Of als je de auto niet vies wilt makenquote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en nog eentje:
Als je niks hebt om te offroaden, dan ga je maar over willekeurige dingen heen rijden:
[ afbeelding ]
Dat zou wel een fantastische grap zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
En dat er dan een briljantje langskomt die je velg met een motorketting aan de paal vastmaakt
Nieuwsbericht van het ongeval.quote:Police said the driver of the truck was likely traveling too fast for the off-ramp, and the driver also cut off other vehicles on the ramp. As a result of the excessive speed, the truck overturned and damaged a guardrail along the ramp, police said.
The truck driver suffered minor injuries, according to police. No one else was injured.
Jeetje, die kabinequote:Op maandag 5 april 2010 23:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nog 1 mooie meer, de rest zijn niet zo spectaculair
[ afbeelding ]
En nog een nachtshot van totaal wat anders:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat de Amerikaanse tweelingbroer of zus van Alex!quote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en nog eentje:
Als je niks hebt om te offroaden, dan ga je maar over willekeurige dingen heen rijden:
[ afbeelding ]
Wat een mazzel voor die bestuurder...quote:
Volgens mij dat laatstequote:Op dinsdag 6 april 2010 02:19 schreef Sounddragon het volgende:
Klinkt een beetje als een gevalletje remmen failure ofzo.. of het is een giga idioot
Maar wel een mooi plaatjequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:13 schreef Tjabbo het volgende:
Ff een veel te groot plaatje spammen.
Gisteren geschoten:
[ afbeelding ]
Mooi, vooral met die dreigende lucht op de achtergrondquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:13 schreef Tjabbo het volgende:
Ff een veel te groot plaatje spammen.
Gisteren geschoten:
[ afbeelding ]
Weet je al wanneer je hem gaat ophalen dan?quote:
Vrijdagochtendquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi, vooral met die dreigende lucht op de achtergrond
[..]
Weet je al wanneer je hem gaat ophalen dan?![]()
Doe mij de middelste maarquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, die kabine
En mooi nachtelijk kiekjeIk wil die laatste wel maar dan in het paars
ssssssssssssssst!quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de Amerikaanse tweelingbroer of zus van Alex!Die rijdt hier als een idioot over het middenstuk van een rotonde enzo
Prettyquote:
Ach, ik zou niet moeilijk doen over welke ik kreeg als ie maar paars is!quote:
Hij is weer zo zacht als babybilletjes.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pretty
[..]
Ach, ik zou niet moeilijk doen over welke ik kreeg als ie maar paars is!![]()
Die van mij ook nog steedsquote:
quote:
Ik heb 'm gekleid en toen gepoetstquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij ook nog steedsAl hebben er weer vogels gepoept
![]()
![]()
[..]helemaal vergeten te reageren
![]()
Maar wat tof!Hoe laat enzo? En wel je camera mee he?
![]()
Ik heb het gelezen en de pics gezienquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekleid en toen gepoetst
Alleen heb hem niet helemaal kunnen doen, doordat het begon te druppelen
Okéquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en de pics gezien![]()
Ik had een mooie dag, dus kon em helemaal poetsenAl bemerkte ik van de week dat ik per ongeluk het spuitdingetje van de ruitenwisservloeistof dusdanig verdraaid had dat ie de verkeerde kant op spoot
![]()
Dus nog even terug draaien
Uurtje of 10 daar zijn, dus ben hopelijk met een uur of 12 wel weer thuisquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij ook nog steedsAl hebben er weer vogels gepoept
![]()
![]()
[..]helemaal vergeten te reageren
![]()
Maar wat tof!Hoe laat enzo? En wel je camera mee he?
![]()
Niet eensquote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht dat je daar specifiek naar op zoek was
Juist, zo'n 160 euro per jaar. En dat geld haal ik wel uit de besparing aan brandstofquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
Achja, WB is toch maar 15 euro per maand oid voor zo'n ding toch? Dat is nog makkelijk te doen.
Ik wilde vrijdag gelijk even er onder kijken naar het schakelmechanisme. Dat heeft nogal speling en dat schijnt een AX kwaaltje te zijnquote:
Dat zijn de leuke dingen. Lekker een middagje in de zon onder je auto liggen frotten en kijken hoe dat ding in elkaar zit. Daar leer je behoorlijk wat van.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wilde vrijdag gelijk even er onder kijken naar het schakelmechanisme. Dat heeft nogal speling en dat schijnt een AX kwaaltje te zijn..
Ik heb al wat informatie op het AX forum opgedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke dingen. Lekker een middagje in de zon onder je auto liggen frotten en kijken hoe dat ding in elkaar zit. Daar leer je behoorlijk wat van.
Als ik haar een beetje lief behandel gaat ze nog wel een ton meequote:Op dinsdag 6 april 2010 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
Dat zijn allemaal klusjes die je rustig op je gemak eens kunt bekijken inderdaad. Dat is het leuke aan een eigen ouwe auto. Lekker alles eens rustig gaan bekijken en naar je zin maken.
In juli was je weer in NL toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou al blij worden van elke auto die ik kon opknappenIk heb al bijna een jaar niet meer serieus kunnen sleutelen en ik word er gek van
Ik moet dan ook niet zoveel fora lezen, dan gaat het alleen maar erger kriebelen
Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In juli was je weer in NL toch?Mag je wel aan mijn gebakje sleutelen
Ik zal morgen eens speurenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef Barcaconia het volgende:
2.2 bar is redelijk normaal. Staat het niet in je handboek/deurstijl op sticker/tankdop? Dat zijn meestal de plaatsen waar dat aangegeven staat.
Alles tussen de 1.9 en 2.3 bar zou ik wel gewoon aandurven trouwens
Damn! Ik dacht ik kan het proberenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffenSleutelwerk genoeg daaro.
Nu heb ik net een offerte van 500 dollar voor het in laten bouwen van 2 differentielen. Zo jammer dat ik dat geld niet in mijn zak kan stoppen door het zelf te doen
Ik ben nooit te beroerd om even langs te komen om een probleempje op te lossen, maar zelfs als ik in NL ben is Zwolle nog niet bij de deur vanaf Eindhovenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Damn! Ik dacht ik kan het proberenIk ben dol op beoliede mannen in overallen
![]()
Maar dat is inderdaad balen, voor 500 dollar kun je veel leuke dingen doen
Ohja je 360 he?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffenSleutelwerk genoeg daaro.
Nu heb ik net een offerte van 500 dollar voor het in laten bouwen van 2 differentielen. Zo jammer dat ik dat geld niet in mijn zak kan stoppen door het zelf te doen
Jeuh, had je die foto's nooit gezien? Ik kan ze wel PMen, ik heb ze ergens op een forum geupload (niet op V3C).quote:
Voor Amerikaanse begrippen heul wel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om even langs te komen om een probleempje op te lossen, maar zelfs als ik in NL ben is Zwolle nog niet bij de deur vanaf Eindhoven
Als je een linkje naar dat forum hebt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jeuh, had je die foto's nooit gezien? Ik kan ze wel PMen, ik heb ze ergens op een forum geupload (niet op V3C).
Volgens mij had ik die ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jeuh, had je die foto's nooit gezien? Ik kan ze wel PMen, ik heb ze ergens op een forum geupload (niet op V3C).
Wat moet er gebeuren dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffenSleutelwerk genoeg daaro.
Nu heb ik net een offerte van 500 dollar voor het in laten bouwen van 2 differentielen. Zo jammer dat ik dat geld niet in mijn zak kan stoppen door het zelf te doen
Ik moet t doen met een krappe carport en t gereedschap van papsquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ik sleutel op de parkeerplaats en om een diff in te bouwen moeten de remmen er af, de steekassen er uit, de speling op de steekassen moet gemeten worden en dergelijke. Ik zou het thuis op de brug makkelijk kunnen doen, genoeg gereedschap ook. Hier met een setje steeksleutels en een doppensetje op de gezamelijke parkeerplaats ga ik dat niet even doen
Ik heb nog niet eens een krik hier. Als ik al het gereedschap moet gaan kopen om dit te doen ben ik al haast 500 dollar verder
Ik heb geen work-in-progress pics geupload, die zou ik eigenlijk eens allemaal moeten sorteren en uploaden. Misschien maak ik er wel een projecttopic van op Fok! als ik zin krijg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Damn zit genoeg laswerk in die 360
Standaard B230E? En wordt t een circuit/rallybak?
Lijkt mij ook wel tof om technisch de AX wat te verbeterenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb geen work-in-progress pics geupload, die zou ik eigenlijk eens allemaal moeten sorteren en uploaden. Misschien maak ik er wel een projecttopic van op Fok! als ik zin krijg.
Geen standaard B230E. Er zit een cilinderkop van een 940 op met langere en gladde inlaatpoorten. Ook de nokkenas is er een met hogere lift en langere openingshoek.
B230E is een motor met gladde zuigers ipv holle zuigers voor een hogere compressie. Al met al veel lucht en hoge compressie dus. Ik heb alleen nog maar gereden met standaard injectie van de 360 2.0 en hij was al merkbaar veel sneller. Dat kan dus nog beter
En het wordt geen circuitbak. Gewoon een leuke hobbyauto.
Misschien koop ik wel een keer een oud blokje om op te oefenen. Gaan in relatief goede toestand voor 150 weg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:17 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn auto gaat qua materiaalkosten + aanschaf maar amper over de 1500 euro. Met de handel die ik er naast gehad heb aan onderdelen denk ik dat de auto zo'n beetje rond de 0 uitkomt
Als je maar een beetje bekijkt wat je doet.
Ik kan soms een beetje enthousiast zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
Eerst maar eens aan deze auto wennen voordat je aan dat soort dingen gaat denken zou ik zeggen
kut smoes!quote:
ja jij houdt van diep gaan hequote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kut smoes!
Ben diep diep en heel diep in jullie teleurgesteld!
Idd, als ik dat had geweten was ik hier nooit begonnen met postenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef ook_gek het volgende:
Wtf waarom gaat de SC opeens echt over het onderwerp auto's!!! Waar ging het mis
Jij niet dan?quote:
OMFG!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo's ervaringen daarmee staan in de OP
Hebben wij een fietspomp voorquote:Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ging dus vandaag mijn bandjes oppompen, voor het eerst helemaal zelf. Dus ik lees de gebruiksaanwijzing op het apparaat:
Stel het gewenste aantal bar in - check
Zet de pomp op je band - check
Verwijder de pomp bij de waarschuwingstoon...
En daar zat em het probleem in: er kwam geen lucht uit de pomp en omdat het ventiel wel open stond liep mijn band leeg!Dus ik enigszins verbaasd maar even om me heen gekeken, en zag toen mijn reddende engel: een leswagen met instructeur
Die meneer deed eerst wat ik deed, waardoor er nog steeds lucht uitging in plaats van erin. Toen keek ie nog een keer naar het apparaat en bleek je nog een knop te moeten indrukken
Dat stond dus echt nergens duidelijk aangegeven, dus wist ik veel!
Maar goed, m'n bandjes zijn weer op spanningEn dat is bij de Tango nog gratis ook
Voor alles een eerste keer.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ging dus vandaag mijn bandjes oppompen, voor het eerst helemaal zelf. Dus ik lees de gebruiksaanwijzing op het apparaat:
Stel het gewenste aantal bar in - check
Zet de pomp op je band - check
Verwijder de pomp bij de waarschuwingstoon...
En daar zat em het probleem in: er kwam geen lucht uit de pomp en omdat het ventiel wel open stond liep mijn band leeg!Dus ik enigszins verbaasd maar even om me heen gekeken, en zag toen mijn reddende engel: een leswagen met instructeur
Die meneer deed eerst wat ik deed, waardoor er nog steeds lucht uitging in plaats van erin. Toen keek ie nog een keer naar het apparaat en bleek je nog een knop te moeten indrukken
Dat stond dus echt nergens duidelijk aangegeven, dus wist ik veel!
Maar goed, m'n bandjes zijn weer op spanningEn dat is bij de Tango nog gratis ook
Pomp jij dan serieus met de hand je bandjes op?quote:
Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Voor alles een eerste keer.
Tot een paar jaar geleden was het overal gratis, nu overal zo'n betaalautomaat.
Mijn paps doet t met de hand als t moet.. Zit een barmeter opquote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pomp jij dan serieus met de hand je bandjes op?![]()
En kan je dan wel de spanning afmeten?
[..]
JaWeer wat geleerd
![]()
Ja, ik weet het, en ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze 50 cent vragen voor een beetje luchtEn aangezien ik toch nog moest tanken dan maar bij de Tango
Ik wist dat het daar wel gratis is
Maar dan is het toch net zo handig om zoiets bij een tankstation te doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn paps doet t met de hand als t moet.. Zit een barmeter op.. En denk dat er maar verloopstukjes voor de compressor moeten komen
Zo vaak hoeft t niet gedaan te wordenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan is het toch net zo handig om zoiets bij een tankstation te doen?Ik zie mezelf niet met de hand mijn band oppompen in elk geval
Compressor is wel handig idd, dat had de oude eigenaar van mijn auto ook, konden we zo daar de bandjes oppompen
Ja, ligt eraan welke motor, bouwjaar, etc. Je kan beter ff op www.alfaclub.nl/forum kijken en/of aanmelden. Het zijn goede auto's, alleen moet je uit kijken voor roest op de bodem (nee, geen Alfa kwaal, elke auto uit die periode heeft daar last van).quote:Op woensdag 7 april 2010 13:18 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wil een Alfa 145 kopen
Iemand ervaringen?
En dan soms ook nog een super scheve ondergrond, of zelfs op een hellinkje.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pomp jij dan serieus met de hand je bandjes op?![]()
En kan je dan wel de spanning afmeten?
[..]
JaWeer wat geleerd
![]()
Ja, ik weet het, en ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze 50 cent vragen voor een beetje luchtEn aangezien ik toch nog moest tanken dan maar bij de Tango
Ik wist dat het daar wel gratis is
Oke, thanksquote:Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan welke motor, bouwjaar, etc. Je kan beter ff op www.alfaclub.nl/forum kijken en/of aanmelden. Het zijn goede auto's, alleen moet je uit kijken voor roest op de bodem (nee, geen Alfa kwaal, elke auto uit die periode heeft daar last van).
Bij mijn lokale tankstation tegenwoordig ook ja, dus heb maar een compressortje bij de halfords gehaald, werkt ook primaquote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Voor alles een eerste keer.
Tot een paar jaar geleden was het overal gratis, nu overal zo'n betaalautomaat.
De schuld van Alexquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef ook_gek het volgende:
Wtf waarom gaat de SC opeens echt over het onderwerp auto's!!! Waar ging het mis
Peu, mijn bullshit meter explodeerde zojuist, wil je even een tubgirl posten om jezelf te laten bannen?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan welke motor, bouwjaar, etc. Je kan beter ff op www.alfaclub.nl/forum kijken en/of aanmelden. Het zijn goede auto's, alleen moet je uit kijken voor roest op de bodem (nee, geen Alfa kwaal, elke auto uit die periode heeft daar last van).
Hier hebben we nog eentje die gratis isquote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Voor alles een eerste keer.
Tot een paar jaar geleden was het overal gratis, nu overal zo'n betaalautomaat.
Ik ga lekker in Duitsland of Belgie, als ik toch daar ben om te tanken.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier hebben we nog eentje die gratis is
En dat in Utrecht!
2,3 zei Mark toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet iemand ook wat voor spanning bandjes moeten hebben?Ik meende dat de vorige eigenaar had gezegd dat hij 2.2 bar aan hield, maar ik weet het niet meer zeker
Ik sms em morgen wel even, maar dacht misschien weet een van jullie knappe koppen het wel
![]()
Stop je als mod?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik kom hier al steeds minder, dus aan mij kan het niet liggen
.
Neequote:Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stop je als mod?ik ben niet beschikbaar
tssk, ik postte als mod zelfs gezellig met de brommerjostis meequote:Op woensdag 7 april 2010 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Als moderator hoef je jezelf niet in de SC te bevinden
.
Tango zit in heel NL: goedkoop tanken en gratis oppompen (als je weet hoe dat moetquote:Op woensdag 7 april 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier hebben we nog eentje die gratis is
En dat in Utrecht!
Dat wist ik dus niet meer zeker... en 0,1 bar meer of minder maakt toch niet zo'n groot verschil?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |