Niet eensquote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht dat je daar specifiek naar op zoek was
Juist, zo'n 160 euro per jaar. En dat geld haal ik wel uit de besparing aan brandstofquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
Achja, WB is toch maar 15 euro per maand oid voor zo'n ding toch? Dat is nog makkelijk te doen.
Ik wilde vrijdag gelijk even er onder kijken naar het schakelmechanisme. Dat heeft nogal speling en dat schijnt een AX kwaaltje te zijnquote:
Dat zijn de leuke dingen. Lekker een middagje in de zon onder je auto liggen frotten en kijken hoe dat ding in elkaar zit. Daar leer je behoorlijk wat van.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wilde vrijdag gelijk even er onder kijken naar het schakelmechanisme. Dat heeft nogal speling en dat schijnt een AX kwaaltje te zijn..
Ik heb al wat informatie op het AX forum opgedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke dingen. Lekker een middagje in de zon onder je auto liggen frotten en kijken hoe dat ding in elkaar zit. Daar leer je behoorlijk wat van.
Als ik haar een beetje lief behandel gaat ze nog wel een ton meequote:Op dinsdag 6 april 2010 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
Dat zijn allemaal klusjes die je rustig op je gemak eens kunt bekijken inderdaad. Dat is het leuke aan een eigen ouwe auto. Lekker alles eens rustig gaan bekijken en naar je zin maken.
In juli was je weer in NL toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou al blij worden van elke auto die ik kon opknappenIk heb al bijna een jaar niet meer serieus kunnen sleutelen en ik word er gek van
Ik moet dan ook niet zoveel fora lezen, dan gaat het alleen maar erger kriebelen
Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In juli was je weer in NL toch?Mag je wel aan mijn gebakje sleutelen
Ik zal morgen eens speurenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef Barcaconia het volgende:
2.2 bar is redelijk normaal. Staat het niet in je handboek/deurstijl op sticker/tankdop? Dat zijn meestal de plaatsen waar dat aangegeven staat.
Alles tussen de 1.9 en 2.3 bar zou ik wel gewoon aandurven trouwens
Damn! Ik dacht ik kan het proberenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffenSleutelwerk genoeg daaro.
Nu heb ik net een offerte van 500 dollar voor het in laten bouwen van 2 differentielen. Zo jammer dat ik dat geld niet in mijn zak kan stoppen door het zelf te doen
Ik ben nooit te beroerd om even langs te komen om een probleempje op te lossen, maar zelfs als ik in NL ben is Zwolle nog niet bij de deur vanaf Eindhovenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Damn! Ik dacht ik kan het proberenIk ben dol op beoliede mannen in overallen
![]()
Maar dat is inderdaad balen, voor 500 dollar kun je veel leuke dingen doen
Ohja je 360 he?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffenSleutelwerk genoeg daaro.
Nu heb ik net een offerte van 500 dollar voor het in laten bouwen van 2 differentielen. Zo jammer dat ik dat geld niet in mijn zak kan stoppen door het zelf te doen
Jeuh, had je die foto's nooit gezien? Ik kan ze wel PMen, ik heb ze ergens op een forum geupload (niet op V3C).quote:
Voor Amerikaanse begrippen heul wel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om even langs te komen om een probleempje op te lossen, maar zelfs als ik in NL ben is Zwolle nog niet bij de deur vanaf Eindhoven
Als je een linkje naar dat forum hebt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jeuh, had je die foto's nooit gezien? Ik kan ze wel PMen, ik heb ze ergens op een forum geupload (niet op V3C).
Volgens mij had ik die ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jeuh, had je die foto's nooit gezien? Ik kan ze wel PMen, ik heb ze ergens op een forum geupload (niet op V3C).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |