Maar dan is het toch net zo handig om zoiets bij een tankstation te doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn paps doet t met de hand als t moet.. Zit een barmeter op.. En denk dat er maar verloopstukjes voor de compressor moeten komen
Zo vaak hoeft t niet gedaan te wordenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan is het toch net zo handig om zoiets bij een tankstation te doen?Ik zie mezelf niet met de hand mijn band oppompen in elk geval
Compressor is wel handig idd, dat had de oude eigenaar van mijn auto ook, konden we zo daar de bandjes oppompen
Ja, ligt eraan welke motor, bouwjaar, etc. Je kan beter ff op www.alfaclub.nl/forum kijken en/of aanmelden. Het zijn goede auto's, alleen moet je uit kijken voor roest op de bodem (nee, geen Alfa kwaal, elke auto uit die periode heeft daar last van).quote:Op woensdag 7 april 2010 13:18 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wil een Alfa 145 kopen
Iemand ervaringen?
En dan soms ook nog een super scheve ondergrond, of zelfs op een hellinkje.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pomp jij dan serieus met de hand je bandjes op?![]()
En kan je dan wel de spanning afmeten?
[..]
JaWeer wat geleerd
![]()
Ja, ik weet het, en ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze 50 cent vragen voor een beetje luchtEn aangezien ik toch nog moest tanken dan maar bij de Tango
Ik wist dat het daar wel gratis is
Oke, thanksquote:Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan welke motor, bouwjaar, etc. Je kan beter ff op www.alfaclub.nl/forum kijken en/of aanmelden. Het zijn goede auto's, alleen moet je uit kijken voor roest op de bodem (nee, geen Alfa kwaal, elke auto uit die periode heeft daar last van).
Bij mijn lokale tankstation tegenwoordig ook ja, dus heb maar een compressortje bij de halfords gehaald, werkt ook primaquote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Voor alles een eerste keer.
Tot een paar jaar geleden was het overal gratis, nu overal zo'n betaalautomaat.
De schuld van Alexquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef ook_gek het volgende:
Wtf waarom gaat de SC opeens echt over het onderwerp auto's!!! Waar ging het mis
Peu, mijn bullshit meter explodeerde zojuist, wil je even een tubgirl posten om jezelf te laten bannen?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan welke motor, bouwjaar, etc. Je kan beter ff op www.alfaclub.nl/forum kijken en/of aanmelden. Het zijn goede auto's, alleen moet je uit kijken voor roest op de bodem (nee, geen Alfa kwaal, elke auto uit die periode heeft daar last van).
Hier hebben we nog eentje die gratis isquote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Voor alles een eerste keer.
Tot een paar jaar geleden was het overal gratis, nu overal zo'n betaalautomaat.
Ik ga lekker in Duitsland of Belgie, als ik toch daar ben om te tanken.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier hebben we nog eentje die gratis is
En dat in Utrecht!
2,3 zei Mark toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet iemand ook wat voor spanning bandjes moeten hebben?Ik meende dat de vorige eigenaar had gezegd dat hij 2.2 bar aan hield, maar ik weet het niet meer zeker
Ik sms em morgen wel even, maar dacht misschien weet een van jullie knappe koppen het wel
![]()
Stop je als mod?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik kom hier al steeds minder, dus aan mij kan het niet liggen
.
Neequote:Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stop je als mod?ik ben niet beschikbaar
tssk, ik postte als mod zelfs gezellig met de brommerjostis meequote:Op woensdag 7 april 2010 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Als moderator hoef je jezelf niet in de SC te bevinden
.
Tango zit in heel NL: goedkoop tanken en gratis oppompen (als je weet hoe dat moetquote:Op woensdag 7 april 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier hebben we nog eentje die gratis is
En dat in Utrecht!
Dat wist ik dus niet meer zeker... en 0,1 bar meer of minder maakt toch niet zo'n groot verschil?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |