Alex kan ook overdrijvenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoeveel kost overschrijven van een auto trouwens?
Oh 9,25 is niksquote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alex kan ook overdrijvenHet kost namelijk "slechts" 9,25
(Bron)
En Lex, heb je je wagen al terug?
ja, vandaag opgehaaldquote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alex kan ook overdrijvenHet kost namelijk "slechts" 9,25
(Bron)
En Lex, heb je je wagen al terug?
Te laatquote:Op woensdag 7 april 2010 18:16 schreef Paladijn het volgende:
Een van de camjo's melde zonet dat een andere collega ook meerijdt in de carbagerun, klein wereldje af en toe
Rij jij eigenlijk nog mee Peu, of was je te laat/geweigerd?
Je zou zeggen dat een kachel altijd juist warm kan worden. Het koelwater stroomt er immers door en dat wordt wel warm.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:21 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij kan de kachel helemaal niet meer aan Alex. Mijn vermoeden is dat ze een omleiding aangelegd hebben waardoor de kachelradiator geen warm water meer krijgt van de motor.
Tenzij het een totaal ander probleem was natuurlijk
Wat voor een lampjes?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:44 schreef lipje het volgende:
Anne, heb jij al lampjes in je nieuwe huisje?
Wtf! Ik betaalde iets van 20 euro ofzo voor Suuzquote:Op woensdag 7 april 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was in de war met schorsen inderdaad, dat kostte me 70 euro voor de 111
Kachel in een auto wordt uitgezet door de kachelradiator af te sluiten vna het koelsysteem. Als op een bloedhete zomerdag in de file de motor gaat koken kan je dan ook het beste de kachel op zijn heetst aan zetten voor iets meer koeling van de motor.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een kachel altijd juist warm kan worden. Het koelwater stroomt er immers door en dat wordt wel warm.
ja ik ook voor de visa's.... schrok me lam toen ikineens moest dokken... heeft idd met leeftijd te makenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf! Ik betaalde iets van 20 euro ofzo voor Suuz!
Ja, zo'n ding ken ik. Een keer op één van onze tochten één van de jongens die wat extra lucht in z'n achterband wilde. Nadeel van dat ding is dat hij niet zwaarder gaat pompen, en hij had niet op de druk geletquote:Op woensdag 7 april 2010 13:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn paps doet t met de hand als t moet.. Zit een barmeter op.. En denk dat er maar verloopstukjes voor de compressor moeten komen
Ouder als 15 jaar is 20 euro meen ik, jonger is rond de 70 idd.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf! Ik betaalde iets van 20 euro ofzo voor Suuz!
Maar als ie leeg is dan doet ie het niet meer goed toch?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, vandaag opgehaaldDifferentieel is lek
![]()
commentaar van degarage: hij stopt wel weer met lekken als ie bijna leeg is!
radio heeft nog steeds geen antenne ontvangst. maar ikkan nu wel weer Mp3 cds luisteren
tom tom kan weer ingeplgd (moet ik nog testen overigens, maar als het niet goed is valt dat gewoon onder garantie
kachel repareren lukte ook niet.. maar ze hebben hem omgebouwd, nu doet ie alleen nog koude lucht blazen![]()
! Ach, over 15.000 km, bij de volgene beurt, is het herfst, zetten ze de kelp dan maar weer om
!
ILada
ik heb geen enkele gênequote:Op woensdag 7 april 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMFG!Dat is wel een leuke blunder, maar hoe genant!
![]()
Post jij hem op het Saab-forum bij 'gespot' of moet ik het doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:22 schreef Paladijn het volgende:
Cabriorijders die met dit weer dicht rijden
Cabriorijders met (standaard trage) elektrische kap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |