Gelukkig maarquote:
Wat een kabaal!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
wat zie je als ....![]()
Wel goed vasthouden heh
Omdat bijna niemand die luistert en denkt: Als ze me nodig hebben bellen ze nog maar een keer?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:36 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom beantwoorden mensen nooit hun voicemails
Ik bel ongeveer 3 mensen al 4 dagen lang elke dag voor een appartement, maar elke keer voicemailquote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat bijna niemand die luistert en denkt: Als ze me nodig hebben bellen ze nog maar een keer?
Je belt niet onbekend toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bel ongeveer 3 mensen al 4 dagen lang elke dag voor een appartement, maar elke keer voicemail
Misschien denken ze dat ik een stalker ben
Wat zeur je dan!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef Barcaconia het volgende:
Nope.
Ik heb net wel iemand gesproken met een mooi en relatief goedkoop appartement, misschien wordt dat hem welHelaas ben ik vanaf morgen de hele volgende week weg dus kan iemand anders ook langskomen en het voor mijn neus wegkapen.
Pluspunt:
Volgende week roadtrip naar Canada, Washington DC en een MLB baseball game
Maar je hebt dan wel een roadtrip achter de rug!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Dat ik over 3 weken mijn appartement uitgegooid word, en in een kartonnen doos wonen voel ik niet veel voor
en boven de eettafel, in de gang, naast de bank, boven op zolder enzo?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat voor een lampjes?
Ik heb alleen nog geen lampjes op de badkamer boven de spiegel en voor achter in de tuin.
Jep, behalve op zolder. Daar ook (nog) geen licht. Maar daar kom ik eigenlijk ook nooitquote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef lipje het volgende:
[..]
en boven de eettafel, in de gang, naast de bank, boven op zolder enzo?
Met opzet van 110 km/h naar stilstand.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
Dan ben ik benieuwd hoe bont die bestuurder het gemaakt heeft.
Niet eens poetsen tot je erbij neervalt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, er staan nu naast een rode en een blauwe ook een witte auto voor de deur.. Reed als een zonnetje, ga zometeen even voltanken en foto's maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |