Alex kan ook overdrijvenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoeveel kost overschrijven van een auto trouwens?
Oh 9,25 is niksquote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alex kan ook overdrijvenHet kost namelijk "slechts" 9,25
(Bron)
En Lex, heb je je wagen al terug?
ja, vandaag opgehaaldquote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alex kan ook overdrijvenHet kost namelijk "slechts" 9,25
(Bron)
En Lex, heb je je wagen al terug?
Te laatquote:Op woensdag 7 april 2010 18:16 schreef Paladijn het volgende:
Een van de camjo's melde zonet dat een andere collega ook meerijdt in de carbagerun, klein wereldje af en toe
Rij jij eigenlijk nog mee Peu, of was je te laat/geweigerd?
Je zou zeggen dat een kachel altijd juist warm kan worden. Het koelwater stroomt er immers door en dat wordt wel warm.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:21 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij kan de kachel helemaal niet meer aan Alex. Mijn vermoeden is dat ze een omleiding aangelegd hebben waardoor de kachelradiator geen warm water meer krijgt van de motor.
Tenzij het een totaal ander probleem was natuurlijk
Wat voor een lampjes?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:44 schreef lipje het volgende:
Anne, heb jij al lampjes in je nieuwe huisje?
Wtf! Ik betaalde iets van 20 euro ofzo voor Suuzquote:Op woensdag 7 april 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was in de war met schorsen inderdaad, dat kostte me 70 euro voor de 111
Kachel in een auto wordt uitgezet door de kachelradiator af te sluiten vna het koelsysteem. Als op een bloedhete zomerdag in de file de motor gaat koken kan je dan ook het beste de kachel op zijn heetst aan zetten voor iets meer koeling van de motor.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een kachel altijd juist warm kan worden. Het koelwater stroomt er immers door en dat wordt wel warm.
ja ik ook voor de visa's.... schrok me lam toen ikineens moest dokken... heeft idd met leeftijd te makenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf! Ik betaalde iets van 20 euro ofzo voor Suuz!
Ja, zo'n ding ken ik. Een keer op één van onze tochten één van de jongens die wat extra lucht in z'n achterband wilde. Nadeel van dat ding is dat hij niet zwaarder gaat pompen, en hij had niet op de druk geletquote:Op woensdag 7 april 2010 13:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn paps doet t met de hand als t moet.. Zit een barmeter op.. En denk dat er maar verloopstukjes voor de compressor moeten komen
Ouder als 15 jaar is 20 euro meen ik, jonger is rond de 70 idd.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf! Ik betaalde iets van 20 euro ofzo voor Suuz!
Maar als ie leeg is dan doet ie het niet meer goed toch?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, vandaag opgehaaldDifferentieel is lek
![]()
commentaar van degarage: hij stopt wel weer met lekken als ie bijna leeg is!
radio heeft nog steeds geen antenne ontvangst. maar ikkan nu wel weer Mp3 cds luisteren
tom tom kan weer ingeplgd (moet ik nog testen overigens, maar als het niet goed is valt dat gewoon onder garantie
kachel repareren lukte ook niet.. maar ze hebben hem omgebouwd, nu doet ie alleen nog koude lucht blazen![]()
! Ach, over 15.000 km, bij de volgene beurt, is het herfst, zetten ze de kelp dan maar weer om
!
ILada
ik heb geen enkele gênequote:Op woensdag 7 april 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMFG!Dat is wel een leuke blunder, maar hoe genant!
![]()
Post jij hem op het Saab-forum bij 'gespot' of moet ik het doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:22 schreef Paladijn het volgende:
Cabriorijders die met dit weer dicht rijden
Cabriorijders met (standaard trage) elektrische kap
Gelukkig maarquote:
Wat een kabaal!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
wat zie je als ....![]()
Wel goed vasthouden heh
Omdat bijna niemand die luistert en denkt: Als ze me nodig hebben bellen ze nog maar een keer?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:36 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom beantwoorden mensen nooit hun voicemails
Ik bel ongeveer 3 mensen al 4 dagen lang elke dag voor een appartement, maar elke keer voicemailquote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat bijna niemand die luistert en denkt: Als ze me nodig hebben bellen ze nog maar een keer?
Je belt niet onbekend toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bel ongeveer 3 mensen al 4 dagen lang elke dag voor een appartement, maar elke keer voicemail
Misschien denken ze dat ik een stalker ben
Wat zeur je dan!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef Barcaconia het volgende:
Nope.
Ik heb net wel iemand gesproken met een mooi en relatief goedkoop appartement, misschien wordt dat hem welHelaas ben ik vanaf morgen de hele volgende week weg dus kan iemand anders ook langskomen en het voor mijn neus wegkapen.
Pluspunt:
Volgende week roadtrip naar Canada, Washington DC en een MLB baseball game
Maar je hebt dan wel een roadtrip achter de rug!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Dat ik over 3 weken mijn appartement uitgegooid word, en in een kartonnen doos wonen voel ik niet veel voor
en boven de eettafel, in de gang, naast de bank, boven op zolder enzo?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat voor een lampjes?
Ik heb alleen nog geen lampjes op de badkamer boven de spiegel en voor achter in de tuin.
Jep, behalve op zolder. Daar ook (nog) geen licht. Maar daar kom ik eigenlijk ook nooitquote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef lipje het volgende:
[..]
en boven de eettafel, in de gang, naast de bank, boven op zolder enzo?
Met opzet van 110 km/h naar stilstand.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
Dan ben ik benieuwd hoe bont die bestuurder het gemaakt heeft.
Niet eens poetsen tot je erbij neervalt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, er staan nu naast een rode en een blauwe ook een witte auto voor de deur.. Reed als een zonnetje, ga zometeen even voltanken en foto's maken
Neuh joh.. T is geen showautoquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Niet eens poetsen tot je erbij neervalt?
Stoelen zitten lekkerquote:
Franse stoelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stoelen zitten lekker.. En heel ontspannen rijden, had totaal geen behoefte om harder dan 110 te gaan op de snelweg
Je zit met 50-60 al in zijn 5, en zo'n dakraam is super. Kwam er net achter dat er ook zonnewering in zit
Nah even 120 aangetikt tijdens inhalenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Franse stoelen![]()
En veel harder wil je ook niet er mee
Sterker nog; het heet een Vies-Aquote:
Ja echt, hoe sommige mensen dan achter je zitten hun stuur op te vretenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:57 schreef Dingest het volgende:
50 in z'n 5 lukt mij in de 121 ook primaAls ik geen haast heb (en ik heb bijna nooit haast) houd ik het in de 121 ook bij 100 op de snelweg, lekker rustig en zuinig.
Alleen bij het inhalen met van achter opkomend verkeer wel even wat doortrekken, anders schieten de andere mensen meteen in de stress
Waarvoor zit je bij kassa, dat speurt makkelijkerquote:Op donderdag 8 april 2010 23:36 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft er zin in een spelletje zaterdag avond? Het is spot Peurac @ Kassa
Bonus punten voor wie mijn date kan spotten(om het interessant te maken)
Wat een leuk wagentje Sjoerd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nu de aandachtsplekjes
Rechterhoek van de kofferbak.
[ afbeelding ]
Linkerachterscherm bij de deur.
[ afbeelding ]
Niks wat mijn pa niet kon oplossen zei hij.
De Wuppie ligt nu in t dashboardkastjequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een leuk wagentje Sjoerd!En die wuppie!
![]()
gewoon schijt aan hebben.. Ik haal vaak zat in met slechts 100 km/h op de snelweg..quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja echt, hoe sommige mensen dan achter je zitten hun stuur op te vreten
Ligt een 1.1 injectie blokje in.. 60 paardjesquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:36 schreef 2cv het volgende:
Ik zou vandaag met dat hok van mij aan de slag maar het is er niet van gekomen. Volgens een maat van mij liggen de lagers van de achterwielophanging er uit. Ik hoop dat hij ongelijk heeft.
AX is tof ! Wat voor motor lag er ook alweer in ?
Daarom, inhalen en dergelijke ging gewoon prima. Heb nog niet eens volgas gehad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef 2cv het volgende:
Meer dan zatCriezel heeft ongeveer 70 van die paardenbeesten.
Zomaar, vond ze leuk ofsoquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarvoor zit je bij kassa, dat speurt makkelijker![]()
Bakje azijn in de auto een aantal dagen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en een voorlopige to do list
- Speaker linksvoor werkt niet, dus moet gefixed worden.
- Setje verse pedaalrubbers.
- De laswerkzaamheden
- Mogelijk keer met een stoomreiniger door de bekleding en het hemeltje om de lichte rooklucht beetje weg te krijgen.
Verder misschien kijken voor een setje gele verstralers ofzo
Kan ik ook nog proberenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Bakje azijn in de auto een aantal dagen?
*ergens gelezen heeft op internet/FOK!
Nee, want die geur zit te ver in je bekleden daarvoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan ik ook nog proberen.. Maar rij nu ook continu met het dakje of een raam een stukje open, kijken of dat een beetje helpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
Als het straks écht lekker weer is, keertje de stoelen en de achterbank eruit vissen, bij dúh Gamma een shamperel apparaat huren voor een dagje en de hele boel 2 keer te grazen nemen, stoelen bank én het tapijt werkt gegarandeerd, en je bent voor een paar tientje meteen klaar![]()
Ik denk dat je gek wordt als je ziet wat er uit die bekleding komt
Dan komt de hemel omlaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psiesjh... geen goed planquote:
Rain down on me!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psiesjh... geen goed plan![]()
Voor de hemel hebben we andere kliedergoedjes.. als je die ook wilt doen, zou ik daarmee beginnen, maar da's een ranzig klussie
Denk dat de meeste lucht uit t hemeltje komt juist. Ding is zo bruin als ik weet niet watquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psiesjh... geen goed plan![]()
Voor de hemel hebben we andere kliedergoedjes.. als je die ook wilt doen, zou ik daarmee beginnen, maar da's een ranzig klussie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Picsquote:
Open bak tonijn er een paar weken in laten staan helpt ook welquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:05 schreef 2cv het volgende:
Bakje (oude) versnallingsbakolie in je auto laten staan zorgt ook wel dat de rookgeur weg gaat
Ergens bij de invoer van de luchtkanalen onder de motorkap dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef 2cv het volgende:
Het liefst ergens in je hemeltje verstoppen zelfs !
Pics or it didn't happenquote:
Die Landcruiserquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hebben jullie zonet heel toevallig de briljante aflevering van Top Gear gezien met 4X4 wagens? Was echt een briljante aflevering, ze kochten via het internet aftanse 4x4 wagens in Bolivia om vervolgens vanuit Bolivia 1600 km naar de Pacific te rijdenStelletje idioten
Na dit weekendquote:
Bolivia special, kun je overal downloadenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:42 schreef 2cv het volgende:
Gotverdegotverdegotver, gemist ! Ouders kijken naar een verkiezing van de mooist krijsende idioot ofzo
Of je PC aansluiten op je tv, of een dvd speler bij de Blokker halen van 2 tientjes en daar jaren plezier van hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:01 schreef 2cv het volgende:
En dan ? DVD in de videorecoerder proppen ?
Ik zou het voltanken tot morgen uitstellen, zie opquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, er staan nu naast een rode en een blauwe ook een witte auto voor de deur.. Reed als een zonnetje, ga zometeen even voltanken en foto's maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |