Wat moet er gebeuren dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffenSleutelwerk genoeg daaro.
Nu heb ik net een offerte van 500 dollar voor het in laten bouwen van 2 differentielen. Zo jammer dat ik dat geld niet in mijn zak kan stoppen door het zelf te doen
Ik moet t doen met een krappe carport en t gereedschap van papsquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ik sleutel op de parkeerplaats en om een diff in te bouwen moeten de remmen er af, de steekassen er uit, de speling op de steekassen moet gemeten worden en dergelijke. Ik zou het thuis op de brug makkelijk kunnen doen, genoeg gereedschap ook. Hier met een setje steeksleutels en een doppensetje op de gezamelijke parkeerplaats ga ik dat niet even doen
Ik heb nog niet eens een krik hier. Als ik al het gereedschap moet gaan kopen om dit te doen ben ik al haast 500 dollar verder
Ik heb geen work-in-progress pics geupload, die zou ik eigenlijk eens allemaal moeten sorteren en uploaden. Misschien maak ik er wel een projecttopic van op Fok! als ik zin krijg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Damn zit genoeg laswerk in die 360
Standaard B230E? En wordt t een circuit/rallybak?
Lijkt mij ook wel tof om technisch de AX wat te verbeterenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb geen work-in-progress pics geupload, die zou ik eigenlijk eens allemaal moeten sorteren en uploaden. Misschien maak ik er wel een projecttopic van op Fok! als ik zin krijg.
Geen standaard B230E. Er zit een cilinderkop van een 940 op met langere en gladde inlaatpoorten. Ook de nokkenas is er een met hogere lift en langere openingshoek.
B230E is een motor met gladde zuigers ipv holle zuigers voor een hogere compressie. Al met al veel lucht en hoge compressie dus. Ik heb alleen nog maar gereden met standaard injectie van de 360 2.0 en hij was al merkbaar veel sneller. Dat kan dus nog beter
En het wordt geen circuitbak. Gewoon een leuke hobbyauto.
Misschien koop ik wel een keer een oud blokje om op te oefenen. Gaan in relatief goede toestand voor 150 weg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:17 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn auto gaat qua materiaalkosten + aanschaf maar amper over de 1500 euro. Met de handel die ik er naast gehad heb aan onderdelen denk ik dat de auto zo'n beetje rond de 0 uitkomt
Als je maar een beetje bekijkt wat je doet.
Ik kan soms een beetje enthousiast zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
Eerst maar eens aan deze auto wennen voordat je aan dat soort dingen gaat denken zou ik zeggen
kut smoes!quote:
ja jij houdt van diep gaan hequote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kut smoes!
Ben diep diep en heel diep in jullie teleurgesteld!
Idd, als ik dat had geweten was ik hier nooit begonnen met postenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef ook_gek het volgende:
Wtf waarom gaat de SC opeens echt over het onderwerp auto's!!! Waar ging het mis
Jij niet dan?quote:
OMFG!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo's ervaringen daarmee staan in de OP
Hebben wij een fietspomp voorquote:Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ging dus vandaag mijn bandjes oppompen, voor het eerst helemaal zelf. Dus ik lees de gebruiksaanwijzing op het apparaat:
Stel het gewenste aantal bar in - check
Zet de pomp op je band - check
Verwijder de pomp bij de waarschuwingstoon...
En daar zat em het probleem in: er kwam geen lucht uit de pomp en omdat het ventiel wel open stond liep mijn band leeg!Dus ik enigszins verbaasd maar even om me heen gekeken, en zag toen mijn reddende engel: een leswagen met instructeur
Die meneer deed eerst wat ik deed, waardoor er nog steeds lucht uitging in plaats van erin. Toen keek ie nog een keer naar het apparaat en bleek je nog een knop te moeten indrukken
Dat stond dus echt nergens duidelijk aangegeven, dus wist ik veel!
Maar goed, m'n bandjes zijn weer op spanningEn dat is bij de Tango nog gratis ook
Voor alles een eerste keer.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ging dus vandaag mijn bandjes oppompen, voor het eerst helemaal zelf. Dus ik lees de gebruiksaanwijzing op het apparaat:
Stel het gewenste aantal bar in - check
Zet de pomp op je band - check
Verwijder de pomp bij de waarschuwingstoon...
En daar zat em het probleem in: er kwam geen lucht uit de pomp en omdat het ventiel wel open stond liep mijn band leeg!Dus ik enigszins verbaasd maar even om me heen gekeken, en zag toen mijn reddende engel: een leswagen met instructeur
Die meneer deed eerst wat ik deed, waardoor er nog steeds lucht uitging in plaats van erin. Toen keek ie nog een keer naar het apparaat en bleek je nog een knop te moeten indrukken
Dat stond dus echt nergens duidelijk aangegeven, dus wist ik veel!
Maar goed, m'n bandjes zijn weer op spanningEn dat is bij de Tango nog gratis ook
Pomp jij dan serieus met de hand je bandjes op?quote:
Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Voor alles een eerste keer.
Tot een paar jaar geleden was het overal gratis, nu overal zo'n betaalautomaat.
Mijn paps doet t met de hand als t moet.. Zit een barmeter opquote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pomp jij dan serieus met de hand je bandjes op?![]()
En kan je dan wel de spanning afmeten?
[..]
JaWeer wat geleerd
![]()
Ja, ik weet het, en ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze 50 cent vragen voor een beetje luchtEn aangezien ik toch nog moest tanken dan maar bij de Tango
Ik wist dat het daar wel gratis is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |