SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
Als het straks écht lekker weer is, keertje de stoelen en de achterbank eruit vissen, bij dúh Gamma een shamperel apparaat huren voor een dagje en de hele boel 2 keer te grazen nemen, stoelen bank én het tapijt werkt gegarandeerd, en je bent voor een paar tientje meteen klaar![]()
Ik denk dat je gek wordt als je ziet wat er uit die bekleding komt
Dan komt de hemel omlaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psiesjh... geen goed planquote:
Rain down on me!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psiesjh... geen goed plan![]()
Voor de hemel hebben we andere kliedergoedjes.. als je die ook wilt doen, zou ik daarmee beginnen, maar da's een ranzig klussie
Denk dat de meeste lucht uit t hemeltje komt juist. Ding is zo bruin als ik weet niet watquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psiesjh... geen goed plan![]()
Voor de hemel hebben we andere kliedergoedjes.. als je die ook wilt doen, zou ik daarmee beginnen, maar da's een ranzig klussie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Picsquote:
Open bak tonijn er een paar weken in laten staan helpt ook welquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:05 schreef 2cv het volgende:
Bakje (oude) versnallingsbakolie in je auto laten staan zorgt ook wel dat de rookgeur weg gaat
Ergens bij de invoer van de luchtkanalen onder de motorkap dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef 2cv het volgende:
Het liefst ergens in je hemeltje verstoppen zelfs !
Pics or it didn't happenquote:
Die Landcruiserquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hebben jullie zonet heel toevallig de briljante aflevering van Top Gear gezien met 4X4 wagens? Was echt een briljante aflevering, ze kochten via het internet aftanse 4x4 wagens in Bolivia om vervolgens vanuit Bolivia 1600 km naar de Pacific te rijdenStelletje idioten
Na dit weekendquote:
Bolivia special, kun je overal downloadenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:42 schreef 2cv het volgende:
Gotverdegotverdegotver, gemist ! Ouders kijken naar een verkiezing van de mooist krijsende idioot ofzo
Of je PC aansluiten op je tv, of een dvd speler bij de Blokker halen van 2 tientjes en daar jaren plezier van hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:01 schreef 2cv het volgende:
En dan ? DVD in de videorecoerder proppen ?
Ik zou het voltanken tot morgen uitstellen, zie opquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, er staan nu naast een rode en een blauwe ook een witte auto voor de deur.. Reed als een zonnetje, ga zometeen even voltanken en foto's maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |