
Ik heb net wel iemand gesproken met een mooi en relatief goedkoop appartement, misschien wordt dat hem welHelaas ben ik vanaf morgen de hele volgende week weg dus kan iemand anders ook langskomen en het voor mijn neus wegkapen.
Pluspunt:
Volgende week roadtrip naar Canada, Washington DC en een MLB baseball game
Maar je hebt dan wel een roadtrip achter de rug!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Dat ik over 3 weken mijn appartement uitgegooid word, en in een kartonnen doos wonen voel ik niet veel voor
en boven de eettafel, in de gang, naast de bank, boven op zolder enzo?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat voor een lampjes?
Ik heb alleen nog geen lampjes op de badkamer boven de spiegel en voor achter in de tuin.
Jep, behalve op zolder. Daar ook (nog) geen licht. Maar daar kom ik eigenlijk ook nooitquote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef lipje het volgende:
[..]
en boven de eettafel, in de gang, naast de bank, boven op zolder enzo?
Met opzet van 110 km/h naar stilstand.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
Dan ben ik benieuwd hoe bont die bestuurder het gemaakt heeft.
Niet eens poetsen tot je erbij neervalt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, er staan nu naast een rode en een blauwe ook een witte auto voor de deur.. Reed als een zonnetje, ga zometeen even voltanken en foto's maken
Neuh joh.. T is geen showautoquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Niet eens poetsen tot je erbij neervalt?
Stoelen zitten lekkerquote:
Franse stoelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stoelen zitten lekker.. En heel ontspannen rijden, had totaal geen behoefte om harder dan 110 te gaan op de snelweg
Je zit met 50-60 al in zijn 5, en zo'n dakraam is super. Kwam er net achter dat er ook zonnewering in zit
Nah even 120 aangetikt tijdens inhalenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Franse stoelen![]()
En veel harder wil je ook niet er mee
Sterker nog; het heet een Vies-Aquote:
Ja echt, hoe sommige mensen dan achter je zitten hun stuur op te vretenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:57 schreef Dingest het volgende:
50 in z'n 5 lukt mij in de 121 ook primaAls ik geen haast heb (en ik heb bijna nooit haast) houd ik het in de 121 ook bij 100 op de snelweg, lekker rustig en zuinig.
Alleen bij het inhalen met van achter opkomend verkeer wel even wat doortrekken, anders schieten de andere mensen meteen in de stress
Waarvoor zit je bij kassa, dat speurt makkelijkerquote:Op donderdag 8 april 2010 23:36 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft er zin in een spelletje zaterdag avond? Het is spot Peurac @ Kassa
Bonus punten voor wie mijn date kan spotten(om het interessant te maken)
Wat een leuk wagentje Sjoerd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nu de aandachtsplekjes
Rechterhoek van de kofferbak.
[ afbeelding ]
Linkerachterscherm bij de deur.
[ afbeelding ]
Niks wat mijn pa niet kon oplossen zei hij.
De Wuppie ligt nu in t dashboardkastjequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een leuk wagentje Sjoerd!En die wuppie!
![]()
gewoon schijt aan hebben.. Ik haal vaak zat in met slechts 100 km/h op de snelweg..quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja echt, hoe sommige mensen dan achter je zitten hun stuur op te vreten
Ligt een 1.1 injectie blokje in.. 60 paardjesquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:36 schreef 2cv het volgende:
Ik zou vandaag met dat hok van mij aan de slag maar het is er niet van gekomen. Volgens een maat van mij liggen de lagers van de achterwielophanging er uit. Ik hoop dat hij ongelijk heeft.
AX is tof ! Wat voor motor lag er ook alweer in ?
Daarom, inhalen en dergelijke ging gewoon prima. Heb nog niet eens volgas gehad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef 2cv het volgende:
Meer dan zatCriezel heeft ongeveer 70 van die paardenbeesten.
Zomaar, vond ze leuk ofsoquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarvoor zit je bij kassa, dat speurt makkelijker![]()
Bakje azijn in de auto een aantal dagen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en een voorlopige to do list
- Speaker linksvoor werkt niet, dus moet gefixed worden.
- Setje verse pedaalrubbers.
- De laswerkzaamheden
- Mogelijk keer met een stoomreiniger door de bekleding en het hemeltje om de lichte rooklucht beetje weg te krijgen.
Verder misschien kijken voor een setje gele verstralers ofzo
Kan ik ook nog proberenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Bakje azijn in de auto een aantal dagen?
*ergens gelezen heeft op internet/FOK!
Nee, want die geur zit te ver in je bekleden daarvoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan ik ook nog proberen.. Maar rij nu ook continu met het dakje of een raam een stukje open, kijken of dat een beetje helpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
Als het straks écht lekker weer is, keertje de stoelen en de achterbank eruit vissen, bij dúh Gamma een shamperel apparaat huren voor een dagje en de hele boel 2 keer te grazen nemen, stoelen bank én het tapijt werkt gegarandeerd, en je bent voor een paar tientje meteen klaar![]()
Ik denk dat je gek wordt als je ziet wat er uit die bekleding komt
Dan komt de hemel omlaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psiesjh... geen goed planquote:
Rain down on me!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psiesjh... geen goed plan![]()
Voor de hemel hebben we andere kliedergoedjes.. als je die ook wilt doen, zou ik daarmee beginnen, maar da's een ranzig klussie
Denk dat de meeste lucht uit t hemeltje komt juist. Ding is zo bruin als ik weet niet watquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psiesjh... geen goed plan![]()
Voor de hemel hebben we andere kliedergoedjes.. als je die ook wilt doen, zou ik daarmee beginnen, maar da's een ranzig klussie
Picsquote:
Open bak tonijn er een paar weken in laten staan helpt ook welquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:05 schreef 2cv het volgende:
Bakje (oude) versnallingsbakolie in je auto laten staan zorgt ook wel dat de rookgeur weg gaat
Ergens bij de invoer van de luchtkanalen onder de motorkap dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef 2cv het volgende:
Het liefst ergens in je hemeltje verstoppen zelfs !
Pics or it didn't happenquote:
Die Landcruiserquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hebben jullie zonet heel toevallig de briljante aflevering van Top Gear gezien met 4X4 wagens? Was echt een briljante aflevering, ze kochten via het internet aftanse 4x4 wagens in Bolivia om vervolgens vanuit Bolivia 1600 km naar de Pacific te rijdenStelletje idioten
Na dit weekendquote:
Bolivia special, kun je overal downloadenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:42 schreef 2cv het volgende:
Gotverdegotverdegotver, gemist ! Ouders kijken naar een verkiezing van de mooist krijsende idioot ofzo
Of je PC aansluiten op je tv, of een dvd speler bij de Blokker halen van 2 tientjes en daar jaren plezier van hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:01 schreef 2cv het volgende:
En dan ? DVD in de videorecoerder proppen ?
Ik zou het voltanken tot morgen uitstellen, zie opquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, er staan nu naast een rode en een blauwe ook een witte auto voor de deur.. Reed als een zonnetje, ga zometeen even voltanken en foto's maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |