abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80025065
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik heb thuis nog een restauratieproject dat staat te wachten en te verstoffen Sleutelwerk genoeg daaro.
Nu heb ik net een offerte van 500 dollar voor het in laten bouwen van 2 differentielen. Zo jammer dat ik dat geld niet in mijn zak kan stoppen door het zelf te doen
Wat moet er gebeuren dan?

Een beetje handigheid, een wph en goed gereedschap doen een boel. Ik heb ook zelf LSD in gebouwd
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:03:07 #152
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80025187
Ik sleutel op de parkeerplaats en om een diff in te bouwen moeten de remmen er af, de steekassen er uit, de speling op de steekassen moet gemeten worden en dergelijke. Ik zou het thuis op de brug makkelijk kunnen doen, genoeg gereedschap ook. Hier met een setje steeksleutels en een doppensetje op de gezamelijke parkeerplaats ga ik dat niet even doen

Ik heb nog niet eens een krik hier. Als ik al het gereedschap moet gaan kopen om dit te doen ben ik al haast 500 dollar verder
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_80025376
Damn zit genoeg laswerk in die 360
Standaard B230E? En wordt t een circuit/rallybak?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80025436
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ik sleutel op de parkeerplaats en om een diff in te bouwen moeten de remmen er af, de steekassen er uit, de speling op de steekassen moet gemeten worden en dergelijke. Ik zou het thuis op de brug makkelijk kunnen doen, genoeg gereedschap ook. Hier met een setje steeksleutels en een doppensetje op de gezamelijke parkeerplaats ga ik dat niet even doen

Ik heb nog niet eens een krik hier. Als ik al het gereedschap moet gaan kopen om dit te doen ben ik al haast 500 dollar verder
Ik moet t doen met een krappe carport en t gereedschap van paps
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:13:09 #155
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80025634
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Damn zit genoeg laswerk in die 360
Standaard B230E? En wordt t een circuit/rallybak?
Ik heb geen work-in-progress pics geupload, die zou ik eigenlijk eens allemaal moeten sorteren en uploaden. Misschien maak ik er wel een projecttopic van op Fok! als ik zin krijg.
Geen standaard B230E. Er zit een cilinderkop van een 940 op met langere en gladde inlaatpoorten. Ook de nokkenas is er een met hogere lift en langere openingshoek.
B230E is een motor met gladde zuigers ipv holle zuigers voor een hogere compressie. Al met al veel lucht en hoge compressie dus. Ik heb alleen nog maar gereden met standaard injectie van de 360 2.0 en hij was al merkbaar veel sneller. Dat kan dus nog beter
En het wordt geen circuitbak. Gewoon een leuke hobbyauto.
pi_80025689
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:13 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik heb geen work-in-progress pics geupload, die zou ik eigenlijk eens allemaal moeten sorteren en uploaden. Misschien maak ik er wel een projecttopic van op Fok! als ik zin krijg.
Geen standaard B230E. Er zit een cilinderkop van een 940 op met langere en gladde inlaatpoorten. Ook de nokkenas is er een met hogere lift en langere openingshoek.
B230E is een motor met gladde zuigers ipv holle zuigers voor een hogere compressie. Al met al veel lucht en hoge compressie dus. Ik heb alleen nog maar gereden met standaard injectie van de 360 2.0 en hij was al merkbaar veel sneller. Dat kan dus nog beter
En het wordt geen circuitbak. Gewoon een leuke hobbyauto.
Lijkt mij ook wel tof om technisch de AX wat te verbeteren .. Maar lowbudget kom je niet zo ver
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:17:49 #157
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80025791
Mijn auto gaat qua materiaalkosten + aanschaf maar amper over de 1500 euro. Met de handel die ik er naast gehad heb aan onderdelen denk ik dat de auto zo'n beetje rond de 0 uitkomt
Als je maar een beetje bekijkt wat je doet.
pi_80025836
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:17 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn auto gaat qua materiaalkosten + aanschaf maar amper over de 1500 euro. Met de handel die ik er naast gehad heb aan onderdelen denk ik dat de auto zo'n beetje rond de 0 uitkomt
Als je maar een beetje bekijkt wat je doet.
Misschien koop ik wel een keer een oud blokje om op te oefenen. Gaan in relatief goede toestand voor 150 weg.
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:20:05 #159
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80025857
Eerst maar eens aan deze auto wennen voordat je aan dat soort dingen gaat denken zou ik zeggen
pi_80025939
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
Eerst maar eens aan deze auto wennen voordat je aan dat soort dingen gaat denken zou ik zeggen
Ik kan soms een beetje enthousiast zijn ..
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:28:51 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_80026204
Wtf waarom gaat de SC opeens echt over het onderwerp auto's!!! Waar ging het mis
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_80026604
Jij kwam niet genoeg meer
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 7 april 2010 @ 10:51:11 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_80035261
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:38 schreef PeuRac het volgende:
Jij kwam niet genoeg meer
kut smoes!

Ben diep diep en heel diep in jullie teleurgesteld!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 7 april 2010 @ 11:52:19 #164
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_80037702
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

kut smoes!

Ben diep diep en heel diep in jullie teleurgesteld!
ja jij houdt van diep gaan he
pi_80037783
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef ook_gek het volgende:
Wtf waarom gaat de SC opeens echt over het onderwerp auto's!!! Waar ging het mis
Idd, als ik dat had geweten was ik hier nooit begonnen met posten
pi_80037807
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:52 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

ja jij houdt van diep gaan he
Jij niet dan?
pi_80039700
Tjabbo's ervaringen daarmee staan in de OP
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_80040548
Ik wil een Alfa 145 kopen
Iemand ervaringen?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:24:10 #169
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_80040741
Ik ging dus vandaag mijn bandjes oppompen, voor het eerst helemaal zelf. Dus ik lees de gebruiksaanwijzing op het apparaat:
Stel het gewenste aantal bar in - check
Zet de pomp op je band - check
Verwijder de pomp bij de waarschuwingstoon...
En daar zat em het probleem in: er kwam geen lucht uit de pomp en omdat het ventiel wel open stond liep mijn band leeg! Dus ik enigszins verbaasd maar even om me heen gekeken, en zag toen mijn reddende engel: een leswagen met instructeur Die meneer deed eerst wat ik deed, waardoor er nog steeds lucht uitging in plaats van erin. Toen keek ie nog een keer naar het apparaat en bleek je nog een knop te moeten indrukken Dat stond dus echt nergens duidelijk aangegeven, dus wist ik veel!
Maar goed, m'n bandjes zijn weer op spanning En dat is bij de Tango nog gratis ook
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 7 april 2010 @ 13:25:45 #170
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_80040799
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo's ervaringen daarmee staan in de OP
OMFG! Dat is wel een leuke blunder, maar hoe genant!
pi_80040830
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ging dus vandaag mijn bandjes oppompen, voor het eerst helemaal zelf. Dus ik lees de gebruiksaanwijzing op het apparaat:
En daar zat em het probleem in: er kwam geen lucht uit de pomp en omdat het ventiel wel open stond liep mijn band leeg! Dus ik enigszins verbaasd maar even om me heen gekeken, en zag toen mijn reddende engel: een leswagen met instructeur Die meneer deed eerst wat ik deed, waardoor er nog steeds lucht uitging in plaats van erin. Toen keek ie nog een keer naar het apparaat en bleek je nog een knop te moeten indrukken Dat stond dus echt nergens duidelijk aangegeven, dus wist ik veel!
Maar goed, m'n bandjes zijn weer op spanning En dat is bij de Tango nog gratis ook
Hebben wij een fietspomp voor
  woensdag 7 april 2010 @ 13:28:27 #172
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_80040889
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor alles een eerste keer.

Tot een paar jaar geleden was het overal gratis, nu overal zo'n betaalautomaat.
pi_80040947
Moet in principe met de compressor ook wel lukken, mits we de goede verloopstukken hebben.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:34:21 #174
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_80041106
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:26 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Hebben wij een fietspomp voor
Pomp jij dan serieus met de hand je bandjes op? En kan je dan wel de spanning afmeten?
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

Voor alles een eerste keer.

Tot een paar jaar geleden was het overal gratis, nu overal zo'n betaalautomaat.
Ja Weer wat geleerd

Ja, ik weet het, en ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze 50 cent vragen voor een beetje lucht En aangezien ik toch nog moest tanken dan maar bij de Tango Ik wist dat het daar wel gratis is
pi_80041158
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Pomp jij dan serieus met de hand je bandjes op? En kan je dan wel de spanning afmeten?
[..]

Ja Weer wat geleerd

Ja, ik weet het, en ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze 50 cent vragen voor een beetje lucht En aangezien ik toch nog moest tanken dan maar bij de Tango Ik wist dat het daar wel gratis is
Mijn paps doet t met de hand als t moet.. Zit een barmeter op .. En denk dat er maar verloopstukjes voor de compressor moeten komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')